En tykkää susta enää koska tajusin että olet ruma sisältä.
En tykkää susta enää
46
1027
Vastaukset
- kutenainaennenkin
Sama juttu. Näin naisessa sisäisesti jotain todella taianomaista, jotain jota olin aina etsinyt. En edes huomannut hänen kauneuttaan koska se kaikki tuli sieltä sisältä ja unohdin kokonaan hänen päällepäin välillä näyttäytyvän tylynkin käytöksen kun näin tuon sisuksen.
Nyt kaipaan tuota näkymään siitä sisuksesta koska tajuan että se oli vain illuusio.
Harmi, kuvittelin löytäneeni jotain sädehtivää.- aaarrggghhh
Voi hyvän tähden. Täydellistä naista ei ole olemassa. Kaikissa on monta puolta. Taidatte etsiäkin vain jotain virheetöntä illuusiota kun tuolla lailla "järkytytte". Teissähän ei tietysti ole mitään vikaa; sädehditte ympäristöönne, vai mitä.
- kutenainaennenkin
aaarrggghhh kirjoitti:
Voi hyvän tähden. Täydellistä naista ei ole olemassa. Kaikissa on monta puolta. Taidatte etsiäkin vain jotain virheetöntä illuusiota kun tuolla lailla "järkytytte". Teissähän ei tietysti ole mitään vikaa; sädehditte ympäristöönne, vai mitä.
Kuka tässä on puhunut täydellisestä?
Miten olisi jos henkilö pystyisi olemaan aito ja ei-ilkeä sekä epäitsekäs?
On vikoja, mutta ne ovat asioissa jotka eivät ole tärkeitä.
Mutta tyypillinen itsekkään naisen vastaus jossa vedotaan että mies etsii täydellisyyttä jos ei hyväksy naisen itsekkyyttä ja paskoja puolia.
En ole täydellinen, mutta olen vain parempi kuin tuo nainen ja tarvitsen itselleni paremman naisen.
Piste. - Kunhankommentoin
kutenainaennenkin kirjoitti:
Kuka tässä on puhunut täydellisestä?
Miten olisi jos henkilö pystyisi olemaan aito ja ei-ilkeä sekä epäitsekäs?
On vikoja, mutta ne ovat asioissa jotka eivät ole tärkeitä.
Mutta tyypillinen itsekkään naisen vastaus jossa vedotaan että mies etsii täydellisyyttä jos ei hyväksy naisen itsekkyyttä ja paskoja puolia.
En ole täydellinen, mutta olen vain parempi kuin tuo nainen ja tarvitsen itselleni paremman naisen.
Piste.Ajatteletpas rumasti.
- kutenainaennenkin
Kunhankommentoin kirjoitti:
Ajatteletpas rumasti.
Rumuus on joskus totta.
- kommenteistasipäätellen
Rumuus on joskus totta.
Kyllä. Ja sinussa se on totta.
- Patakattilaasoimaan
Rumuus on joskus totta.
Ajatuksesi rumuus on tosi. Silloin pitäisi sunkin hyväksyä rumuutta muiltakin.
- Häneenihastunut
Minun on pakko kommentoida tähän. Jos olen todella ihastunut, saattaa käyttäytymiseni olla välillä tylyä ja välinpitämättömän oloista häntä kohtaan siinä vaiheessa, kun asia ei ole edennyt. Tämä johtuu siitä, että yritän peitellä niitä voimakkaita tunteita, joita minulla häntä kohtaan on. Koska, toinen vaihtoehto olisi, että se, että olen häneen umpi-ihastunut, näkyisi tuhannen kilometrin päähän... Olisin niin läpinäkyvä, jos en yhtään yrittäisi peittää sitä, että hänen vetovoimansa on niin suuri, että en meinaa enkä halua olla eri paikassa, jos on pienikin mahdollisuus nähdä hänet tai olla hetken aikaa samassa paikassa... Tai jos en yhtään yrittäisi peitellä sitä, että haluaisin vain pussailla, pitää kädestä ja silitellä häntä...
Jos olet nähnyt kaipaamassasi ihmisessä jotain taianomaista, niin luottaisin enemmän siihen totuuteen kuin siihen, miten hän on joskus saattanut käyttäytyä. Ihmisen käytökseen voi eri tilanteissa vaikuttaa monet, yllättävätkin asiat, joita et ehkä edes osaa ottaa huomioon. Mutta ihmisen sisin harvoin antaa vääriä käsityksiä.
Ainakin näin ajattelen kaipaamastani miehestä, jonka käytös ei aina ole ollut mitään helppoa tai ihanteellisinta minua kohtaan, mutta jollain tavalla ymmärrän, että hänellä voi olla syynsä käytökseensä. Olen kuitenkin nähnyt hänessä sen ihanan, herkän, erityisen ja taianomaisen puolen. Ja minusta se on se "hän", enemmänkin kuin joku satunnainen käytös. - kutenainaennenkin
Häneenihastunut kirjoitti:
Minun on pakko kommentoida tähän. Jos olen todella ihastunut, saattaa käyttäytymiseni olla välillä tylyä ja välinpitämättömän oloista häntä kohtaan siinä vaiheessa, kun asia ei ole edennyt. Tämä johtuu siitä, että yritän peitellä niitä voimakkaita tunteita, joita minulla häntä kohtaan on. Koska, toinen vaihtoehto olisi, että se, että olen häneen umpi-ihastunut, näkyisi tuhannen kilometrin päähän... Olisin niin läpinäkyvä, jos en yhtään yrittäisi peittää sitä, että hänen vetovoimansa on niin suuri, että en meinaa enkä halua olla eri paikassa, jos on pienikin mahdollisuus nähdä hänet tai olla hetken aikaa samassa paikassa... Tai jos en yhtään yrittäisi peitellä sitä, että haluaisin vain pussailla, pitää kädestä ja silitellä häntä...
Jos olet nähnyt kaipaamassasi ihmisessä jotain taianomaista, niin luottaisin enemmän siihen totuuteen kuin siihen, miten hän on joskus saattanut käyttäytyä. Ihmisen käytökseen voi eri tilanteissa vaikuttaa monet, yllättävätkin asiat, joita et ehkä edes osaa ottaa huomioon. Mutta ihmisen sisin harvoin antaa vääriä käsityksiä.
Ainakin näin ajattelen kaipaamastani miehestä, jonka käytös ei aina ole ollut mitään helppoa tai ihanteellisinta minua kohtaan, mutta jollain tavalla ymmärrän, että hänellä voi olla syynsä käytökseensä. Olen kuitenkin nähnyt hänessä sen ihanan, herkän, erityisen ja taianomaisen puolen. Ja minusta se on se "hän", enemmänkin kuin joku satunnainen käytös.Puhutaan varmaan eri asioista kuin siitä että joskus on "tyly" tai "pakenee". Itselleni kuitenkin toisen tunteiden ja tarpeiden huomiointi on helvetin tärkeää ja jos toinen yrittää vain peitellä omaa ihastusta niin silloin kyse on vain hänen tunteista ja tarpeista.
Olen tavannut naisia jotka ovat varmaan olleetkin ihastuneita, mutta eivät näytä sitä ulospäin, mutta odottavat että minä näytän kaiken sekä odottavat että mies on itsevarma "iskijä" vieläpä kaiken lisäksi vaikka nainen panttaa omaa ihastustaan. Milläs tavoin se miehen ihastus elää ilman sitä happea eli toisen huomiota? Pelkillä toiveillako?
Silloin ihminen ei välttämättä ole täysin ruma, mutta täysin omiin tunteisiinsa sulkeutunut jonka kanssa eläminen olisi sitten pelkkä arpapeliä päivästä toiseen.
Mieskin kun tarvitsee varmuuttaa naisen tunteista, kukaan ei halua olla joku naisen tunteiden leikkikalu. - kutenainaennenkin
Patakattilaasoimaan kirjoitti:
Ajatuksesi rumuus on tosi. Silloin pitäisi sunkin hyväksyä rumuutta muiltakin.
Kuittaan nuo kommentit hevonpaskana.
- missä.logiikka
Ainakin näin ajattelen kaipaamastani miehestä, jonka käytös ei aina ole ollut mitään helppoa tai ihanteellisinta minua kohtaan, mutta jollain tavalla ymmärrän, että hänellä voi olla syynsä käytökseensä. Olen kuitenkin nähnyt hänessä sen ihanan, herkän, erityisen ja taianomaisen puolen. Ja minusta se on se "hän", enemmänkin kuin joku satunnainen käytös.Miten voit odottaa mitään, jos et itse anna mitään. Pitäisikö miehen tehdä aloite sellaiselle naiselle, joka ei vaikuta kiinnostuneelta? Vähän sama, kuin pyytäisit rahaa kerjäläiseltä. Mietittekö te naiset ikinä omaa käytöstänne?
- Häneenihastunut
Puhutaan varmaan eri asioista kuin siitä että joskus on "tyly" tai "pakenee". Itselleni kuitenkin toisen tunteiden ja tarpeiden huomiointi on helvetin tärkeää ja jos toinen yrittää vain peitellä omaa ihastusta niin silloin kyse on vain hänen tunteista ja tarpeista.
Olen tavannut naisia jotka ovat varmaan olleetkin ihastuneita, mutta eivät näytä sitä ulospäin, mutta odottavat että minä näytän kaiken sekä odottavat että mies on itsevarma "iskijä" vieläpä kaiken lisäksi vaikka nainen panttaa omaa ihastustaan. Milläs tavoin se miehen ihastus elää ilman sitä happea eli toisen huomiota? Pelkillä toiveillako?
Silloin ihminen ei välttämättä ole täysin ruma, mutta täysin omiin tunteisiinsa sulkeutunut jonka kanssa eläminen olisi sitten pelkkä arpapeliä päivästä toiseen.
Mieskin kun tarvitsee varmuuttaa naisen tunteista, kukaan ei halua olla joku naisen tunteiden leikkikalu.Olen kanssasi samaa mieltä monesta asiasta, joita olet tähän keskusteluun kirjoittanut. Minullekin mm. toisten tunteiden huomiointi on tosi tärkeää, ainakin yritän parhaani mukaan ajatella, miltä muista tuntuu. Minulle tulee myös helposti paha mieli, jos on pienikin epäilys siitä, että olen saattanut sanoa vaikka vahingossa jossain tilanteessa jonkin asian ikävän kuuloisesti tms. Ja pyytelenkin sitten aika paljon anteeksi.
Tuohon aiempaan kommenttiini liittyen voisin todeta omasta tilanteestani sen, että yksi suuri syy, miksi niitä tunteita en ole niin näyttänyt, on se, että olen nimenomaan yrittänyt ajatella, miltä miehestä ne tuntuisi. Pelkään, että hän kokee ahdistavana sen, että haluaisin tutustua häneen paremmin ja viettää aikaa hänen kanssaan. Pelkään, että kiinnostukseni ei ole toivottua ja ahdistaa häntä. Eli juuri se, että mietin niin paljon hänen tunteita, saa minut käyttäytymään, miten käyttäydyn.
Oletko osoittanut omat tunteesi tarpeeksi selvästi?
Omalla kohdallani juuri täysi epävarmuus miehen tunteista ja ajatuksista saa käyttäytymiseni näyttämään miehen silmissä varmaan epämääräiseltä. Kun toisaalta jotain tunteita on tuntunut olevan ilmassa, mutta toisaalta monet asiat osoittavat täysin päinvastaista. Enkä loppujen lopuksi tiedä yhtään, mitä hän ajattelee. Ja se tekee minut melkein hulluksi. - Häneenihastunut
missä.logiikka kirjoitti:
Miten voit odottaa mitään, jos et itse anna mitään. Pitäisikö miehen tehdä aloite sellaiselle naiselle, joka ei vaikuta kiinnostuneelta? Vähän sama, kuin pyytäisit rahaa kerjäläiseltä. Mietittekö te naiset ikinä omaa käytöstänne?
No, ainakin alkuaikoina osoitin kyllä kiinnostustani mieheen niin kuin se siinä tilanteessa oli mahdollista. Kyllä hän varmaan siitä tajusikin, että tunteeni eivät ole ihan neutraaleita häntä kohtaan... Ikävä kyllä samalla on tapahtunut asioita, jotka ovat vaikuttaneet elämääni paljon, ja sitä kautta myös tähänkin...
Ja tässä tilanteessa se on kyllä ollut se miehen epämääräisyys ja ajoittain hyvin torjuva käytös, jonka vuoksi en ole oikein voinut loppujen lopuksi tuoda tunteitani selkeästi esille. Olisin pyytänyt häntä kahville jo aikaa sitten, jos tämä kaikki epämääräisyys ei olisi ehtinyt tulla niin nopeasti. - kutenainaennenkin
Olen kanssasi samaa mieltä monesta asiasta, joita olet tähän keskusteluun kirjoittanut. Minullekin mm. toisten tunteiden huomiointi on tosi tärkeää, ainakin yritän parhaani mukaan ajatella, miltä muista tuntuu. Minulle tulee myös helposti paha mieli, jos on pienikin epäilys siitä, että olen saattanut sanoa vaikka vahingossa jossain tilanteessa jonkin asian ikävän kuuloisesti tms. Ja pyytelenkin sitten aika paljon anteeksi.
Tuohon aiempaan kommenttiini liittyen voisin todeta omasta tilanteestani sen, että yksi suuri syy, miksi niitä tunteita en ole niin näyttänyt, on se, että olen nimenomaan yrittänyt ajatella, miltä miehestä ne tuntuisi. Pelkään, että hän kokee ahdistavana sen, että haluaisin tutustua häneen paremmin ja viettää aikaa hänen kanssaan. Pelkään, että kiinnostukseni ei ole toivottua ja ahdistaa häntä. Eli juuri se, että mietin niin paljon hänen tunteita, saa minut käyttäytymään, miten käyttäydyn.
Oletko osoittanut omat tunteesi tarpeeksi selvästi?
Omalla kohdallani juuri täysi epävarmuus miehen tunteista ja ajatuksista saa käyttäytymiseni näyttämään miehen silmissä varmaan epämääräiseltä. Kun toisaalta jotain tunteita on tuntunut olevan ilmassa, mutta toisaalta monet asiat osoittavat täysin päinvastaista. Enkä loppujen lopuksi tiedä yhtään, mitä hän ajattelee. Ja se tekee minut melkein hulluksi.Minun tilanteeni on ollut ohi jo aikaa sitten.
Mitä tulee noihin sanomisiin niin mulle ne tavallaan ovat ok jos ihminen pyytää anteeksi eikä aina tarvitse olla niin täydellinen. virheitä sattuu ja tunteita leimahtelee.
Tunnekylmyyttä en vain suvaitse enkä ymmärrä sitä että on tärkeämpi pitää kiinni niistä omista tunteista kuin hakea yhteisymmärrystä toisen kanssa. Tällöinhän kyseessä on vähän kuin kapinoiva lapsi jossa odotetaan aikuisen huomiota jollekin mahdollisesti epämääräiselle tuntemukselle jostakin. En tahdo rakentaa suhdetta jonkun sairaan lapsi-aikuinen teeman ympärille.
Ihmiset ei tunnu ymmärtävän tai ainakaan naiset että myös mies tarvitsee tunteilleen vahvistusta tai sitten mies pysyy kiinnostuneena ainoastaan pökkimisestä. Ei ne muut tunteet syty jos tulee tunne että toinen on yhdentekevä tai tämän tunteet ovat aina toissijaisia naisen tunteille ja mielenliikkeille.
Teillä näyttää olevan käynnissä jonkinlainen pattitilanne eli jos mieskin on kiinnostunut niin häpeilette tunteita ja piilottelette niitä.
Minähän en osaa tuosta miehestä sanoa mitään mitä hän sinua kohti tuntee. Yleensä vain jotenkin sitä tilannetta on avattava koska muuten se kyräily voi jatkua ikuisesti. itse vihaan sitä olotilaa ja niitä epämääräisiä sekä epäluuloisia olotiloja joista molemmat voivat kärsiä joten teen yleensä reippaan aloitteen meni syteen tai saveen jos olen vain varma omasta kiinnostuksesta ja ainakin sen verran huomaan että nainen ei inhoa minua. - kutenainaennenkin
No, ainakin alkuaikoina osoitin kyllä kiinnostustani mieheen niin kuin se siinä tilanteessa oli mahdollista. Kyllä hän varmaan siitä tajusikin, että tunteeni eivät ole ihan neutraaleita häntä kohtaan... Ikävä kyllä samalla on tapahtunut asioita, jotka ovat vaikuttaneet elämääni paljon, ja sitä kautta myös tähänkin...
Ja tässä tilanteessa se on kyllä ollut se miehen epämääräisyys ja ajoittain hyvin torjuva käytös, jonka vuoksi en ole oikein voinut loppujen lopuksi tuoda tunteitani selkeästi esille. Olisin pyytänyt häntä kahville jo aikaa sitten, jos tämä kaikki epämääräisyys ei olisi ehtinyt tulla niin nopeasti.Saanko kysyä mitä asioita sinulle on tapahtunut? Jos voit yrittää avata vähän aihetta niin ehkä osaan auttaa.
- Häneenihastunut
Minun tilanteeni on ollut ohi jo aikaa sitten.
Mitä tulee noihin sanomisiin niin mulle ne tavallaan ovat ok jos ihminen pyytää anteeksi eikä aina tarvitse olla niin täydellinen. virheitä sattuu ja tunteita leimahtelee.
Tunnekylmyyttä en vain suvaitse enkä ymmärrä sitä että on tärkeämpi pitää kiinni niistä omista tunteista kuin hakea yhteisymmärrystä toisen kanssa. Tällöinhän kyseessä on vähän kuin kapinoiva lapsi jossa odotetaan aikuisen huomiota jollekin mahdollisesti epämääräiselle tuntemukselle jostakin. En tahdo rakentaa suhdetta jonkun sairaan lapsi-aikuinen teeman ympärille.
Ihmiset ei tunnu ymmärtävän tai ainakaan naiset että myös mies tarvitsee tunteilleen vahvistusta tai sitten mies pysyy kiinnostuneena ainoastaan pökkimisestä. Ei ne muut tunteet syty jos tulee tunne että toinen on yhdentekevä tai tämän tunteet ovat aina toissijaisia naisen tunteille ja mielenliikkeille.
Teillä näyttää olevan käynnissä jonkinlainen pattitilanne eli jos mieskin on kiinnostunut niin häpeilette tunteita ja piilottelette niitä.
Minähän en osaa tuosta miehestä sanoa mitään mitä hän sinua kohti tuntee. Yleensä vain jotenkin sitä tilannetta on avattava koska muuten se kyräily voi jatkua ikuisesti. itse vihaan sitä olotilaa ja niitä epämääräisiä sekä epäluuloisia olotiloja joista molemmat voivat kärsiä joten teen yleensä reippaan aloitteen meni syteen tai saveen jos olen vain varma omasta kiinnostuksesta ja ainakin sen verran huomaan että nainen ei inhoa minua.Minusta on myös tärkeää yrittää avata ja selvittää tilannetta. Varsinkin, jos jotain ei-neutraaleita tunteita on ollut ilmassa ja jos vielä vaikuttaa, että molemmat myös kärsivät tilanteesta. On kurjaa, jos välille jää väärinkäsityksiä, jotka vielä kaiken lisäksi johtuvat osittain ihan muista asioista kuin kahden ihmisen väleistä sinänsä.
- kutenainaennenkin
Minusta on myös tärkeää yrittää avata ja selvittää tilannetta. Varsinkin, jos jotain ei-neutraaleita tunteita on ollut ilmassa ja jos vielä vaikuttaa, että molemmat myös kärsivät tilanteesta. On kurjaa, jos välille jää väärinkäsityksiä, jotka vielä kaiken lisäksi johtuvat osittain ihan muista asioista kuin kahden ihmisen väleistä sinänsä.
Minä uskon sellaiseen "vapaaseen keskusteluun" jossa toisia loukkaamatta pyritään jakamaan sitä miltä tuntuu ja toisaalta näkökulmia. Valitettavasti vain usein se on vaikeaa koska jompikumpi tai molemmat eivät tahdo jakaa noita keskenään.
Annan esimerkkinä tilanteen jossa epäilin naisen olleen kiinnostunut eräästä toisesta miehestä ja kun keskustelin hänen kiinnostuksestaan minuun niin huomasin miten hän ei ollut varmaan täysin rehellinen aiheesta vaan haki sanoja. Itseäni ärsytti lähinnä se että tuli tunne ettei hän tehnyt sitä ettei olisi loukannut minua vaan että miten hän saisi sen toisen pelaamatta kuitenkaan minua ulos tilanteesta jos se toinen ei olisikaan kiinnostunut muusta kuin seksistä.
Siinä tulee miehelle sellainen olo että olet tärkeysjärjestyksessä aika kaukana kärjestä joten miksi tuhlata omaa aikaa ja vaivata itseään sillä?
Joskus olen suorastaan pakottanut naisesta ulos päätöksen ja se on ollut useimmiten pakit kun nainen ei ole vain saanut sanaa suustaan. Mutta ainakaan en ole tuhatta vuotta pyöritellyt asioita edestakaisin päässä ja miettinyt sen saman verran mitä toinen "ehkä" tuntee.
Sen jälkeen olen aina tiennyt ja asia on ollut selvä.
Joskus tosin olisi ollut kiva keskustella asiasta enemmän ja avata tunteita keskenään, mutta jos toinen ei halua tai häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta niin ei toista voi siihen pakottaa.. - janytlopputääkirjottelu
Minä uskon sellaiseen "vapaaseen keskusteluun" jossa toisia loukkaamatta pyritään jakamaan sitä miltä tuntuu ja toisaalta näkökulmia. Valitettavasti vain usein se on vaikeaa koska jompikumpi tai molemmat eivät tahdo jakaa noita keskenään.
Annan esimerkkinä tilanteen jossa epäilin naisen olleen kiinnostunut eräästä toisesta miehestä ja kun keskustelin hänen kiinnostuksestaan minuun niin huomasin miten hän ei ollut varmaan täysin rehellinen aiheesta vaan haki sanoja. Itseäni ärsytti lähinnä se että tuli tunne ettei hän tehnyt sitä ettei olisi loukannut minua vaan että miten hän saisi sen toisen pelaamatta kuitenkaan minua ulos tilanteesta jos se toinen ei olisikaan kiinnostunut muusta kuin seksistä.
Siinä tulee miehelle sellainen olo että olet tärkeysjärjestyksessä aika kaukana kärjestä joten miksi tuhlata omaa aikaa ja vaivata itseään sillä?
Joskus olen suorastaan pakottanut naisesta ulos päätöksen ja se on ollut useimmiten pakit kun nainen ei ole vain saanut sanaa suustaan. Mutta ainakaan en ole tuhatta vuotta pyöritellyt asioita edestakaisin päässä ja miettinyt sen saman verran mitä toinen "ehkä" tuntee.
Sen jälkeen olen aina tiennyt ja asia on ollut selvä.
Joskus tosin olisi ollut kiva keskustella asiasta enemmän ja avata tunteita keskenään, mutta jos toinen ei halua tai häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta niin ei toista voi siihen pakottaa..Eihän toi ole vapaata keskustelua kun pakotat toiset puhumaan asioisa joista eivät ole valmiita tai halukkaita puhumaan.
Sun kirjottama: "
Joskus olen suorastaan pakottanut naisesta ulos päätöksen"
Se nainen kenestä aloitus on, huokaisee varmasti helpotuksesta kun et enää tykkää. :)
Pohjaat kaiken tunteeseen: " Itseäni ärsytti lähinnä se että tuli tunne ettei hän tehnyt sitä ettei olisi loukannut minua vaan että miten hän saisi sen toisen pelaamatta kuitenkaan minua ulos tilanteesta jos se toinen ei olisikaan kiinnostunut muusta kuin seksistä. "
Et tiennyt miten nainen ajattelee, vaan kuittelit: "tuli tunne". Tuo tunne joka tuli on sun omaa kuitelmaa, joka ohjaa sun elämään, sun historiaan ja luuloihin.
Tässä oiva esimerkki taas siitä miten surkeaa logiikkaa miehillä ja miten miehet on oikeasti niitä jotka tekevät päätökset tunteella eikä järjellä.
Naiset sentään käyttää tunnetta ja järkeä yhdistetysti jotta pääsevät parhaaseen mahdolliseen päätökseen. - kutenainaennenkin
janytlopputääkirjottelu kirjoitti:
Eihän toi ole vapaata keskustelua kun pakotat toiset puhumaan asioisa joista eivät ole valmiita tai halukkaita puhumaan.
Se nainen kenestä aloitus on, huokaisee varmasti helpotuksesta kun et enää tykkää. :)
Pohjaat kaiken tunteeseen: " Itseäni ärsytti lähinnä se että tuli tunne ettei hän tehnyt sitä ettei olisi loukannut minua vaan että miten hän saisi sen toisen pelaamatta kuitenkaan minua ulos tilanteesta jos se toinen ei olisikaan kiinnostunut muusta kuin seksistä. "
Et tiennyt miten nainen ajattelee, vaan kuittelit: "tuli tunne". Tuo tunne joka tuli on sun omaa kuitelmaa, joka ohjaa sun elämään, sun historiaan ja luuloihin.
Tässä oiva esimerkki taas siitä miten surkeaa logiikkaa miehillä ja miten miehet on oikeasti niitä jotka tekevät päätökset tunteella eikä järjellä.
Naiset sentään käyttää tunnetta ja järkeä yhdistetysti jotta pääsevät parhaaseen mahdolliseen päätökseen.Arvasin että jos käytän sanaa "tuli tunne" niin joku idiootti tarttuu siihen.
Olisi pitänyt sanoa että "tiesin".
Tiesin että hänellä oli peliä toisen miehen kanssa ja anteeksi jos minulle tuli tunne että mua pelattiin.
Saanko tuntea myös jotain vaikka olen vain mies? Saanko?
Anteeksi ja hyvästi.
"Naiset sentään käyttää tunnetta ja järkeä yhdistetysti jotta pääsevät parhaaseen mahdolliseen päätökseen."
Sitä ei ainakaan sinun kirjoituksesta voi päätellä.
Ja toisekseen "paras mahdollinen päätös" tarkoittaa usein kilpailutusta ja kilpakumpanneiden arviointia tavoilla joka ei ole kovin reilu jos naisella ei ole tunneälyä ottaa huomioon myös niiden meisten tunteet.
Tunnekylmä ja tunneälytön nainen on maailman vastemielisin olento. - kutenainaennenkin
janytlopputääkirjottelu kirjoitti:
Eihän toi ole vapaata keskustelua kun pakotat toiset puhumaan asioisa joista eivät ole valmiita tai halukkaita puhumaan.
Naiset sentään käyttää tunnetta ja järkeä yhdistetysti jotta pääsevät parhaaseen mahdolliseen päätökseen."""Se nainen kenestä aloitus on, huokaisee varmasti helpotuksesta kun et enää tykkää. :)"""
Tämä ei ole minun aloitukseni!
Kommentoin aihetta toisena.
Eikä tuo mainitsemani juttu liity esimerkiksi edelliseen tilanteeseeni millään tavalla. Kunhan annoin esimerkin. - kustaankorkki
aaarrggghhh kirjoitti:
Nainen on tarkoitettu vain panoksi, Ainakin suomalainen"
aaarrggghhh kirjoitti:
Äläpäs nyt yleistä, itse olen saanut huonoa kohtelua naisilta, on aliarvioitu ja ulkonäköäkin haukuttu vaikka olen normaali hyvän näkönen mies (ainakin omasta mielestäni) on myös petetty ja jätety erittäin ilkeillä tavoilla, kuitenkaan en ole katkera ja en yleistä että kaikki naiset ois samanlaisia, enkä etsi täydellistä kun sellasta ei ole enkä oel itekkään, naisen luonne on se mikä sytyttää ensimmäisenä minut ja sitten jälkeenpäin vasta huomaan kasvot ja arvostan kuitenkin naiskaueutta, ei tarvi olla virheettömät kasvot eikä tarvi olal meikkiäkään paljon, itsellä iskee vähemmän meikatut kasvot ja ei naisen tarvi olla mikään laiha siis ei haittaa jos on sopivasti naisellisia muotoja, peppu on se mikä kans sytyttää siis tykkään sellasesta joka ei ole liian pieni eikä liian iso (ei pahalla ole tarkotus tuota iklmasta, en vaan osaa paremmin), rintoihin en kiinnitä niinkään huomiota, no jos pitäs valita niin ne pienemmät rinnat on kivat. Itse olen hoikka luonnostaan mutta sinut itseni ja vartaloni kans, jotkut haukkunu alipainoseksi vaikken edes ole ja kuntosalilla tulee käytyä sekä liikuttua paljon, ehkä en siksi lihokkaan kun kulutan jo työssäni ja pyöräilemällä vaikka kuinka syön, oikeastaan kivempi kun lihakset enemmänkin kiinteytyy ja eiköhän se että on terve ole tärkeämpää ja että on kestävyyttä (nyt jo höpisin ihan aiheen vierstä :D).
Lyhyesti sanottuna koitetaan olal omia itseämme eikä välitetä ainakaan ilkeistä kommenteista.
- uskontässäparempaan
Ennen kuin ihmiseen todella tutustuu ja läpikotaisin tuntee, ei pysty sanomaan, millainen toinen on. Harva tietää itsekään millaista kauneutta ja rumuutta lopulta sisäänsä kätkee. Toki, jos pahasti sinua kohtelee, ansaitset enemmän. Mutta se, johtuuko se sisäsiestä rumuudesta vai muusta, ei näy päälle päin.
- kutenainaennenkin
Totta, mutta joskus näistä asioista saa tarpeeksi vihjeitä että osaa päätellä asian ja se kaunis kuva toisen sisimmästä vain häviää kuin tuuli sammuttaisi kynttilän pimeydessä.
- uskontässäparempaan
Totta, mutta joskus näistä asioista saa tarpeeksi vihjeitä että osaa päätellä asian ja se kaunis kuva toisen sisimmästä vain häviää kuin tuuli sammuttaisi kynttilän pimeydessä.
Mä koen itse vaikeaksi sen, että kun on elämä pahasti pielessä, ei sitä omaa sisintäänkään oikein löydä. Sielläkin kaikki näyttää mustalta ja ristiriitaiselta. Miten toinenkaan vois silloin nähdä mitään muuta, ulospäin. Mutta onko se sisin oikeasti se, mikä näkyy kun ihminen on onnettomimmillaan, vai ei? Itse koen olevani oma itseni kun olen pakotettu kaivautumaan syvälle itseeni vaikeuksien edessä mutta minussa yhä palaa liekki sisällä. Kun tuo liekki hiipuu, olen musta kuin yö myös ulospäin. Kuitenkin, aamu on se jossa minut aidoimmillaan kohtaa, se missä se minuus herää sellaisena kuin se on. Anteeksi vaikea kieli, mutta tarkoitan vain ettei se kuva, joka sinulla toisesta on, ole välttämättä koko kuva. Jos olet nähnyt muutakin. Eri asia, jos olet vain kuvitellut muutakin.
Haudan partaalta - silti se sama ihminen kuin ennenkin. Pimeässä vain ei näy värit. - kutenainaennenkin
uskontässäparempaan kirjoitti:
Mä koen itse vaikeaksi sen, että kun on elämä pahasti pielessä, ei sitä omaa sisintäänkään oikein löydä. Sielläkin kaikki näyttää mustalta ja ristiriitaiselta. Miten toinenkaan vois silloin nähdä mitään muuta, ulospäin. Mutta onko se sisin oikeasti se, mikä näkyy kun ihminen on onnettomimmillaan, vai ei? Itse koen olevani oma itseni kun olen pakotettu kaivautumaan syvälle itseeni vaikeuksien edessä mutta minussa yhä palaa liekki sisällä. Kun tuo liekki hiipuu, olen musta kuin yö myös ulospäin. Kuitenkin, aamu on se jossa minut aidoimmillaan kohtaa, se missä se minuus herää sellaisena kuin se on. Anteeksi vaikea kieli, mutta tarkoitan vain ettei se kuva, joka sinulla toisesta on, ole välttämättä koko kuva. Jos olet nähnyt muutakin. Eri asia, jos olet vain kuvitellut muutakin.
Haudan partaalta - silti se sama ihminen kuin ennenkin. Pimeässä vain ei näy värit.Kuules, minä en puhunut mistään synkistelystä ja muusta tässä. Tiedän hyvin ihmsiten murheet, pelot, jännitykset sun muut.
Se mitä en ymmärrä enkä tule hyväksymään on ilkeily, leimaaminen, epäluuloisuus, itseään parempana pitäminen (yleisesti), juoruilu, nirppanokkaisuus ja ylipäätään oman asemansa parantaminen että laittaa toisia alaspäin joko omassa päässä tai näkyen.
Toisiin ihmisiin epätoivoisesti tukeutuminen ja ihmisten jotka sisältävät ovat täyttä paskaa ohjeiden kuuntelu kertoo myös luonteen heikkoudesta.
Sen lisäksi minua rasittaa passiivisuus ja pakoilu jossa siirretään vastuu aina toisille ihmisille omasta olotilasta, uhriutumisineen.
Henkilö joka yrittää parhaansa ja yrittää tehdä toisille sen minkä tekisi itselleenkin ja joka pyrkii olemaan hyväsydäminen on mielestäni kaunis ja silloin ei haittaa jos joskus on vähän "huonolla päällä" jne. - Häneenihastunut
Kommentoin vielä sen verran, että olen tosiaan samaa mieltä kanssasi monesta jutusta, joita olet kirjoittanut. Siitä, että on tärkeää yrittää ottaa muiden tunteet huomioon. Siitä, että minullakin on tapana uskoa ihmisistä hyvää, ennen kuin toisin todistetaan. Jne. Oikeastaan mukava kuulla, että joku muukin ajattelee tällä tavoin. Se tuntuu olevan harvinaista nykyään... En voi esimerkiksi ymmärtää niitä ihmisiä, jotka itseään viihdyttääkseen naureskelevat ja arvostelevat kaveripiirissään muita ihmisiä.
- kutenainaennenkin
Kommentoin vielä sen verran, että olen tosiaan samaa mieltä kanssasi monesta jutusta, joita olet kirjoittanut. Siitä, että on tärkeää yrittää ottaa muiden tunteet huomioon. Siitä, että minullakin on tapana uskoa ihmisistä hyvää, ennen kuin toisin todistetaan. Jne. Oikeastaan mukava kuulla, että joku muukin ajattelee tällä tavoin. Se tuntuu olevan harvinaista nykyään... En voi esimerkiksi ymmärtää niitä ihmisiä, jotka itseään viihdyttääkseen naureskelevat ja arvostelevat kaveripiirissään muita ihmisiä.
Joo, en minäkään ymmärrä. Tahdon pysyä sellaisista kaveripiireistä erossa.
Ainut mille joskus naureskelen kavereiden kanssa on toisten persoonallisuus tai kohdatut tilanteet jossa toista ei pyritä loukkaamaan tai nolaamaan. Tyyliin että "henkilö x on aika hassu,eikös?"
Sillä tavoin tarkoituksena ei ole pahamielisyys eikä juoruilu vaan ihan toisten persoonien huomiointi.
Se mitä ihmettelen eniten on se miksi osa ihmisistä katsoo tarpeelliseksi puuttua toisten elämään.
- sbksksn
Öööööööö, no
- bekjsksks
Nyt ei osunu kyllä ja uponnut.
- hbsksk
Miksi ylipäänsä aikuisen ihmisen pitää tehdä ystävänsä ei siis poika/tyttö ystävänsä eteen jotain, muutaku olla ystävällinen?
- kutenainaennenkin
Minä en ylipäätään ymmärrä miksi ihmiset selittävät paskaista käytöstään ja ties mitä jollakin epämääräisellä ja sillä että "se pitää vain hyväksyä".
Miksi?
Jos ei näytä siltä että toinen ei yritä parastaan toisen kanssa niin mitä siinä pitäisi ajatella?
Miksi sen toisen pitäisi loputtomasti vain jaksaa toisen käytöstä? - Eitarvitsejaksaa
Minä en ylipäätään ymmärrä miksi ihmiset selittävät paskaista käytöstään ja ties mitä jollakin epämääräisellä ja sillä että "se pitää vain hyväksyä".
Miksi?
Jos ei näytä siltä että toinen ei yritä parastaan toisen kanssa niin mitä siinä pitäisi ajatella?
Miksi sen toisen pitäisi loputtomasti vain jaksaa toisen käytöstä?Tuo on kyllä totta.
- Unohdase
Nainen voi olla tyly jos ei ole kiinnostunut sinusta ja on huomannut kiinnostuksesi. Se kiinnostus saattaa tuntua inhottavalta naisesta joka ei itse ole kiinnostunut.
Hyvin toden näköistä on että naisen käytös ei välttämättä ole edes ilkeää tai tylyä, mutta kun olet kiinnostunut niin tavallinen käytös saattaa susta tuntua ilkeältä koska ei huomaa sua tai ei flirttaile sulle.
Se että haukut naista täällä ei tee susta parempaa ihmistä vaan huonomman. Itsesi korostajana olet vain typerä ääliö.- kutenainaennenkin
Tuota...eikös tuon voisi sanoa myös juuri niille naisille jotka ihastuneina tai miehestä kiinnostuneina käyttäytyvät noin?
Tällöin miehen ei tarvitse arvailla.
Älä huoli, noin juuri toimin että unohtaminen alkaa sitä mukaa kun minuun ei kiinnitetä huomiota.
-Se että haukut naista täällä ei tee susta parempaa ihmistä vaan huonomman. Itsesi korostajana olet vain typerä ääliö.-
Ainakaan en ole passiivinen paskahousu tai ilkeile ihmiselle joka on kiinnostunut. Se tekee minusta 100x paremman kuin sinusta. :) - Unohdase
En mä ole ihastuksesi enkä ole ilkeilly ihastukselleni jos mulla sellanen olisi tai jos joku olisi muhun ihastunut, olet harhaluuloinen nyt kuules.
Kuulostat sellaselta joka luulee tietävänsä kaiken ja oevansa aina oikeassa vaikka ei tiedä asioista mitään, hyh hyh... - kutenainaennenkin
Unohdase kirjoitti:
En mä ole ihastuksesi enkä ole ilkeilly ihastukselleni jos mulla sellanen olisi tai jos joku olisi muhun ihastunut, olet harhaluuloinen nyt kuules.
Kuulostat sellaselta joka luulee tietävänsä kaiken ja oevansa aina oikeassa vaikka ei tiedä asioista mitään, hyh hyh...En mä luule mitään. Tiedän vain enemmän kuin sinä ja olen nyt oikeassa. Se riittää. :)
- Unohdase
En mä luule mitään. Tiedän vain enemmän kuin sinä ja olen nyt oikeassa. Se riittää. :)
Olet väärässä. Minä olen nyt oikeassa ja tiedän sen.
Enkä ole se nainen kenestä olet tehnyt aloituksesi. - kutenainaennenkin
Unohdase kirjoitti:
Olet väärässä. Minä olen nyt oikeassa ja tiedän sen.
Enkä ole se nainen kenestä olet tehnyt aloituksesi.Älä viitsi höpöttää.
En ole se mies jota kuvittelet jota kommentoit enkä minä ole tehnyt mitään aloitusta.
- cutyourlosses
Uhriutujat vauhdissa. Valivalivali. Jos et saa vastakaikua sillä tavoin kuten näköjään vaadit, vaihda nyt ihmeessä kohdetta. Mikä pakko siinä "rumassa" on roikkua. Ihastu seuraavaan. (Ja havaitse pian aikaa hänetkin sisältä rumaksi. Oivoi...)
- kutenainaennenkin
Toi on juuri totta. Kestää vain aikansa päästä aina yli koska ihmisistä tahtoisi uskoa hyvää ja kaunista ennen kuin joutuu luovuttamaan.
Ainakin minä siirryn heti eteenpäin ja toimin nimimerkkisi mukaisesti. Ei niitä kannata jäädä märehtimään.
Next!!
- puhuukin
Aikuistu jo.... (aloittajalle)
- EnAloittajaOle
mitä aikuinen käytös on? Perseen jakamista salaa , ym, ?
- Hxchc
EnAloittajaOle kirjoitti:
mitä aikuinen käytös on? Perseen jakamista salaa , ym, ?
Aikuinen käytös ei ole sitä, että näkee itselleen kuulumattomissa ihmisissä vain perseitä. Tuskin sinun mieskaverisikaan sinulle ilmoittavat joka kerta, milloin "jakavat persettään", koska se on heidän yksityisasiansa. Elleivät sitten ole ihan kakaroita vielä, kakarat leuhkivat kun kerran sattuvat jostain saamaan. :)
- Joulunrauhaa
Hyvää joulua teille!
- vitunpaskamyrsky
vittu tääl on paskamyrsky...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484