Kysykää jotain

T.Ketunmakkara

Koska on hiton tylsää

53

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimeton

Menikö joulu hyvin?

• T.Ketunmakkara

Ei mennyt

• Kauanko aiot olla syömättä?

• T.Ketunmakkara

En ole lopettanut syömistä ihan kokonaan, vaikka aikomus oli

• Miksi keskellä yötä klo 02:30 ei kuuluisikin olla tylsää?

• T.Ketunmakkara

Emt

• HB-fani83

Haluaisitko kokea miltä tuntuis jos sulla ois vaan yks hius mutta silti yhtä paljon tukkaa ku nyt? Jos siis aatellaan että oot vaikka vaaleetukkanen ja joka hius keskimäärin 3,5 cm niin vaaleatukkaisten 150 000 keskihiusmäärällä sullois pääsäsi yksi 5,25 kilometrin hius

• T.Ketunmakkara

En haluaisi kokea sitä, koska se ei näyttäis eikä tuntuis varmaan kauheen hyvältä

• HB-fani83
      • T.Ketunmakkara

En oo koskaan kiinnittänyt asiaan kauheesti mitään huomioo. Mutta kyllähän se nyt näyttää vähän tyhmältä

• TyranBanksit

Miksi Suomea sanotaan neidoksi vaikka neidolla ei oo piliä (kato Oulunsaloa kartalla) ?Ja miksi siitä pilistä lentää mälli (Hailuoto) kohti Ruotsia vaikka Suomi-"neito" näyttää kuitenkin alapeukkua Norjalle ja Ruotsille?

• T.Ketunmakkara

En tiedä. Käy kysyy joltai vähemmän tyhmältä

• Tomel
        T.Ketunmakkara kirjoitti:

En tiedä. Käy kysyy joltai vähemmän tyhmältä

Väitätkö ettet olisi vähemmänkin tyhmä?

• Nuq

• sdfvsd
      • T.Ketunmakkara

Ensimmäinen video ei toimi

• dfghdfg

• T.Ketunmakkara

Juu

• dsfvsdf

Mitä tulee kun yhdistetään pähkinänsärkijä ja lappalainen maitolavaterroristi?

• T.Ketunmakkara

En uskalla arvata, ku se menis ihan väärin

• sdfvsdf

Pänikhänsärkijä.
        Muista että ne puhuu hoon päältä ja pänikkä on maitotonkka ja maitolaitureille vietiin ennen tonkat, jotka maitoauto noukki kyytiin.

• sdfvsf
        sdfvsdf kirjoitti:

Pänikhänsärkijä.
        Muista että ne puhuu hoon päältä ja pänikkä on maitotonkka ja maitolaitureille vietiin ennen tonkat, jotka maitoauto noukki kyytiin.

Ehkä aika kuiva vitsi mutta ei ainakaan mikään lainattu. En tykkää nimitäin toistella toisten keksimiä

• Millon aiot mennä nukkumaan?

• T.Ketunmakkara

Heräsin vasta, mutta aijon mennä nukkumaan seuraavan kerran ehkä neljän aikoihin

• T.Ketunmakkara kirjoitti:

Heräsin vasta, mutta aijon mennä nukkumaan seuraavan kerran ehkä neljän aikoihin

Miksi heräsit keskellä yötä?

• T.Ketunmakkara

En pystynyt enää nukkumaan

• T.Ketunmakkara

37. Suosituin nimi v. 2002 ja siihen toiseen 20,5 vuotta. En varmaan ymmärtäny tota oikein, mut ei sillä nii välii

• dsfvsdf

Taianpa tietää nimes, alkanee vokaalilla....

• T.Ketunmakkara
        dsfvsdf kirjoitti:

Taianpa tietää nimes, alkanee vokaalilla....

Hienoo

• fvsfg

Jos sattuis niin että nimikirjaimes ovat I.O. ja oisit juuri se porvoolainen 2002 syntynyt joka mulla nyt tässä tuli mieleen niin oispa aika sattuma. Mutta se mahis on sangen pieni

• T.Ketunmakkara

Etunimi alkaa E:llä. Eli en oo hän

• vahvistankohta

Etunimi alkaa E:llä. Eli en oo hän

Noni oli turhaa aikaa eli selvitin sen. Tunnen yhden tyypin joka on saman ikäinen ja sama nimi (voisit tietenkin valehdella tuossa mutta kuitenkin) voisitko olla se?
        olen siis Jokumielenhäiriö mutta tää lagaa jotain ja en jaksa kirjottaa tätä uudestaan

• vahvistankohta kirjoitti:

Noni oli turhaa aikaa eli selvitin sen. Tunnen yhden tyypin joka on saman ikäinen ja sama nimi (voisit tietenkin valehdella tuossa mutta kuitenkin) voisitko olla se?
        olen siis Jokumielenhäiriö mutta tää lagaa jotain ja en jaksa kirjottaa tätä uudestaan

Tää vaan kirjautu ulos mutta nyt kirjauduin sisää. Eli kirjotin ton.

• T.Ketunmakkara
        vahvistankohta kirjoitti:

En usko, että olen tuttusi

En usko, että olen tuttusi

Mutta siis tapasin vähän ennen joulua yhden tyypin jolla on sama nimi ja joka on yhtä vanha. En tunne sitä muuten mutta se on kai minun serkun serkku. Okei nyt jos oot se niin varmaan tunnistat minut tästä mutta ihan sama.

• T.Ketunmakkara
        Jokumielenhäiriö kirjoitti:

Mutta siis tapasin vähän ennen joulua yhden tyypin jolla on sama nimi ja joka on yhtä vanha. En tunne sitä muuten mutta se on kai minun serkun serkku. Okei nyt jos oot se niin varmaan tunnistat minut tästä mutta ihan sama.

En taia olla sun serkun serkku

En taia olla sun serkun serkku

No hyvä. Ei olisi kivaa tavata tuttuja netissä kun varmaan joka toisesta viestistä mitä kirjoitan voi varmaan laittaa suljetulle osastolle tai johonkin tarkkailuun.

• T.Ketunmakkara
        Jokumielenhäiriö kirjoitti:

No hyvä. Ei olisi kivaa tavata tuttuja netissä kun varmaan joka toisesta viestistä mitä kirjoitan voi varmaan laittaa suljetulle osastolle tai johonkin tarkkailuun.

Ymmärrän

• sfvsef

Otiko sikapiikin 2009 tai 2010? Ottiko moni kaverisi?

• T.Ketunmakkara

Saatoin ottaa, en oo ihan varma. Kavereista en tiiä

• suomiensinpahoittelesit

Pane järjestyksessä, korjaan järjestykseen, seuraavat henkilöt kuumuuden mukaan hotein eka: Marco Dewit, Tuukka Kuru, Pertti Nykänen, Panu Huuhtanen, Junes Loska

• T.Ketunmakkara

Miehet ei oo kuumii mun mielestä, joten en voi vastata kysymykseen

• erhrty

Miehet ei oo kuumii mun mielestä, joten en voi vastata kysymykseen

Juuri nuoko vai yleensä miehet?

• T.Ketunmakkara
        erhrty kirjoitti:

Juuri nuoko vai yleensä miehet?

Yleensä miehet, mutta on myös poikkeuksia

• TyranBanksit

Jos Harrin päivä ei mee putkeen niin tuleeko siitä silloin floppiainen?

• T.Ketunmakkara

Tulee

• Onko kukaan trolli vielä yrittänyt esiintyä sinuna?

• T.Ketunmakkara

Toivottavasti ei

• T.Ketunmakkara

Ei, mutta rakastan penistä. Kirjoitan penis suussa nyttenkin, Ripulilla kuorrutettu penis on makuain.

• T.Ketunmakkara

Ei, mutta rakastan penistä. Kirjoitan penis suussa nyttenkin, Ripulilla kuorrutettu penis on makuain.

Taidan poistua nyt kokonaan

• T.Ketunmakkara

Taidan poistua nyt kokonaan

Anteeksi, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa.

• kuuluisia.kysymyksiä

Onks Viljoo näkyny? Väinö, väinö, missä on se Väinö?. Kuka keksi rakkauden? Kuka ottaa vastuun, keneen pitkään laskuun, tulee summa vääristä opeista? Herään usein miettimään kuinka paljon minä voin tehdä väärää, ettet kärsimään mua kuitenkin lopulta määrää? Ken vois liekin sammuttaa? Kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomisen? Missä kulkee isänmaa, kun pojat etsii miehuuttaan ja ottaa ensi askeleita elämän?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      115
      2143
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      90
      1424
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1125
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      160
      977
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      74
      945
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      877
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      51
      826
    8. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      801
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      790
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      729
    Aihe