SInä kaunis nainen vaaleanpunaisessa uikkarissa!
Olit tänään lapsesi kanssa uimassa, oli ilo katsella vesileikkejäsi:)
t. Mies lasten kanssa
Nainen Kuohussa tänään
5
607
Vastaukset
- PinkWink
Oi kiitos huomiosta! Huomasin sinut! Olisin antanut pesää naisten wc:ssä mutta lasten takia en voinut. Tuletko vaikka Lentolan Prisman parkkipaikalle huomenna, haluan sua!
- punauikkarinen
Et sitten huomannut, että olen varattu.
- kunnansonni
Sehän ei ole mikään este, vaan pelkkä hidaste.
- Anonyymi
Meidän naapuri poika aika iäkäs jo menee joka perjantai äidin kanssa saunomaan niin säästää sähköä.
- Anonyymi
katselin hallissa kanssa yhtä isotissistä naista ja hän huomasi sen, ui mun vierelle radalla ja sanoi haluaisitko tunnustella niitä, menimme porealtaaseen istumaan ja puristelin siellä niitä jumalaisia rintoja, hän piti penistäni otteessaan ja pelkäsin etten vaan laukea siinä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071842
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251082The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218881- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748