"Fritsut"

n-87

Olen kohta 18-vuotias enkä osaa tehdä fritsua. Olen löytänyt kivan kumppanin vähän aikaa sitten ja haluaisin opiia tekemään fritsun hänen kaulaansa mutta haluaisin jotain neuvoja.

Kuuluuko fritsua tehdessä imeä ihoa? Jos kuuluu niin imetäänkö sitä vain kokoajan vai pitäisikö sitä jotenkin välillä löysentää eli lopetta sekunniksi imeminen ja sitten taas jatkaa??

Kuuluuko ihoa kosteusttaa kielellä fritsua tehdessä? antakaa jotain omista kokemuksista tulleita neuvoja/sääntöjä? Kuinka kauan kuuluu sitten imeä? Auttakaa noloa tyttöstä...!

15

8801

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepulis

Kokeile omaan käteen ja ei sitä nyt pidä kaulassa roikkua ku monni akvaarion lasissa. Se kyllä tapahtuu ihan luonnollisesti....ja jos oot 18v ni siinä iässä ois jo syytä lopettaa niitten tekemisen koska ne on vähän teinien meininkiä noi fritsut :).

• Kati

Jos olet tyttö, niin fritsu tehdään seuraavanlaisesti,Runkkaa kundis kullii ja nuolet samalla sen perssilmää ja jos oot kundi ni näin teet friden,hierot kullias ja haistelet tyttös kusisii pikkarei.

• voi itku

Voi jeesus, ootko todellakin noin tyhmä vai vaan täys lande!!! Fritsuja ei tehdä, ne on idioottien juttuja. Toivottavasti et opi tekemään, voi olla että poikaystäväs on entinen sen jälkeen.

• Nimetön
        voi itku kirjoitti:

Voi jeesus, ootko todellakin noin tyhmä vai vaan täys lande!!! Fritsuja ei tehdä, ne on idioottien juttuja. Toivottavasti et opi tekemään, voi olla että poikaystäväs on entinen sen jälkeen.

Tekemällä tehdyt fritsut on inhottavan näkösiäkin, mutta kun partnerin kanssa on oikein kiihkeetä, niin saattaa siitä hieman lujempaa kaulalle suukottelusta vähän jälkeä jäädä=? Se onihan tervettä, kunhan ei ole mitään juhlia tms. tulossa...

• POika
        Nimetön kirjoitti:

Tekemällä tehdyt fritsut on inhottavan näkösiäkin, mutta kun partnerin kanssa on oikein kiihkeetä, niin saattaa siitä hieman lujempaa kaulalle suukottelusta vähän jälkeä jäädä=? Se onihan tervettä, kunhan ei ole mitään juhlia tms. tulossa...

En tykkää yhtään jos tyttö päättää tehdä fritsun kaulaani, en koe sitä edes mitenkää kiihottavan tekijänä. toinen asia onkin juuri tämä ylempänä mainittu et kiihkeässä kaulan suutelussa näytä jälkiä saattaa tulla, mutta yleensä nekin ovat hävinneet seuraavan päivän aikana viimeistään.

• saara

No et ole paljosta paitsi jäänyt kun et fritsua osaa tehdä...ne on ruman näköisiä ja kuuluu ihan varhais teini-ikään.
      Mutta jos todella haluat niitä tehdä poikaystävällesi niin se onnistuu nimenomaan imemällä sitä ihoa...älä ime kuitenkaan liian kovaa koska silloin tulee yleensä rumempi, tummempi ja isompi jälki ja sen jälkeen poikaystäväsi ei varmasti kehtaa kulkea missään.
      Siis ei tarvitse mitään muuta kuin imeä...ei sen kummempaa, kokeile vaikka ensin omaan käteesi millälailla imeä että se jälki jää.
      Kyllähän minäkin niitä aikoinaan poikaystävieni kanssa imeskelin mutta kyllä se jäi jo alle 17-vuotiaana kuvioista...aika rumannäköistä :(

• TKP

Miten niin "kuuluu ihan varhais teini-ikään." ? Aika hassu kun mun äitini avopuolisonsa kanssa aina joskus tekivät fritsuja..( Ikää molemmilla silloin liki 40..) Ja just viime viikolla anoppi (joka täyttää 50 huhtikuussa..) oli syönyt aviomihensä kaulan.. Ja kyllä niitä näkee kaiken ikäisillä.. Ei ne mun mielestäni ole mikään häpeilyn aihe. Mulle ei ainakaan tule mieleen mitään paikkaa minne en kehtaisi mennä kaula syötynä.. Ehkä ikää on sitten jo sen verran ettei osaa hävetä.. Teininä niitä joskus ehkä häpesikin (varsinkin kun vanhemmat huomas..) Kerranpa isä antoi poikakaverille näkkileivän mukaan kun ulos lähdettiin...

• sandaII
        TKP kirjoitti:

Miten niin "kuuluu ihan varhais teini-ikään." ? Aika hassu kun mun äitini avopuolisonsa kanssa aina joskus tekivät fritsuja..( Ikää molemmilla silloin liki 40..) Ja just viime viikolla anoppi (joka täyttää 50 huhtikuussa..) oli syönyt aviomihensä kaulan.. Ja kyllä niitä näkee kaiken ikäisillä.. Ei ne mun mielestäni ole mikään häpeilyn aihe. Mulle ei ainakaan tule mieleen mitään paikkaa minne en kehtaisi mennä kaula syötynä.. Ehkä ikää on sitten jo sen verran ettei osaa hävetä.. Teininä niitä joskus ehkä häpesikin (varsinkin kun vanhemmat huomas..) Kerranpa isä antoi poikakaverille näkkileivän mukaan kun ulos lähdettiin...

Öö... Miks se sille näkkileivän anto x)x)x) Sori mut oon vähän tyhmä ja haluun tietää =D=D

• ...
        sandaII kirjoitti:

Öö... Miks se sille näkkileivän anto x)x)x) Sori mut oon vähän tyhmä ja haluun tietää =D=D

Jotta poikakaveri söis näkkärii tytön kaulan sijaan.

• nuori nainen86
        TKP kirjoitti:

Itse en ole kovin mieltynyt fritsuihin, tosin poikaystäväni taitaa olla. Viime kerralla alkoi yhtäkkiä kesken esileikkien tekeen fritsua, itse koin sen lähinnä huvittavaksi kun jätkä jäi imutteleen yhtä kohtaa minuutin ajaksi.. Jälkihän siitä jäi, enkä häpeä sitä. Mutta en nyt niin mieltynyt ole niihin.. poikakaveri sanoi haluavansa "merkitä" minut että muut tietävät että oon varattu.. kun meillä on välimatkaa sen verran. Sanoin että kyllä mä teen niille selväks että oon varattu, ei siihen merkkejä tartteta :P
        Ei poikakamu loukkaantunu, onneks. Alko vaan suuteleen ^^

• Pipinpieni

Miten saan JALKAPALLON MAHTUMAAN pyllynsilmään. Kiitto kovasti tiedoista.

• paukku

moi!

mä oon iältäni 30-w ja sanon puhtaasti omasta kokemuksesta että musta ainaki on tosi kiihottavaa kun mun kundikavri tekasee fritsun mulle silloin kun me ollaa sillai.. se on vaa toi korvan alus alue niin herkkää aluetta..
      Janne tietää sen ja ei siinä mitään meidän mielestä seksi on kaunista ja herkkää kahden ihmisen välillä. ja mitä vielä se fritsu vaan tulee kuvioon aina mukaan hellyydestä..

all the best sulle. T: Paukku

• täällä

mustakin tällaiset kiihkossa tehdyt fritsut on kiihottavia, mutta ei niitä nyt tekemällä tekemään kannata ruveta, eihän siinä ole mitään ideaa.

itse kiihotun siitä, kun mies kaulaa suudellessaan puraisee hampaillaan hiukan tai hiukan enemmänkin, koska se kipu tuntuu ihanalta, varsinkin rakastellessa tai käypä se minun kohdallani esileikistäkin...

keskustelun aloittajalle suosittelen, että keskity suutelemaan kaulaa, koska se tuntuu hyvältä, mutta älä ala väkipakolla fritsuja vääntämään, koska partnerisi huomaa sen. jos niitä tulee, niin niitä tulee ja sillä hyvä, mutta eivät ne mikään erotiikan itseisarvo ole vaan sivutuote.

:)

• teidän kanssanne
        täällä kirjoitti:

mustakin tällaiset kiihkossa tehdyt fritsut on kiihottavia, mutta ei niitä nyt tekemällä tekemään kannata ruveta, eihän siinä ole mitään ideaa.

itse kiihotun siitä, kun mies kaulaa suudellessaan puraisee hampaillaan hiukan tai hiukan enemmänkin, koska se kipu tuntuu ihanalta, varsinkin rakastellessa tai käypä se minun kohdallani esileikistäkin...

keskustelun aloittajalle suosittelen, että keskity suutelemaan kaulaa, koska se tuntuu hyvältä, mutta älä ala väkipakolla fritsuja vääntämään, koska partnerisi huomaa sen. jos niitä tulee, niin niitä tulee ja sillä hyvä, mutta eivät ne mikään erotiikan itseisarvo ole vaan sivutuote.

:)

mun ystäväni on 35 vee,(olen itse 19V.) Ja sillä on aina fritsuja kaulassa...eli ei mitään teinien juttuja?... kaverin ongelmana vaan se et miten ne sais hyvin peitettyä sillon kun lähtee baariin..:)

• Anonyymi00015

Olen purrut rouvaa vähän joka paikasta, hän tykkää kun on musta rinnat/kaula tai perse. Ainut mikä on niin kaulaan ylös ei saa purra jotta jäljet saa tarvittaessa piiloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      105
      2361
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      42
      1618
    3. 115
      1168
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1149
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1068
    6. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      58
      967
    7. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      83
      894
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      55
      851
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      821
    10. 55
      790
    11. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      784
    12. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      93
      759
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      41
      716
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      668
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      31
      627
    16. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      58
      559
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      545
    18. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      27
      529
    19. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      30
      522
    20. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      510
    Aihe