Hihhulin pääpipi ylentää ihmisarvoa?

johan.on

Hihhulit ovat tosiaan outoa väkeä. Uskovat olemattomiin ja kuvittelet, että ovat siksi parempia kuin muut. Asiallisestihan he ovat päästään pipejä.

12

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitsiväkeä

      Uskovaiset ovat huumorihmisiä. Heidän mielestään evankeliumi on ilosanoma. Siis tarina, jossa joku tapetaan mukamas heidän syntiensä takia. Kyllä se naurettava uskomus tosiaan onkin.

      • brrrtt

        Uskovaisille tappaminen ja kidutus ovat ennenkin olleet suurta hupia. Koko perheen voimin lähdettiin keskiajallakin katsomaan harhaoppisten mestauksia torille. Pikkulapsi nostettiin isin olkapäille, että oikein hyvin näkisi, miten pää putoaa ja veri roiskahtaa. Tai noitana tuomittu tuskissaan kiljuu roviolla.


      • jhgfdsrty7890
        brrrtt kirjoitti:

        Uskovaisille tappaminen ja kidutus ovat ennenkin olleet suurta hupia. Koko perheen voimin lähdettiin keskiajallakin katsomaan harhaoppisten mestauksia torille. Pikkulapsi nostettiin isin olkapäille, että oikein hyvin näkisi, miten pää putoaa ja veri roiskahtaa. Tai noitana tuomittu tuskissaan kiljuu roviolla.

        On näköjään VT jäännyt lukematta


      • brrrtt
        jhgfdsrty7890 kirjoitti:

        On näköjään VT jäännyt lukematta

        Miten niin? Vanhassa testamentissa vasta tappamisilla ja kidutuksilla mässäilläänkin.


      • jhgfdsrty7890
        brrrtt kirjoitti:

        Miten niin? Vanhassa testamentissa vasta tappamisilla ja kidutuksilla mässäilläänkin.

        En minä tiedä, en ole VTtä lukenut, juurihan sanoin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Kaikkitietävämä

        niin käyt

        aina vain tyhjällä


      • kummaa.touhua
        brrrtt kirjoitti:

        Uskovaisille tappaminen ja kidutus ovat ennenkin olleet suurta hupia. Koko perheen voimin lähdettiin keskiajallakin katsomaan harhaoppisten mestauksia torille. Pikkulapsi nostettiin isin olkapäille, että oikein hyvin näkisi, miten pää putoaa ja veri roiskahtaa. Tai noitana tuomittu tuskissaan kiljuu roviolla.

        Totta viserrät. Kristinusko perustuu tuomitsemishaluun. Vasta sitten hihhuleilla on hyvä olla, kun joku saadaan mikä milläkin keksityllä verukkeella lynkatuksi, mieluummin toki oikein fyysisesti.


    • Pekkakukko6

      Hihhuleille on tärkeintä jakaa lähimmäisensä Meihin ja Niihin Toisiin.
      Niitä toisia ovat ne joilla on pikkuisenkin erllainen näkemys.
      Ei tarvitse olla kuin.helluntalaisuuteen suuntautunut, niin jo manataan lestadiolaisia helvettiin.
      Hihhuleita on aivan uskomaton kirjo kaikennäköistä uskontokuntaa.
      Ja kaikki ovat saaneet omalta Pyhältä hengeltään sen ainoan oikean tavan ja oman ryhmän omiin jeesusteluihinsa.

    • uskon_sairautta

      Katolilaiset ovat ainoita oikeita uskovaisia oman julistuksensa mukaisesti. Kaikki täälläkin kirjoittavat uskikset, muut kristityt mukaan lukien, ovat harhauskovaisia.

      Tämä esimerkki jo osoittaa kaikkien uskovaisten tyhmyyden ja sen että kaikki jumalat ovat keksittyä valhetta.
      Isis osoittaa, miten usko saa ihmisen täysin seksisin.
      Täällä kirjoittavat uskikset ovat valmiita täysin samoihin tekoihin kuin isis, jos vaan uskon kiima yltyy tarpeeksi suureksi tai jokin suuri uskonjohtaja vain kehottaa tappamaan kaikki muut jumalan nimeen harhauskovaisina, sairasta touhua koko jumalusko.

      • Onhan näitä joukkosurmia tehty ihan kristittyjen lahkojen johtajien oppien mukaan. Lutherin kirjoitelmat juutalaisten kohtelusta pani toimeen hänen suuri ihailijansa katolinen kristitty Hitler. Ei jumalusko mitenkään estä viattomien tappamista ja kiduttamista, pikemminkin päinvastoin.


      • brrrtt
        perskeles1 kirjoitti:

        Onhan näitä joukkosurmia tehty ihan kristittyjen lahkojen johtajien oppien mukaan. Lutherin kirjoitelmat juutalaisten kohtelusta pani toimeen hänen suuri ihailijansa katolinen kristitty Hitler. Ei jumalusko mitenkään estä viattomien tappamista ja kiduttamista, pikemminkin päinvastoin.

        Sehän se jumalien ja uskontojen pahin puoli on, niitä on niin helppo käyttää oikeutuksina vainoille, murhille ja kidutuksille. Kun ne toiset uskoo väärin. Jumalan tahto on "puhdistaa" harhaopit ja väärät uskonnot pois. Ei kun tappamaan harhaoppiset, vääräuskoiset ja uskottomat. Jumalan kunniaa ylistäen.


      • JumalaksiJulistautuminen
        brrrtt kirjoitti:

        Sehän se jumalien ja uskontojen pahin puoli on, niitä on niin helppo käyttää oikeutuksina vainoille, murhille ja kidutuksille. Kun ne toiset uskoo väärin. Jumalan tahto on "puhdistaa" harhaopit ja väärät uskonnot pois. Ei kun tappamaan harhaoppiset, vääräuskoiset ja uskottomat. Jumalan kunniaa ylistäen.

        Ja Jumalan tahtoa voi käyttä despotismiin yleisemminkin. Jos seurakunnassa julistaja kertoo olevansa Jumalan Pyhän Hengen johdatuksessa, ei hänen väitteitään sovi arvostella. Silloin nousee itseään Jumalaa vastaan ja syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan. Ei saarnaaja suoraan itseään erehtymättömäksi julista, mutta Jumalan äänitorvena toimiminen tekee saman asian.
        Näin ainakin ahtaimmissa lahkoissa monet aivan oikeasti uskovat ja näin heitä hallitaan. Kun sitten naapuriseurakunnan saarnaaja on sitten eri mieltä, hän julistaa toisen puhuvan "väärässä hengessä", joka on suora julistaminen kerettiläiseksi. Toki vastajulistus seuraa varmasti kyseiseltä "kerettiläiseltä" varsin nopeasti.

        On surkuhupaisaa seurata s-24 palstalla esimerkiksi helluntaiseurakunnan rimpuilua oppiriidoissa. Sama pätee myös lestadiolaisten eri suuntiin. Parhaillaan tuntuu esikoislestadiolaisuudessa olevan korjaamaton hajannus menossa.

        Ja kaikki tämä ylipaisuneiden saarnamiesten egojen takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe