Hei
Olen poikaystäväni kanssa seurustellut 4 vuotta joista 2 ollaan asuttu yhdessä. Poikaystävän parhaalle ystävälle tuli lapsi perheeseen, heti pyydettiin poikaystävääni kummiksi ja minua ei. Ollaan ihan ok tuttavia heidän kanssaan..
No sitten kuukauden päästä valitin poikaystävälleni että aika törkeetä käytöstä, hän oli vissiin puhunut asiasta kaverinsa kanssa ja nyt he sitten pyytäisivät minua kummiksi näin puolti toista kuukautta myöhemmin mitä poikaystävääni.. en tiiä ryhtyisinkö vai en, tuntuu etten kuuluis...
Onko typerää..?
3
242
Vastaukset
- jenniP.s
Olet ihan ok tuttava heidän kanssaan niinkuin sanoit, poikaystäväsi paras ystävä.
Siinä syy siihen miksi sinua ei pyydetty. Olet typerä.
ps. Miksi ihmeessä edes tahdot 'ihan ok tuttujen' lapsen kummiksi? Jaksatko edes olla kummi enää jos poikkiksen kanssa menee lusikat jakoon? Tuntuu ettet ajattele kuin itseäsi.. Minä sinuna odottaisin mieluummin kummilasta jonka elämässä tahdot oikeasti olla esim. sisarustesi tai sinun parhaiden ystävien lapsille.. Hei nimimerkki, Riikkaliina1
Sellainen näkökulma vielä kummiasiaan, että on perheitä, joissa ei koskaan pyydetä pariskunnista kuin toinen lapsen kummiksi tai yksittäisiä ihmisiä. Joten ei sinun kannata loukkaantua ainakaan siitä, etteivät heti pyytäneet sinua. Lapsi lienee jo kastettu, kuinkahan kävi; oletko kummi hänelle? Jos olet, iloa ja kaikkea hyvää. Ellet, sinä voit vielä saada kummilapsia.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappiHyvä ettet joutunut mukaan uskonnollisiin huuhaarituaaleihin. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984