Kontiolahden kirkossa ei saa joulurauhaa

Tänä jouluna kun kävin joulukirkossa, niin voi herranen aika mikä kolinaa ja möykettä kuului jatkuvasti. Lapset juoksivat ympäriinsä, paukuttivat ja kolistelivat kokoajan, itkivät ja häiritsivät jatkuvasti tätä tapahtumaa, ja minä VIHAAN kun minua häiritään kun yritän johonkin keskittyä. Vauvat ymmärrän kyllä, mutta isommilta lapsilta ei enää pitäisi odottaa tuollaista käyttäytymistä. Onko nykyisin kotikasvatus mennyt niin pieleen, että ei pidetä yhtään kuria vai mistä tämä kyseinen ilmiö johtuu. Olen muuallakin huomannut miten röyhkeitä lapset ovat nykypäivänä, kiroillaan, tuijotetaan, irvistellään, näytetään kieltä ja keskisormea, kiljutaan ja huudetaan ja kiipeillään katolla. Kyllä kun minä olin lapsi niin meidät pidettiin kurissa ja herran nuhteessa ja sen ansiosta minusta tuli kelpo kansalainen. Vanhemmat nykyisin vaan lässyttää lapsilleen että, ei ei tuo on tuhmaa ja ei saa ottaa jne.
Kun minä olin lapsi niin huudettiin kurkku suorana että loppuu tuo vitun pelleily tai tulee tukkapöllyä!!!!!!!!!! ja kyllä sitä tukkapöllyä tulikin.
Kaipaan vanhoja ainakin tässä mielessä.
Pitäkää lapsillenne kuria, edes kirkossa joka on pyhä Jumalan paikka.
Vihaksi pistää kun kirkossakin eletään kun pellossa.

6

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlamieli

      No just joo !

    • Rikastuva_kulttuuri

      Tuo kaikki kuuluu siihen kulttuurin rikastukseen mikä on meneillään.
      Eipä aikaakaan kun kirkonmenot on kuin afrikkalaisella torilla, eli kaupustelijat kilpailee kuka huutaa kovimmalla äänellä ja muutenkin kuuluu jos jonkinlaista muutakin meteliä ja mekkalaa, kilinää ja kolinaa. Paska haisee ja gongit soi.
      Kaiken tämän ottaa nuorempi sukupolvi iloiten vastaan sillä vauhtia ja ääntä pitää olla ja mitä enemmän niin sitä parempi. Tuntuuhan se toiselta kuin istua hartaana ja hiljaa paikoillaan. On siis aika hylätä vanhoillinen kulttuuri ja toivottaa tervetulleeksi suuret muutoksen tuulet.

      • Rauhaatarvitaan

        Ikävä tapa on silläkin perheellä, joka tulee joka sunnuntai kirkkoon kesken jumalanpalveluksen, aina siis myöhässä ja lapset alottaa meuhkaamisen leikkipaikalla ja vanhemmat vain autuaana seuraa, kun kirkonmenoja häiritään perusteellisesti. Kukahan opastas näitä hartaan hetken terrorisoijia! Missä on kristilliset arvot?


    • Perus50

      Eihän siellä ole pakko käydä kuuntelemassa perättömiä puheita ja haukkuja. Kerran jouduin käymään just Kontilahden kirkossa. Pappi haukku ylähyllyltä pahimpaan koloon vaikka mie en tee syntiä, kun en kuulu näihin narrattuihin.

    • kuriakirkkoon

      Huuda ihan rauhassa kirkossa, että nyt loppuu se vitun pelleily ja uhkaat tukkapöllyllä! Katsotaan, mihin kirkkokansa katsoo, sinuun vai lapsiin päin.

    • taskuvaras

      minäkin olin Kontiolahdella joulukirkossa (aattona) mutta minua ei kyllä lapset häirinneet,paremminkin joulutunnelman puuttuminen. sama ilmiö viimeisinä vuosina aamukirkossa. hyvä näinkin !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe