Kyllä miehen seisova kyrpä on tosi kauniin näköinen.
Ainoa pilaava seikka on karvapehko.
Siloinen olla pitää.
Tosi kaunis
21
1405
Vastaukset
- kulliparturi
Totta, seisova kulli on kauniimpi kuin pillu joka on vain sellainen limainen aukko. Mieskin saisi toki siistiä karvojaan mutta kullin yläpuolelle voi jättää lyhennetyistä karvoista "kiitoradan."
- Kutkuttaa
Se vaan kutittaa nenää.
- Alaraskas
Ei todellakaan mitään kiitoratoja. Vähä saa olla siistitty, mutta ei mitään kiitoratoja. Joko kokonaan ajettu tai sitten vain vähän siistitty. Kaikki muu on kyllä 100 % turn off.
- aaahhhMIEHET
Samaa mieltä. Kyllä kulli kauniimpi on kun pillu. Mukava ottaa se jötikkä käteen toiselta mieheltä ja taas spermat lentää.....
- Maiskismaiskis
Ah,,,kyllä tekeekin kivalta kun joku tohtii imuuttaa,,,kunnolla että vaniljat lentää,,kyllä se naisenkin posliini pillu,,,,maistuu,,,kiva tuntea kun nainen laukiaa
karvat täytyy olla miehellä,naisella"kaihdinta vasten näin karvojen liittyvän yhteen"...... aah'
- hehheeh
Työpaikassakin voi olla kalju ja kyrpä mies...muuta ei saa kun turpaan.
- Hyvä-kauha
dsdejuu kirjoitti:
Erinomaisen hyvä kauha. Saa hyvän otteen kuuppa on oikean muotoinen eli siitä vesi lähtee lentoon. Ei kuten nykyisissä leiriöistä, jotka sopivat vain kaatamiseen.
- Kaunisseksimies
Minusta penis erektiossa ei ole kaunis. Olen usein hävennyt sen esiin ottamista naisen seurassa. Haluaisin että seksi olisi jotenkin kauniimpaa, ilman pahoja hajuja ja rumia elimiä. Mutta jos keskittyy kauniisiin kasvoihin, pitää itsensä puhtaana ja antaa peniksen luiskahtaa näkymättömissä tytön sisään, voi seksikokemus jättää miellyttävän muistikuvan.
Vaikka ole heteromies, niin minustakin erektiossa oleva ajeltu penis on kaunis, jopa muutkin kuin omani :D
- Vastaaja8
En oo ennen tehnyt tätä, mutta haluisin runkata toisen miehen munaa ja sitte koittaa miltä tuntuu imee.. haluun nähdä ku mällit lentää.. itellä kulli sykkii jo ajatuksesta.
- Vastaaja8
Vaikka oon ollu hetero tähän asti
- ihanaa-
Miehen kullia on tosi kiva runkata ja imeä. Pojat sitä keskenään vaan harrastaa ja osaavat tehdä sen.
- Puolikova
Kullit aivan mahtavia!! Ja ehdottomasti posliini! Itellä poslari jo 20v. Salin saunassa mielelläni esittelen kulliani ja siinä olevaa lävistystä. Olen shevannut koko kropan. Ihanan sileä olo kun laittaa stay upit ja stringit treenin jälkeen päälle.
- poika34-
ihanat poikien kullit maailman parasta.
- Paljaspäinen
Niin pimppa kuin kalukin ovat kauniita vaikka on niitäkin jotka eivät näytä niin hyvältä. Kaluista pidän eniten ympärileikatuista ne kun ovat niin paljaita kun ei ole peittävää esinahkaa. Itselläni on ympärileikattu ja minusta oma kaluni on kaunis. Voin näyttää sitä boocamissa vaikkapa huoneessa Runkku tai Runkkaamaa, ehkä tänä iltana. Niin, leikkautin esinahan pois siksi että halusin että terska on aina näkyvillä, se asia josta pidän niin paljon että ei tottakaan, on sellainen paljastelijan tunne:)
- KulliaPojille
Ei mikään pillu kyllä kaunis ole. Hyi. Oksettaa ihan.
Sheivattu kulli on kyllä tosi komea kun jököttää täysillä ja vielä kun sen öljyää kiiltäväksi. - Puolikova
Mistä niitä kulleja sais kosketella?
- anal_only
Penis peräaukossa on kaunis näky.
https://analsexonly.tumblr.com/ - Gay-09
Moi , kyllä posliini kullit ihania, kiihottavia hyväillä suulla ym.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871