Minua kiihottaa MIESTEN Dimex

VAINMIEHILLE-

Minua kiihottaa MIEHET joilla on Dimex työpuku pällä. Rekkakuskit, kuljettajat, rakennusmiehet ja muut. Mulla heti kulliin tulee kiimatipat kun näen vaan jossain noita kiihoittavia miehiä. Löytyykö muita?

152

5602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raksalla

      Löytyy muitakin. Runkattu monet kerrat Dimexiin.

      • Anonyymi

        Samoin täällä.


    • DimexMies-

      Ajonaikana usieinkin tullut runkattua Dimexeihin spermat.

    • miesmaalta-

      oih..saanko tulla imemään ja runkkaamaan sua kun ajelet Dimex mies?

      • Kampeissa

        Kiihottaa myös kovasti Dimex miehet varsinkin jos kamppeet ovat työssä likaantuneet


      • Toinenmaalta

        Täällä toinen. Työssä kuluneet ja likaantuneet dimexin kamppeet päällä nytkin ja löytyyhän noita dimexin kamppeita useita settejä tuolta naulakosta. Tavallisina kuin myös huomiväreissä. Kunnon nuuhkaisut toisen dimex miehen työssä liikantuneiden housujen persamuksesta saa kalun kovaksi. Monet mällit on tullu myös omiin dimexin housuihin runkattua.


      • Mua kiihottaa kans nuo Dimex pukuiset miehet. Se on kiihottavin asu miehellä. Pääsispä joskus kourimaan ja runkkaamaan tuollasta miestä.


      • Toinenmaalta
        BoxerMan kirjoitti:

        Mua kiihottaa kans nuo Dimex pukuiset miehet. Se on kiihottavin asu miehellä. Pääsispä joskus kourimaan ja runkkaamaan tuollasta miestä.

        On tullut kokeiltua muutamaan otteeseen toisen maansiirtohommia tekevän dimexmiehen kanssa. Kourittiin aluksi ja nuuhkittiin toistemme työkamppeita. Aika äkkiä sitä oli kalut kovana sepalus auki kummallakin. Vedettiin sitten kunnon miehekkäät runkut. Oli kiimaista saada reilut mälliroiskeet toisen dimexmiehen kalusta omien dimex kamppeiden päälle ja roiskia omat lastit runkkukaverin kamppeille. Näissä kamppeissa ei pienet mällitahrat haittaa.


      • Saispa olla mukana teidän touhuissa vaikka kolmantena :)


      • Toinenmaalta

        Kiimaista on myös suihinottaminen kun toinen on työnlikaamissa työmiehelle tuoksuvissa dimex kamppeissaan ja imee ja nuolee sepaluksesta sojottavaa kullia. Ja lopuksi tietty mällit naamalle. On tullut sitäkin kokeiltua puolin ja toisin. Parasta tuossa oli se että kasvojen siistimisen jälkeen ajeltiin kamppeet päällä tietty huoltamolle istuksimaan kahville. Eipä kukaan arvannut että siinä kahvittelee kaksi työkamppeissaan olevaa miestä, jotka hetkeä aiemmin olivat ottaneet toisiltaan kunnolla suihin ja roiskineet lastit naamalle.


      • Anonyymi
        Kampeissa kirjoitti:

        Kiihottaa myös kovasti Dimex miehet varsinkin jos kamppeet ovat työssä likaantuneet

        Mitä likaisemmat ja käytössä nuhjaantuneemmat , sen kiihottavammat kamppeet on


    • Advokat

      Itsellänin työpukineina on tummapuku ja kiiltävät nauhakengät. Mutta kuunottaa niin vietävästi tuollaiset hyväkroppaiset rakennusmiehet isoine turvakenkineen. Jos sellainen nuori kolli pakottaisi pukumiehen imuttelemaan.

      • Anonyymi

        Kyllä pitäisi pukumies pakottaa imemään timmin nuoren rakennusmiehen kullia ;)


    • Dimexiä

      Kotikaupassa käydessäni näin kaksi rekka-autoa parkissa pihassa siinä ja kauppaan sisälle mennessäni näin vaatteiden perusteella kuskit hyllyjen välissä. Hivutin itseni lähelle ja kuulin heidän puhuvan yöpymisestä rekassa, koska matkalla oli viivytystä ja eivät tänään pääsisi elementtejä toimittamaan perille ja kuulin heidän myös vähän olevan tympääntyneitä rekassa nukkumiseen.

      No, jostain sain hullun päähänpiston ja menin jututtamaan kuskeja ja kun he vaikuttivat ihan mukavilta ukoilta, sanoin vanhemmalle, että nukkukaa yö luonani. saunotaan ja tarinoidaan siinä ja vähän oluttakin voisi ottaa. Nuorempi kuski ei suostunut, sanoi nukkuvansa rekassaan, mutta vanhempi katsoi minua ovelasti ja sanoi, että kyllä se aina hyttiunet voittaa. Joten rekka jäi siihen ja vanhempi herra käveli kanssani lähellä olevaan kotiini.

      Kotona näytin hänelle nukkumapaikan ja tarjosin oluen, istuimme ja tarinoimme. Lämmitin siinä saunan ja muutaman oluen jälkeen menimme saunaan. odotin innoissani, että näkisin hänet alasti ja kohta toiveeni toteutui, dimexien ja alkkareiden alta paljastui kiva karhumainen vartalo, karvaiset pakarat ja paljaspäinen miehekäs kalu ja pussit raskaasti roikkuen.

      Hän taisi huomata tuijotukseni, mutta hymyillen hän sanoi, että luulitko, etten arvannut, miksi tarjosit yöpaikkaa. Nielaisin vähän ja odotin mitä tuleman pitää. Hän jatkoi juttua ja sanoi, että jos hänen ehdoilla mennään, se saattaa onnistuakin. Menimme löylyihin ja siellä hän rennosti istui kalu hyvin näkyvillä.

      Parien löylyjen jälkeen joimme kaljat pukuhuoneessa, kun hän yllättäen sanoi, että nyt voisi olla pienten leikkien aika olla täällä. Hän sitten sanoi, että määrää tahdin. Minullehan se kävi. Minut käskettiin selälleni pukkarin lattialle ja hän käveli hajareisin seisomaan pääni päälle. Mikä näky, karvaiset pakarat ja kalu siinä roikkumassa.

      Sitten sain yllättäen kusisuihkun rinnalleni, mahalleni ja jaloilleni. Sen jälkeen hän muitta mutkitta istui päälleni ja sain jo jäykän kalun suuhuni. Aloin imemään tuota herkkutattia ja hän työnsi sitä välillä syvemmälle suuhuni ja leikitteli terskalla huulieni välissä. Sitten yllättäen hän muutti asentoa ja istui suoraan pepullaan naamalleni ja en voinut muuta kuin alkaa nuolemaan sitä.

      Hyvin kiihottava tilanne, minä naama kiinni karhumaisen ukon karvaisessa pepussa ja kieli syvällä hänen reiässään. Itsellä seisoi myös kipeästi, hän naurahti ja sanoi, että hän ei sinun kaluusi koske, mutta saat runkata nähteni lopuksi.

      Rahtari vaihtoi hiukan asentoa, että sai kivikovan kalunsa suuhuni, työnsi pari kertaa syvälle ja toi terskansa aivan naamani eteen ja karjaisten laukaisi isot lastit naamalleni. Sitten hän pyysi minut seisomaan ja itse tuolille istuen ja katsoen käski runkkaamaan. No, en kiimoissani monta vetoa tarvinnut kun lastini lensivät lattialle.

      Kävimme vielä vuorotellen suihkussa ja huuhtelin lattian. Sitten hän pyysi saada mennä nukkumaan ja herätyksen aikaiseen, kun piti päästä kuulemma lastia purkamaan. Totesi vielä, että jos aamulla on paineita, saat ehkä imeä ne pois, niin on mukavampi aamulla ajella...

    • annusliisa

      mites on nämä blueklääderit , kuulemma kuumimmat kollit koskaan nää päällä , laitoin ny ihan äijämeininkiä , maastohousut ja mustat mällilläkiilloitetut maastokengät , niiden alla sukkahousut jotka perseestä paljaat ja sukkanauha henkselit , 7 rosterista pallirengasta .......muija haluis tuupata kuus kertaa 2nelosella silmään...

    • Anonyymi

      Juu, Dimexit kiihottaa. Dimex alkkareissa eiliset spermat ja kohta rouskin uudet.

      • Anonyymi

        Vain viisi neljä-vuotta vanha juttu. Kuinkas noin uuden keksit nostaa?


    • Anonyymi

      Vieläkö tää aihe on elossa? Täällä on työkamppeissa kulkeva 49v. mies, joka etsis vastaavanlaista työkamppeissa kulkevaa miestä runkku ja imuttelukaveriksi Pirkanmaa / Keski-Suomi aluelta. Olen maalaiskaveri ja työkamppeina liukasta enstexiä. Löytyy vanhempaa dimexiä ns. rahtarinkamppeita ja uudempia huomiovärisiä työkamppeita. Dimexin lisäksi Prihan ja Workerin työkamppeita.

      • Anonyymi

        Onhan täällä keski-suomen alueella meitä muitakin jotka työkamppeet päällä tykkää kulkea. Tääläkin yksi 44v ja omista kamppeistakin löytyy vanhempaa ja uudempaakin dimex kampetta. Toki myös muitakin esim snickkersin työkamppeita ja saappaita. Näin syksyisin on mukavaa lompsia kumisaappaat jalassa ja kunnon työkamppeet päällä.


    • Kiihottaa kyllä, itse en kyseisiä vermeitä omista, mutta jotain kiihottavaa niissä on, maskuliinista.

      • Anonyymi

        Työvaatteissa olevat miehet kyllä kiihottaa itseäkin! Fantasioin vanhemmasta duunaridaddystä :P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työvaatteissa olevat miehet kyllä kiihottaa itseäkin! Fantasioin vanhemmasta duunaridaddystä :P

        Joo, en pistäis itsekään pahitteeksi, vanhempaa tai nuorempaa, heteroa tai homoa työvaatteissa.


      • Anonyymi

        Kyllä on, varsinkin jos työmies on salilla käyvä ja lihaksikas, voi sitä maskuliinisuuden määrää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on, varsinkin jos työmies on salilla käyvä ja lihaksikas, voi sitä maskuliinisuuden määrää

        Kiva sekin, mutta sellaisessa ”iskävartalossa” on jotakin todella seksikästä kanssa.


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Kiva sekin, mutta sellaisessa ”iskävartalossa” on jotakin todella seksikästä kanssa.

        Itse pidän salilla käyvistä enemmän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän salilla käyvistä enemmän

        Juu, makunsa kullakin. En siis sano ettäkö ei treenattu kroppa iskisi. Kyllähän myös hoikempikin tyyppi työasussa on kuuma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on, varsinkin kesällä kiva katsella jos tekevät töitä ilman paitaa

        Juuri näin 👍


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Juuri näin 👍

        Hiki kiiltelee lihasten päällä ja housuissa pullottaa… maskuliininen unelma senmoinen


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä kuuma mies,, tuolta kun saisi kyrpää suuhun

        Jep! Persettäkin jakaisin mielellään kuumalle duunarimiehelle ;).



      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää uudet dimexit näyttää lähinnä ulkoiluvaatteilta😖 Ei jatkoon!

        Vähän kyllä samaa mieltä


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Juu, makunsa kullakin. En siis sano ettäkö ei treenattu kroppa iskisi. Kyllähän myös hoikempikin tyyppi työasussa on kuuma.

        Kyllä se näin on, varsinkin kesällä kiva katsella jos tekevät töitä ilman paitaa


    • Anonyymi

      Kiinnostaako muita huomiotyöhaalarit?

      • Anonyymi

        Näyttäähän ne(kin) kyllä hyvältä miesten päällä. Iteltä löytyy parit huomiohaalarit ja välillä tulee runkkailtua ne päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäähän ne(kin) kyllä hyvältä miesten päällä. Iteltä löytyy parit huomiohaalarit ja välillä tulee runkkailtua ne päällä.

        Niin teen välillä itsekin,mielestäni ovat kuumat ja töissä välillä meinaa ottaa eteen


      • Joo todellakin, dimexeistä huomiohaalareihin kiinnostaa itseäni.


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Joo todellakin, dimexeistä huomiohaalareihin kiinnostaa itseäni.

        Onko sulla ne töissä käytössä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ne töissä käytössä?

        Omalla alallani käytän hieman erilaisia työvaatteita verrattuna kyseisiin työasuihin. Mutta kiva katsella miehiä dimexeissä yms.


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Omalla alallani käytän hieman erilaisia työvaatteita verrattuna kyseisiin työasuihin. Mutta kiva katsella miehiä dimexeissä yms.

        Harmi itse pidän aina haalaria kun vain mahdollista, nyt syksyllä varsinkin hyvät mahdollisuudet siihen ulkotöissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi itse pidän aina haalaria kun vain mahdollista, nyt syksyllä varsinkin hyvät mahdollisuudet siihen ulkotöissä

        Olis kyllä kiva päästä touhuamaan jonkun kanssa jolla työhaalarit tai dimexit yms.


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Olis kyllä kiva päästä touhuamaan jonkun kanssa jolla työhaalarit tai dimexit yms.

        Itselläni dimexin työhaalari mutta olen täysin hetero ja vaimokin löytyy työkamppeet kuitenkin kiihottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni dimexin työhaalari mutta olen täysin hetero ja vaimokin löytyy työkamppeet kuitenkin kiihottaa

        Täällä on yksi työkamppeista kiihottuvat heteromies myös! Olen lapsesta asti pitänyt erilaisia työvaatteita erittäin upeina ja sittemmin kiihottavina. Dimex-merkkisiä ei kyllä löydy, mutta IKH:n heijastinhaalarit muun muassa löytyvät. Pidän niitä ulkona ja runkkuleikeissä. Yhdistän näihin usein kumisaappaita, metsurin kypärää ja hengityssuojainta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on yksi työkamppeista kiihottuvat heteromies myös! Olen lapsesta asti pitänyt erilaisia työvaatteita erittäin upeina ja sittemmin kiihottavina. Dimex-merkkisiä ei kyllä löydy, mutta IKH:n heijastinhaalarit muun muassa löytyvät. Pidän niitä ulkona ja runkkuleikeissä. Yhdistän näihin usein kumisaappaita, metsurin kypärää ja hengityssuojainta.

        Hienoa että on muitakin,, kyllä työhaalareissa on jotain miehekästä ja maskuliinista ottaa niissä eteen helposti. Oletko metsuri??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että on muitakin,, kyllä työhaalareissa on jotain miehekästä ja maskuliinista ottaa niissä eteen helposti. Oletko metsuri??

        En, ihan siistiä sisätyötä tekevä...tämä onkin jonkinlainen roolileikki, jossa arki unohtuu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, ihan siistiä sisätyötä tekevä...tämä onkin jonkinlainen roolileikki, jossa arki unohtuu :)

        Onneksi en sisätyötä itse tee niin voin arjessa pitää työvaatteita näytän niissä hyvältä ja maskuliiniselta naiset katsoo ihaillen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en sisätyötä itse tee niin voin arjessa pitää työvaatteita näytän niissä hyvältä ja maskuliiniselta naiset katsoo ihaillen

        Kuulostaa hyvältä. Itsekin yritän pitää mahdollisimman paljon, mm. ulkoillessa silloin tällöin, kotona, mökkeillessä. Hyvältä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Itsekin yritän pitää mahdollisimman paljon, mm. ulkoillessa silloin tällöin, kotona, mökkeillessä. Hyvältä tuntuu.

        Hyvä että pääset itsekin käyttämään vaikka et sellaisia töitä teekkään ja toivottavasti keräät myös ihailevia katseilta naisilta kun heijastinhaalareissa kuljet ulkona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että pääset itsekin käyttämään vaikka et sellaisia töitä teekkään ja toivottavasti keräät myös ihailevia katseilta naisilta kun heijastinhaalareissa kuljet ulkona

        Mahdollisesti niitäkin, mutta oma hyvä, miehekäs ja kiihottunut fiilis on ehdottomasti tärkein! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti niitäkin, mutta oma hyvä, miehekäs ja kiihottunut fiilis on ehdottomasti tärkein! :)

        Kyllä se näin on mitenkäs tykkääkö vaimosi vai onko vaan oma juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se näin on mitenkäs tykkääkö vaimosi vai onko vaan oma juttu

        Vaimo on ymmärtäväinen, eli saan tyydytystä kamppeet päällä, kypärä päässä jne. Usein käytän kondomia haalarin alla ja hän hieroo kivikovaa kaluani haalarin läpi, kunnes laukean :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo on ymmärtäväinen, eli saan tyydytystä kamppeet päällä, kypärä päässä jne. Usein käytän kondomia haalarin alla ja hän hieroo kivikovaa kaluani haalarin läpi, kunnes laukean :)

        Kiva kun vaimo ymmärtää minun ei ja joudun itse hoitelemaan itseni jos on työhaalari päällä, teidän juttunne kuulostaa hyvältä saisinpa minäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun vaimo ymmärtää minun ei ja joudun itse hoitelemaan itseni jos on työhaalari päällä, teidän juttunne kuulostaa hyvältä saisinpa minäkin

        Minulla on käynyt tuuri, tosin ei ole ollut alunperin helppoa kertoa ja tiedustella kiinnostusta tähän. Toivottavasti sinullakin tilanne muuttuu, mutta on myös hyvä että pystyt toteuttamaan itse omaa mieltymystäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on käynyt tuuri, tosin ei ole ollut alunperin helppoa kertoa ja tiedustella kiinnostusta tähän. Toivottavasti sinullakin tilanne muuttuu, mutta on myös hyvä että pystyt toteuttamaan itse omaa mieltymystäsi

        Kyllä olet onnekas toivotan sinulle nautinnollisia hetkiä haalariesi kanssa täytyy varmaan itsekin harjoittaa kivaa tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet onnekas toivotan sinulle nautinnollisia hetkiä haalariesi kanssa täytyy varmaan itsekin harjoittaa kivaa tänään

        Täällä yksin kotona tänään, ja samat aikeet. Kiihottaako sinua muuten muut suojavarusteet, vai oletko lähinnä kiinnostunut haalareista? Itsellä melkein aina päällä lisäksi metsuri kypärä tai prätkäkypärä, saappaat, kunnon käsineet tai kumihanskat ja esim hengityssuojain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksin kotona tänään, ja samat aikeet. Kiihottaako sinua muuten muut suojavarusteet, vai oletko lähinnä kiinnostunut haalareista? Itsellä melkein aina päällä lisäksi metsuri kypärä tai prätkäkypärä, saappaat, kunnon käsineet tai kumihanskat ja esim hengityssuojain.

        Kyllä työvaatteet ja työhaalarit ovat aivan ykkönen mutta kyllä myös hengityssuojaimet näyttävät hyvältä. Itse en sellaisia omassa työssä käytä mutta kateellisena katselen jos muilla on. Oletko sinä kiinnostunut mistä kaikista varusteista sitten?? Kunnon käsineet on minullakin viiltosuojatut hyvät ja myös turvakengät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä työvaatteet ja työhaalarit ovat aivan ykkönen mutta kyllä myös hengityssuojaimet näyttävät hyvältä. Itse en sellaisia omassa työssä käytä mutta kateellisena katselen jos muilla on. Oletko sinä kiinnostunut mistä kaikista varusteista sitten?? Kunnon käsineet on minullakin viiltosuojatut hyvät ja myös turvakengät

        Kyllä olen hyvin monipuolisesti kiinnostunut kaikenlaisista suojavarusteista. Pidän niiden ulkonäöstä sekä turvallisesta olosta, jonka saan niistä. Olen ostanut vuosien varrella mm. useita saappaita, metsurin kypärän ja hengityssuojaimia lähinnä vain fetissiäni varten. Harrastan myös moottoripyöräilyä, joka mahdollistaa suojavarustelden käyttöä julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen hyvin monipuolisesti kiinnostunut kaikenlaisista suojavarusteista. Pidän niiden ulkonäöstä sekä turvallisesta olosta, jonka saan niistä. Olen ostanut vuosien varrella mm. useita saappaita, metsurin kypärän ja hengityssuojaimia lähinnä vain fetissiäni varten. Harrastan myös moottoripyöräilyä, joka mahdollistaa suojavarustelden käyttöä julkisesti.

        Ja olen siis kiinnostunut haalareiden lisäksi saappaista, hengityssuojaimista, kypäristä, suojakäsineistä, erilaisista kypärähupuista, myös nahkaiset prätkäkamat tuntuvat hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen hyvin monipuolisesti kiinnostunut kaikenlaisista suojavarusteista. Pidän niiden ulkonäöstä sekä turvallisesta olosta, jonka saan niistä. Olen ostanut vuosien varrella mm. useita saappaita, metsurin kypärän ja hengityssuojaimia lähinnä vain fetissiäni varten. Harrastan myös moottoripyöräilyä, joka mahdollistaa suojavarustelden käyttöä julkisesti.

        Suojavarusteiden käyttäminen julkisesti kuulostaa hyvä onneksi työhaalareita voi pitää julkisesti töissä. Minkälaisia suojavarusteita prätkäilyyn sitten kuuluu varmaan kunnon nahkatakki ja housut nekin näyttää hyviltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suojavarusteiden käyttäminen julkisesti kuulostaa hyvä onneksi työhaalareita voi pitää julkisesti töissä. Minkälaisia suojavarusteita prätkäilyyn sitten kuuluu varmaan kunnon nahkatakki ja housut nekin näyttää hyviltä.

        minulla on nahkainen takki ja housut, jotka saa vetoketjulla kiinni toisiinsa sekä myös yksiosainen nahkapuku. Lisäksi aina on selkäpanssari, kypärähuppu, kypärä tietenkin sekä nahkakäsineet ja tukevat saappaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla on nahkainen takki ja housut, jotka saa vetoketjulla kiinni toisiinsa sekä myös yksiosainen nahkapuku. Lisäksi aina on selkäpanssari, kypärähuppu, kypärä tietenkin sekä nahkakäsineet ja tukevat saappaat.

        Kuulostaa hienolta kyllä varmasti tuntuu hyviltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hienolta kyllä varmasti tuntuu hyviltä

        Kyllä tuntuu. Yksiosainen musta nahkahaalarini puristaa mukavasti eri puolelta, ja sen pukeminen saa usein jo ajatukset laukkaamaan. Kyllä noissa varusteissa tuntee olonsa upeaksi, ja on hienoa kun saa pitää niitä luvan kanssa julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuntuu. Yksiosainen musta nahkahaalarini puristaa mukavasti eri puolelta, ja sen pukeminen saa usein jo ajatukset laukkaamaan. Kyllä noissa varusteissa tuntee olonsa upeaksi, ja on hienoa kun saa pitää niitä luvan kanssa julkisesti.

        Jos vaatteet puristaa niin minua ahdistaa ei ole kiva,mutta onneksi työhaalarit ei purista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaatteet puristaa niin minua ahdistaa ei ole kiva,mutta onneksi työhaalarit ei purista

        Aivan, minunkaan heijastinhaalarit eivät purista, mutta prätkävarusteissa tuo tiukkuus on tärkeää, jotta suojukset ym. ovat oikeissa paikoissa. Tuntuu mukavalta, kun nahkahaalari oikein painuu alaselkää vasten pyörän päälle kumartuessa ja tuntee olevansa hyvin suojattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, minunkaan heijastinhaalarit eivät purista, mutta prätkävarusteissa tuo tiukkuus on tärkeää, jotta suojukset ym. ovat oikeissa paikoissa. Tuntuu mukavalta, kun nahkahaalari oikein painuu alaselkää vasten pyörän päälle kumartuessa ja tuntee olevansa hyvin suojattu.

        Suojaus on kyllä tärkeätä ettei kolarissa satu pahasti. Hyvä juttu että sinulla on suojat prätkäillessä


    • Anonyymi

      ░H░a░l░u░a░t░k░o░ ░r░e░n░t░o░ ░s░e░k░s░i░ä░?░ ░R░e░k░i░s░t░e░r░ö░i░d░y░ ░n░y░t░ ░i░l░m░a░i░s░e░k░s░i░ 👉 https://vk.sv/h4865478 👈

    • Anonyymi

      Joko on dimexin talvihaalarit käytössä työukoilla?

    • Anonyymi

      Tähän ketjuun tulikin aikaisemmin kirjoitettua omasta haalarifetissistä. En omista dimexin talvihaalareita, mutta tummansiniset toppahaalarit löytyvät. Pakkasten tultua näitä on taas päässyt käyttämään ulkoillessa, ja hyvältä on tuntunut. Päähän kypärähuppu ja karvahattu, käsiin paksut toppakäsineet. Tuntuu jännittävältä ja suojaavalta, ja ilokseni olen muutamia muitakin haalarimiehiä nähnyt ulkoilemassa :)

    • Anonyymi

      Millasii haalarimiehii oot nähnyt ulkoillessasi?

      • Anonyymi

        Ainakin yhden heijastinhaalarissa ja yhden tummissa toppahaalareissa. Mukavaa, että näitä vaatteita käytetään myös työmaiden ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yhden heijastinhaalarissa ja yhden tummissa toppahaalareissa. Mukavaa, että näitä vaatteita käytetään myös työmaiden ulkopuolella.

        Heijastinhaalarit on kyllä kutkuttavan näköisiä ja on tosiaan kiva että niitä käytetään työmaiden ulkopuolella :) silmäkarkkia myös meille vapaa ajalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heijastinhaalarit on kyllä kutkuttavan näköisiä ja on tosiaan kiva että niitä käytetään työmaiden ulkopuolella :) silmäkarkkia myös meille vapaa ajalla

        Näin juuri. Kun aloin itse pitämään talvihaalareita vapaa-ajalla, jännitin tuijottavatko muut, mutta en ole huomannut tällaista, ja nykyään uskallan pitää haalareitani luontevasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Kun aloin itse pitämään talvihaalareita vapaa-ajalla, jännitin tuijottavatko muut, mutta en ole huomannut tällaista, ja nykyään uskallan pitää haalareitani luontevasti.

        Onko sulla sitten jotenkin erottuvat talvihaalarit vai miksi jännitit tuijottamista? Heijastinhaalarit vaikuttavat olevan normaaleja ja yleisesti hyväksyttyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla sitten jotenkin erottuvat talvihaalarit vai miksi jännitit tuijottamista? Heijastinhaalarit vaikuttavat olevan normaaleja ja yleisesti hyväksyttyjä

        Ei ole erityisen erottuvat, olen vain ajatellut, että haalarit eivät ole aikuisilla kovinkaan yleinen vaate varsinkaan vapaa-ajalla. Siksi onkin ollut rohkaisevaa nähdä muitakin haalarinkäyttäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole erityisen erottuvat, olen vain ajatellut, että haalarit eivät ole aikuisilla kovinkaan yleinen vaate varsinkaan vapaa-ajalla. Siksi onkin ollut rohkaisevaa nähdä muitakin haalarinkäyttäjiä.

        Kyllä ainakin kelkkahaalareita on aikuisillakin, työmiehillä talvihaalarit ja motoristeilla nahkahaalarit. Onhan siis aikuisillakin paljon haalareita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin kelkkahaalareita on aikuisillakin, työmiehillä talvihaalarit ja motoristeilla nahkahaalarit. Onhan siis aikuisillakin paljon haalareita

        Näin juuri. Harrastan myös moottoripyöräilyä, ja nahkaiset haalarit löytyvät myös, mutta siinä yhteydessä haalarien pitäminen päällä on tuntunut helpommalta kuin talvihaalarien tavallisessa rauhallisessa ulkoilussa. Ulkoillessa on tullut sellainen olo, että ihmiset ajattelevat minun olevan tarpeettoman jämerästi pukeutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Harrastan myös moottoripyöräilyä, ja nahkaiset haalarit löytyvät myös, mutta siinä yhteydessä haalarien pitäminen päällä on tuntunut helpommalta kuin talvihaalarien tavallisessa rauhallisessa ulkoilussa. Ulkoillessa on tullut sellainen olo, että ihmiset ajattelevat minun olevan tarpeettoman jämerästi pukeutunut.

        Ymmärrän kyllä, prätkäilyn yhteydessä haalarit tuntuvat ainoalta hyväksyttävältä vaihtoehdolta. Talvella on kyllä parempi pukeutua jämerästi kuin kärsiä kylmyydestä, mutta se on vain mun mielipide


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, prätkäilyn yhteydessä haalarit tuntuvat ainoalta hyväksyttävältä vaihtoehdolta. Talvella on kyllä parempi pukeutua jämerästi kuin kärsiä kylmyydestä, mutta se on vain mun mielipide

        Olen samaa mieltä, eikä tämä estä minua käyttämästä haalareita. Välillä olen vain jäänyt miettimään, että kiinnittävätkö muut huomiota pukeutumiseeni huonolla tavalla, mutta sitten voi hyvin olla, että kukaan ei oikeasti tee näin. Haalareihin pukeutuminen on tuntunut lapsesta asti oikein vatsanpohjassa asti, siksi haluan tätä myös aikuisena jatkaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, eikä tämä estä minua käyttämästä haalareita. Välillä olen vain jäänyt miettimään, että kiinnittävätkö muut huomiota pukeutumiseeni huonolla tavalla, mutta sitten voi hyvin olla, että kukaan ei oikeasti tee näin. Haalareihin pukeutuminen on tuntunut lapsesta asti oikein vatsanpohjassa asti, siksi haluan tätä myös aikuisena jatkaa :)

        Hyvä että se ei ole estänyt :) tuskin kukaan kiinnittää huomiota huonolla tavalla. Hyvä siis että olet jatkanut myös aikuisena jos itse pidät siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että se ei ole estänyt :) tuskin kukaan kiinnittää huomiota huonolla tavalla. Hyvä siis että olet jatkanut myös aikuisena jos itse pidät siitä

        Kiitos asiallisesta kommentoinnista ja rohkaisusta :) pidätkö itse haalareita säännöllisesti töissä tai vapaa-ajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta kommentoinnista ja rohkaisusta :) pidätkö itse haalareita säännöllisesti töissä tai vapaa-ajalla?

        Töissä menee vaan normaali huomiotakki ja housut mutta olen miettinyt haalariakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä menee vaan normaali huomiotakki ja housut mutta olen miettinyt haalariakin

        Ok. Itselle tärkeää on haalareissa tietysti ulkonäön lisäksi se tunne, että vartalo peittyy kauttaaltaan. Sama koskee prätkäkamoja. Itselle pelkkä takki ja housut eivät aiheuta ihan samanlaisia tuntemuksia, vaikka nekin hyvältä toki näyttävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, eikä tämä estä minua käyttämästä haalareita. Välillä olen vain jäänyt miettimään, että kiinnittävätkö muut huomiota pukeutumiseeni huonolla tavalla, mutta sitten voi hyvin olla, että kukaan ei oikeasti tee näin. Haalareihin pukeutuminen on tuntunut lapsesta asti oikein vatsanpohjassa asti, siksi haluan tätä myös aikuisena jatkaa :)

        Mahtavaa, että uskallat pukeutua miten haluat - mukava nähdä miehiä haalarit päällä ulkoilemassa. Olisipa itsellänikin rohkeutta laittaa haalarit päälle myös ulkona, tällä hetkellä uskallan toteuttaa fetissiäni vain kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, että uskallat pukeutua miten haluat - mukava nähdä miehiä haalarit päällä ulkoilemassa. Olisipa itsellänikin rohkeutta laittaa haalarit päälle myös ulkona, tällä hetkellä uskallan toteuttaa fetissiäni vain kotona.

        Minullakin meni aikansa, ennen kuin uskaltauduin ulos haalareissa. Ensimmäiset kerrat olivat todella jännittäviä, mutta sittemmin olen oppinut nauttimaan siitä tunteesta, ja nykyään olo on hyvin vapautunut. Kannattaa kokeilla, voit aloittaa esim. illalla, jolloin ihmisiä on vähemmän liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Kun aloin itse pitämään talvihaalareita vapaa-ajalla, jännitin tuijottavatko muut, mutta en ole huomannut tällaista, ja nykyään uskallan pitää haalareitani luontevasti.

        Mitä mieltä olet kelkkahaalareista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet kelkkahaalareista?

        Ne ovat hienoja, mutta en itse omista sellaisia, ja suosin enemmän hillitymmän värisiä esim. tummansinisiä tai sitten heijastinhaalareita. Tietysti kelkkahaalareitakin on monenlaisia, itselle tuli ensimmäisenä mieleen kirkkaan väriset, joissa on isoja logoja yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat hienoja, mutta en itse omista sellaisia, ja suosin enemmän hillitymmän värisiä esim. tummansinisiä tai sitten heijastinhaalareita. Tietysti kelkkahaalareitakin on monenlaisia, itselle tuli ensimmäisenä mieleen kirkkaan väriset, joissa on isoja logoja yms.

        Eivätkö kirkkaat värit ole mieleesi? Vai herättävätkö ne liikaa huomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö kirkkaat värit ole mieleesi? Vai herättävätkö ne liikaa huomiota?

        Kyllä ne näyttävät hyvältä, mutta en ehkä osaisi käyttää tavallisessa ulkoilussa oikein kirkkaita ja sporttisen näköisiä kelkkahaalareita. Viihdyn enemmän hillitymmän värisissä tai sitten varsinaisissa heijastin-työhaalareissa. Mutta makuja on monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet kelkkahaalareista?

        Kelkkahaalarit kyllä näyttää tosi upeilta ;), toivottavasti lopputalvesta tulisi hyviä tarjouksia nii voisi mahdollisesti hommata haalarit kotikäyttöön runkkailua varten ;P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelkkahaalarit kyllä näyttää tosi upeilta ;), toivottavasti lopputalvesta tulisi hyviä tarjouksia nii voisi mahdollisesti hommata haalarit kotikäyttöön runkkailua varten ;P

        Todellakin kannattaa!

        Tänä talvena on muuten näkynyt kivasti talvihaalareita ihmisillä, mielestäni jopa enemmän kuin aikaisemmin. On ollut hienoa päästä toteuttamaan myös omaa mieltymystään julkisesti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelkkahaalarit kyllä näyttää tosi upeilta ;), toivottavasti lopputalvesta tulisi hyviä tarjouksia nii voisi mahdollisesti hommata haalarit kotikäyttöön runkkailua varten ;P

        Millaiset haalarit kiinnostaisi? Ootko vielä katellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset haalarit kiinnostaisi? Ootko vielä katellut?

        Jonkin verran joo, esimerkiksi sledstoressa RAVEN:n haalarit ihan kivannäköisiä ja lisäks ilmeisesti kohtuullisen hintasia:
        https://www.sledstore.fi/product/haalari-raven-frontline-monosuit-harmaa_pid-RV-MS-G-S?gclid=EAIaIQobChMIncCvmpzF_AIVkUCRBR3QVgpvEAQYASABEgLUu_D_BwE&gclsrc=aw.ds

        Toisaalt myös kattonu noita SWEEP-merkin haalareita, ne tosin vähä kalliimmat ( ja siis onhan tosta mainoskuvista ihan iloa silmälle ;) )
        https://eurobiker.fi/tuote/sweep-snowcore-evo-3-0-light-kelkkahaalari-musta-harmaa/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkin verran joo, esimerkiksi sledstoressa RAVEN:n haalarit ihan kivannäköisiä ja lisäks ilmeisesti kohtuullisen hintasia:
        https://www.sledstore.fi/product/haalari-raven-frontline-monosuit-harmaa_pid-RV-MS-G-S?gclid=EAIaIQobChMIncCvmpzF_AIVkUCRBR3QVgpvEAQYASABEgLUu_D_BwE&gclsrc=aw.ds

        Toisaalt myös kattonu noita SWEEP-merkin haalareita, ne tosin vähä kalliimmat ( ja siis onhan tosta mainoskuvista ihan iloa silmälle ;) )
        https://eurobiker.fi/tuote/sweep-snowcore-evo-3-0-light-kelkkahaalari-musta-harmaa/

        Noista kahdesta SWEEP-merkin näyttävät ehdottamasti paremmilta mun mielestä, hankkisin sinuna ne jos vaan rahaa riittää. Mainoskuvista oli tosiaan iloa silmälle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista kahdesta SWEEP-merkin näyttävät ehdottamasti paremmilta mun mielestä, hankkisin sinuna ne jos vaan rahaa riittää. Mainoskuvista oli tosiaan iloa silmälle ;)

        Tilasiko kukaan noita haalareita? Oliko hyvä hankinta? Tekis mieli laittaa samanlaiset tilaukseen...


    • Onko ketään miehiä joita kiinnostais touhuta toisen miehen kanssa dimexien yms raksapukujen kanssa?

      • Anonyymi

        Täältä löytyy. Oon iso ja parrakas raksamies. Aina huomiokeltaiset Dimexit ja turvamaiharit päällä💪


      • Jep. Sade- ja työasut kiihottavia/mukavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyy. Oon iso ja parrakas raksamies. Aina huomiokeltaiset Dimexit ja turvamaiharit päällä💪

        Täällä myös parrakas kampemies..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nostetaanpa vähän tätä aihetta taas esiin. Onko muita haalariharrastajia tänään puuhiensa ääressä? Ajattelin itse sujauttaa kohta pepputapin sisään, heijastinhaalarit päälle, kiiltävät mustat saappaat jalkaan ja metsurin kypärän ja hengityssuojaimen päähän :) rauhallinen ilta luvassa, päättynee useampaan laukeamiseen. Varmaan tulee prätkäkamoilla leikittyä myös ;)

      • Anonyymi

        Kyllä tänään taas, eturauhaskiihotin paikoilleen ja mp-alushaalari siihen päälle ja sitten runkkailua kunnes jossain kohtaa päästän lastin kortsuun. Kyllä kelpaa leikkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tänään taas, eturauhaskiihotin paikoilleen ja mp-alushaalari siihen päälle ja sitten runkkailua kunnes jossain kohtaa päästän lastin kortsuun. Kyllä kelpaa leikkiä

        Kuulostaa hienolta! Millainen eturauhaskiihotin sinulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hienolta! Millainen eturauhaskiihotin sinulla on?

        Sellainen valkoinen, muistaakseni sinfulilta tilattu. Olen pitänyt todella paljon ja pitäisi hankkia isompi jo leikkeihin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen valkoinen, muistaakseni sinfulilta tilattu. Olen pitänyt todella paljon ja pitäisi hankkia isompi jo leikkeihin :)

        Onko siinä vibraa? Olen miettinyt sellaisen hankkimista haalarileikkeihini, olen pitkään käyttänyt tavallisia anustappeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siinä vibraa? Olen miettinyt sellaisen hankkimista haalarileikkeihini, olen pitkään käyttänyt tavallisia anustappeja.

        Ei ole valitettavasti vibraa, mutta se olisi kyllä kiva lisä. Olen kokeillut ja voin suositella! Tavalliset anustapit ovat mielestäni vähän tylsiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tänään taas, eturauhaskiihotin paikoilleen ja mp-alushaalari siihen päälle ja sitten runkkailua kunnes jossain kohtaa päästän lastin kortsuun. Kyllä kelpaa leikkiä

        Nyt alkaakin olla leikin aika…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkaakin olla leikin aika…

        Hyvää ja nautinnollista leikkiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkaakin olla leikin aika…

        Tuli vielä mieleen, että pysyykö eturauhaskiihottimesi paikallaan esim. kävellessä tai seistessä? Runkkailen usein itse esim. peilin edessä seisaaltaan, ja näissä tilanteissa normaali anustappi pysyy hyvin paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vielä mieleen, että pysyykö eturauhaskiihottimesi paikallaan esim. kävellessä tai seistessä? Runkkailen usein itse esim. peilin edessä seisaaltaan, ja näissä tilanteissa normaali anustappi pysyy hyvin paikallaan.

        Kyllä se hyvin pysyy sekä kävellessä että seistessä, mutta istua ei oikein voi sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se hyvin pysyy sekä kävellessä että seistessä, mutta istua ei oikein voi sen kanssa.

        Hienoa, täytyy varmaan laittaa tilaukseen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, täytyy varmaan laittaa tilaukseen :)

        Laitahan sitten fiiliksiä käytöstä ja kokemuksista, voin lämpimästi suositella. Jos olet jo tappeja käyttänyt, ei kannata ehkä pienintä kiihotinmallia valita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan sitten fiiliksiä käytöstä ja kokemuksista, voin lämpimästi suositella. Jos olet jo tappeja käyttänyt, ei kannata ehkä pienintä kiihotinmallia valita :)

        Lähti juuri tilaukseen Sinfulista :) otin arvostelujen perusteella suositun valkoisen mallin ilman vibraa. Joo, tappi on ollut paljonkin käytössä, mutta melko pieni sellainen, joten uskon tämän riittävän alkuun. Kerron kokemuksia myöhemmin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähti juuri tilaukseen Sinfulista :) otin arvostelujen perusteella suositun valkoisen mallin ilman vibraa. Joo, tappi on ollut paljonkin käytössä, mutta melko pieni sellainen, joten uskon tämän riittävän alkuun. Kerron kokemuksia myöhemmin:)

        Tuli vielä mieleen, että oletko opetellut saamaan kiihottimen avulla oikein kunnon eturauhas/anaaliorgasmeja? Ilmeisesti vaatii harjoittelua, mutta voivat olla erittäin voimakkaita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vielä mieleen, että oletko opetellut saamaan kiihottimen avulla oikein kunnon eturauhas/anaaliorgasmeja? Ilmeisesti vaatii harjoittelua, mutta voivat olla erittäin voimakkaita :)

        En ole oikeastaan harjoitellut vaan olen tyytynyt tavalliseen orgasmiin, joka on kiihotinta käyttäessä erittäin voimakkaita jo itsessään. Siihen fiilikseen jää koukkuun ja tekee mieli joka kerta käyttää kiihotinta :) eturauhasorgasmia varten kannattaisi kai hankkia jokin hieman isompi ja stimuloivampi malli, niillä sen saavuttaminen on kai helpompaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole oikeastaan harjoitellut vaan olen tyytynyt tavalliseen orgasmiin, joka on kiihotinta käyttäessä erittäin voimakkaita jo itsessään. Siihen fiilikseen jää koukkuun ja tekee mieli joka kerta käyttää kiihotinta :) eturauhasorgasmia varten kannattaisi kai hankkia jokin hieman isompi ja stimuloivampi malli, niillä sen saavuttaminen on kai helpompaa

        Kiitos asiallisesta vastauksesta! Mukavaa, että olet löytänyt oman juttusi tästä :) En malta odottaa, että pääsen testaamaan omaa kiihotinta. Pelkkä ajatus siitä, että pääsen laittamaan sen paikalleen ja pukeutumaan hitaasti suosikkikamppeisiini kuten työhaalareihin, metsurin kypärään ja hengityssuojaimeen tai nahkahaalareihini saa kyllä mielikuvituksen liikkeelle jo nyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta! Mukavaa, että olet löytänyt oman juttusi tästä :) En malta odottaa, että pääsen testaamaan omaa kiihotinta. Pelkkä ajatus siitä, että pääsen laittamaan sen paikalleen ja pukeutumaan hitaasti suosikkikamppeisiini kuten työhaalareihin, metsurin kypärään ja hengityssuojaimeen tai nahkahaalareihini saa kyllä mielikuvituksen liikkeelle jo nyt...

        Eipä kestä! Toivottavasti sinäkin pidät siitä ja pääset pian toteuttamaan haaveitasi, ne kuulostavat oikein kiihottaville ja eroottisille :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kestä! Toivottavasti sinäkin pidät siitä ja pääset pian toteuttamaan haaveitasi, ne kuulostavat oikein kiihottaville ja eroottisille :)

        Ensimmäinen kokeilu on jo tehty. Tuntui kyllä todella hyvälle, ja sain jonkin verran tuntemuksia eturauhaseen :) harjoittelu jatkuu, ja en ole kyllä pettynyt, vaikken oppisi anaaliorgasmeja saamaankaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kokeilu on jo tehty. Tuntui kyllä todella hyvälle, ja sain jonkin verran tuntemuksia eturauhaseen :) harjoittelu jatkuu, ja en ole kyllä pettynyt, vaikken oppisi anaaliorgasmeja saamaankaan :)

        Hyvä juttu ja miellyttäviä harjoituksia Sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kokeilu on jo tehty. Tuntui kyllä todella hyvälle, ja sain jonkin verran tuntemuksia eturauhaseen :) harjoittelu jatkuu, ja en ole kyllä pettynyt, vaikken oppisi anaaliorgasmeja saamaankaan :)

        Miten harjoituksesi ovat sujuneet? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten harjoituksesi ovat sujuneet? :)

        Kiitos, mukavasti! Kiihotin tuntuu todella hyvältä ja aiheuttaa erittäin voimakkaan erektion ja orgasmeja :) Olen käyttänyt sitä aktiivisesti haalarileikeissäni itselleni mieluisalla tavalla, eli kondomi haalarin alle, suojavarusteet päälle, saappaat jalkaan - ja kun hetki on sopiva, lasti liikkeelle hieromalla kivikovaa kalua työkäsineillä haalarin läpi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mukavasti! Kiihotin tuntuu todella hyvältä ja aiheuttaa erittäin voimakkaan erektion ja orgasmeja :) Olen käyttänyt sitä aktiivisesti haalarileikeissäni itselleni mieluisalla tavalla, eli kondomi haalarin alle, suojavarusteet päälle, saappaat jalkaan - ja kun hetki on sopiva, lasti liikkeelle hieromalla kivikovaa kalua työkäsineillä haalarin läpi :)

        Ja nyt onkin sitten taas pitkän päivän päätteeksi leikkituokio - haalarit, saappaat yms. jo kaivettu sängylle odottamaan nautintoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt onkin sitten taas pitkän päivän päätteeksi leikkituokio - haalarit, saappaat yms. jo kaivettu sängylle odottamaan nautintoa :)

        Toivottavasti Sinulla oli nautinnolliset leikit eilen :) mitkä haalarit valitsit leikkituokioosi tällä kertaa? Oletko kuinka usein käyttänyt nyt eturauhaskiihotinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti Sinulla oli nautinnolliset leikit eilen :) mitkä haalarit valitsit leikkituokioosi tällä kertaa? Oletko kuinka usein käyttänyt nyt eturauhaskiihotinta?

        Oli todella hyvä sessio. Varusteina mp-alushaalari, heijastinhaalari, mustat kumisaappaat, nahkapintaiset työkäsineet, hengityssuojain ja metsurin kypärä. Laitoin kiihottimen paikoilleen leikin puolivälissä, ja sen pelkkä luiskahtaminen sisään aiheutti melkein laukeamisen :) olisiko nyt ollut viides kerta tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella hyvä sessio. Varusteina mp-alushaalari, heijastinhaalari, mustat kumisaappaat, nahkapintaiset työkäsineet, hengityssuojain ja metsurin kypärä. Laitoin kiihottimen paikoilleen leikin puolivälissä, ja sen pelkkä luiskahtaminen sisään aiheutti melkein laukeamisen :) olisiko nyt ollut viides kerta tms.

        Tuttu tunne tuo melkein laukeaminen kun laittaa kiihottimen sisään. Ennen laitoin sen heti alussa, mutta nyt tapana on laittaa juurikin puolessa välissä jotta ehdin nauttia kunnolla sessiosta. Jo pelkästään mp-alusasun vetoketjun aukaiseminen haarovälin kohdalta saa erittäin kiihottuneeksi kun tietää että pian saa kiihottimen eturauhasta vasten… ehkä on tottunut siihen että vetoketjun avaamisen jälkeen tulee valtaisa nautinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mukavasti! Kiihotin tuntuu todella hyvältä ja aiheuttaa erittäin voimakkaan erektion ja orgasmeja :) Olen käyttänyt sitä aktiivisesti haalarileikeissäni itselleni mieluisalla tavalla, eli kondomi haalarin alle, suojavarusteet päälle, saappaat jalkaan - ja kun hetki on sopiva, lasti liikkeelle hieromalla kivikovaa kalua työkäsineillä haalarin läpi :)

        Oletko jatkanut ahkeraa harjoittelua? Oletko saanut vielä anaaliorgasmia?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kelpaako Blå kläder
      t. pena 45v

      • Anonyymi

        Kyllähän nekin kelpaa. Parhaan kiiman saa aikaan kunnolla käytetyt, kuluneet ja työssä likaantuneet työkamppeet. Niin ku navettakamppeet, jotka on ollu pitempään käytössä. Kaksi navettamiestä saa kyllä keskenään mällit lentämään.


      • Mistäpäin olet?


      • Anonyymi
        Brairie kirjoitti:

        Mistäpäin olet?

        Pohjois-Pohjanmaalla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä yksi nuori jätkä jolla seisoo aina kun vetää dimexit jalkaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joko on talvidimexit duunissa pakkasella? Voisin tulla tauolla antamaan kuumaa suuta ja pyllyä, niin pysytte lämpiminä. ;P

    • Anonyymi

      Kelpais kyllä tämmönen upea raksadaddy itelle ;P https://mascotsitecore-1ccb8.kxcdn.com/6B1DD05A50824854BD4969C27E085332-en.jpg

    • Anonyymi

      Menee vähän dimexin ohi, mutta...Onpa ollut taas kiihottavaa, kun on päässyt pitämään pakkasilla kunnon toppahaalareita päällä :) Se tunne, kun haalarin tikattu liukas sisäpinta oikein "imaisee" sisäänsä, asu peittää koko vartalon, vetoketju menee kiinni, ja sitten hypätäänkin jo lämpimiin saappaisiin ja laitetaan paksut käsineet käsiin...joka askeleella haalari hyväilee kroppaa, ja kun hartioita nostaa ylös, haarovälissä tuntuu pientä kiristystä. Ah, talvi ;)

      • Anonyymi

        Tuo pieni kiristys haarovälissä on paras tunne


      • Anonyymi

        Uuh, asiaa puhut ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh, asiaa puhut ;)

        Millaisia haalareita teillä on? Itselläni on tummansininen yksivärinen toppahaalari etureisitaskuilla ja tikatulla sisäpuolella :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia haalareita teillä on? Itselläni on tummansininen yksivärinen toppahaalari etureisitaskuilla ja tikatulla sisäpuolella :)

        Mulla on sellainen vanha hopeahaalari, aavistuksen liian pieni kokoinen, niin kivasti. Dimexin takkeja ja avohaalareita kanssa löytyy, muttei vielä Dimexin umpihaalareita. Hankintalistalla kyllä on ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sellainen vanha hopeahaalari, aavistuksen liian pieni kokoinen, niin kivasti. Dimexin takkeja ja avohaalareita kanssa löytyy, muttei vielä Dimexin umpihaalareita. Hankintalistalla kyllä on ;)

        Hienoa, kuulostaa hyvältä :) nyt onkin herkkua luvassa, kun kovat pakkaset tulevat :)


    • Anonyymi

      Ei seksiä ilman Dimexiä

    • Anonyymi

      Lämmintä suuta ja pyllyä dimexi-topeille. ;)

    Ketjusta on poistettu 267 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe