Visa reward card - dollareissa

JRo1980

Sain viallisesta tuotteesta 150 jenkkidollarin arvoisen Visa lahjakortin. Onko tietoa voiko tuolla tehdä euro arvoisia ostoksia; toisin sanoen muuntaako valuutat automaattisesti? vaikkapa ostan 200euron edestä, niin tuleeko erotus suoraan, toisin sanoen en mene luotolle?

Näyttäisi kortin takana olevan muunnosmaksu 2% ja etupuolella pelkkä debit-kortti.

2

266

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X2Feed2

Se selviää siltä kortin myöntäjältä kelpaako vapaudenmuuri USA ainoastaan vaiko jossakin muualla myöskin. Tosin jos pelkkä MG kortti niin hyväksyntä euroopasta vähän hankalaa, mutta verkosta varmaan toimii hyvin.

• 19726

"tuleeko erotus suoraan, toisin sanoen en mene luotolle?"

Ei tommosissa mitään luottoa ole, ja kortti varmentaa aina. Et sä sillä pysty mitään 200 euroa maksamaan. Tottakai voit tehdä ostoksia euroissa, mutta riippuu kortinmyöntäjästä millasella kurssilla menee - jenkkipankit ei ole ihan niitä halvimpia valuutanvaihtajia.

Mulla oli joskus vastaavanlainen lahjakortti-Mastercard. Nettiostoksissa oli ongelmana että korttiin ei ole sidottuna mitään laskutusosoitetta, joten turvasyistä ei kaikkialla ostokset toimineet (esim. Playstation store ei toiminut). Muuten se kyllä toimi ihan ok sekä baarissa että S-marketin kassalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe