Siinäpä se tulikin...Minkälaisia lääkkeitä on käytössä spastisuuteen? Erityisesti kysyn vielä käveleviltä, mutta voimakkaasta spastisuudesta kärsiviltä, mutta myös muiden kokemuksista olen kiinnostunut.
Mitä lääkkeitä käytätte spastisuuteen?
4
242
Vastaukset
- regei
Sirdalud Retard 6mg 1kapseli 1-2 kertaa päivässä mutta olen yhen vaan päivässä ottanu.
Ms ollut jo 15vuotta ja 5v sitten Maskussa sain reseptin muita lääkettä ei ole nyt.
Avonex:sia 1½vuotta piikittelin mutta ei sopinu joten se siitä. - TuskastunutKoira
Kylläpä vähällä pärjäät :-) Itsellä aikoinaan jouduttiin jatkuvasti lisäämään Sirdalud-annosta kun teho heikkeni. Lopulta sitten vaihdettiin kokonaan lääkettä ja oikeaa lääkettä etsitään edelleen.
- regei
Niin sen verran jatkan et on mullakin menettäny lääke tehoaan ehkä tottumuksesta otan ainakin yhen tabun. Ennen nukkumaan menoa otan kyllä yksikin riittää ja uni tulee helpommin :)
Jos joku muukin täällä tähän kommentois mistä apuja tähän sais niin ilolla ottaisin tiedon vastaan kun mullakin suurin ongelma on juuri spastisuus :(
- TuskastunutKoira
Onko kellään käytössä Baklofen-pumppua? Käyttääkö kukaan kannabista spastisuuteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008