kertokaa joku taksinuija kauanko teidän mielestä pitää taksia odottaa? onko puolitoista tuntia tarpeeksi kyykyttämään asiakasta? kopilla arkena toistakymmentä autoa mutta sitten ku virtain kahdessa baarissa on enemmän kuin viisi asiakasta niin odotusaika on entisen DDR:n luokkaa. eli tulee jos huvittaa. olis edes kiva tietää tuleeko taksi sen puolentoista tunnin odottamisen jälkeen ja jos tulee sen jälkeen kun asiakas on ottanut kaverikyytin niin tuleeko lasku perässä koska kännynumerohan on keskuksella. esim viestillä vois ilmoittaa että onko edes autoa 100 km säteellä. vaikka taksiyhdistyksen puheenjohtaja vois ottaa kantaa.
virtain ns. taksit
12
674
Vastaukset
- Orpopetteripiru
Mee kävellen saatanan valittaja kyrpä,niin määkin oon menny jo kaks vuotta.
- huaratpaskat
me soitimme kerran kantahämeessä taksin. odotettiin kolme varttia, taksia ei näkynyt, vedettiin pitkää tikkua siitä kuka ajaa ja oltuin jo kotona kun puhelin soi.
Kyrpiintynyt taksikuski.
Kerran tilasin talvella minulle ja rollaattorilla liikkuvalle ystävälleni taksin. odotimme kerrostalon edessä parinkymmenen asteen pakkasessa reilun puoli tuntia ja palasimme sisälle. Soitin keskukseen ja kysyin että mikä vittu maksaa? No siitä eteenpäin tehtiin aina niin että taksi soitti kun oli oven edessä. kapakkailloissa se ei tietenkään auta.
Palvelua voisi kehittää niin että asiakkaalle kerrottaisiin tuleeko se taksi puolentunnin, tunnin vai kahdentunnin päästä, kuten ensimmäisessä esimerkissä.
Monikaan ei viitsi odotella kahta tuntia pakkasessa vaan keksii muun ratkaisun.
Ja jouluterveiset. HAISTAKAA VITTU!- ifii
Haiseehan se kun sieltäpåin tuulee
- tuurijuappoo
Kyllä mulle on ainaki tullu aina tekstari tilauksen jälkeen jossa on tilauksen vastaan ottanut auton numero ja arvioitu saapumis aika osoitteeseen. Jos viestiä ei oo tullu siihen mennes ku onki huomannu ettei tarvikkaan sitä taksia niin oon perunu.
Jono purkaantuu kuulemma helpommin ku sielä ei oo ne turhat tilaukset kummittelemas. Näin olen antanut suharin itselleni kertoa.
Eiköhän se kumminki olisi yksinkertasinta että olis vaikka Mattilan edessä taksi-jono ja siitä sais erikseen tilaamatta pirssin. Ula ei ottaisi tilauksia baarien oville vastaan ollenkaan. - Siiderivalasta
Tänään virtain taksit taas valikoi asiakkaat,pitäkää tippirahat valmiina ja runsaasti ei ne muuten vie.
- lasiöljy
Putkimies kerkiää kahen viikon pääst,. lääkäriin sain ajan ensviikolle .on se perkele kun ei pirssi oo ovella kun menee baari kiinni
- Pikkusievässä
Kännissä on ennenkin ajettu. Ketään nyt taxia jouda odotteleen.
- IFII
Mistä löytyiS tämä taksisuhariSUPERI, olkoonpa sitten vaikkapa UPERI !
- kanjkka
Ottaa sukset völlijyyn,pian sitä kOTALAAN PYYHKÄSEE LUMIKELILLÄ,KUN ALAMÄKEEKIN ON PUOLET MATKASTA.JA TULEE VÄHÄN TREENATTUA
ENNEN VIRTAIN HIIHTOA VARTEN. - otanuuberin
eli ei kannata tilata taksia virroilla jos ei kela maksa....ja sitten taksikuskit leuhkii hyvillä kelakyyteillä. vittu mitä touhua
- Qetuo
Mitähän ne hyvät kela-kyytitkin lienee. Huonomminhan jostain Tampereen kyytistä tienaa ku kirkonkylän kyyteistä, ku saa alotus maksut.
- fightclub
Kyllä ainakin FightClub Martinkarhusta lähtiessä saa taksi nopeesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779