Oliko Korhos Kalle

rasvattupiha

oikeessa kun puhu tuhriaisesta. Mistä johtuu kun pihat pihatiet ovat öljytyt. Varsinaiset tiet ovat polanneteitä. Suola-auton kuski tosin ajaa satasta.

8

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumetuimpia

Kohta kerätään adressi, että tuo pelleily loppuu. Taur.... hinta laatusuhde ei osu kohdalleen. Laskutetaan tehdystä työstä vaikka ajetaan terät ylhäällä. Tänäkin talvena on särkynyt useita henkilöautoja kun tielle jää jäämällejä ja muuta roinaa.

• karhoskolle

Voi hyvää veliii.... Et sie tiijää? Se polannehan suojaa tietää... ainakii auraltaa!

• vanerikoppinuhvi

Jokkaisen kitisijän pitäs kokkeilla aurausyrittelijän arkee...Ee niitä kiitoksia kukkaan oo vailla vain suuria seteleitä.. Hyvin on piässy kulkemaan ja aatokin on ehjä..

• Suolataanhiljaa

Mee rasvattu piha sohvalle katolleen ja ajettele että sulla on vuotamattomat konneet tiet sepelillä kesät talvet,ajelet suola aatoo kahtakymppiä, kansa hurraa ja samalla huomoot veteleväs ee ännää ees takas...

• ohrapirtelö

Tällä taas joki paikallinen urakanhävinnyt yrittäjä golleeka jaksaa tilittää ja mustamaalata toista. Kyllä juttu on nykyään niin, että se ne työt tekee joka halvimmalla ne tekee. jäljestä nyt niin väliä. Parempi onni seuraavassa huutokaupassa.

• hdnfkdnfi

Jos kyseessä olisi joku toinen oikea yrittäjä, olisi hänen toimintansa tyssätty ajat sitten. Matarantien ympäristö on pahemmin saastunut, kuin veturipiha Iisalmessa, mutta asiaan ei puututa. Miksi? Miksi toista suojellaan....motiivit suojelulle?

• lisääpaskaahousuun

Ja ei pelkästään Matarantien laani vaan myös se toinen pihapiiri ja piilovarastot hiekkamontuissa, murskeasemalla jne ovat Koivistoisen suojeluksessa. Oman kaivon kannelle saattaa vielä joskus nousta öljynporaustorni.

• Laveeraus

Sontajärventiet vois laveerata sonnalla. Luonnonvaraista elämistä, käytetään sit ä mitä meiltä eniten löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22