Harrastus tytölle?

Harrastuksenetsija

Olen 14 (pian 15) vuotias tyttö, joka tarvitsisi harrastuksen. Tällä hetkellä harrastan miekkialua ja sirkusta, mutta miekkailun olen ajatellut lopettaa.
Tilalle haluaisin harrastuksen joka pitää kuntoa yllä ja joka ei ole niin kamalan vakava. Kisailua saa olla muttei mitään painostusta. Ratsastus ei käy koska äiti on niin allerkinen hevosille.
Haluaisin myös että harrastuksessa kehittyisi voimaa.
Onko kellään ideoita minkö harrastuksen voisi aloittaa?

15

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allenaa

Sali?

• Kävisikö Karate?

• Jbdvfjdkkdkfkfkf

No se sinun pitää itse päättää. Älä kuitenkaan alota alppihiihtoa se on perseestä. Siis kun lasketaan mäkeä ja kierretään keppejä.

• Mitenoisss

Crossfit?

• Miten_olisi_tuo

geokätköily?

• unbeleveable

Geokätköily on hyödyllinen harrastus, ainakin huumediilereille.

Metsissä liikkkuva huumeiden kätkijä tai -etsijä sulautuu helposti metsässä haahuilevan geokätköilijäsakin sekaan.

• No_tottahan_toki

Viime viikolla taisit olla n. 14v. poika, jolla oli orastava parrankasvu ongelma.

Ensi viikolla voisit avata tänne keskuselun: Hei. Olen 14 v. hermafrodiitti. Haluatko kysyä jotain?

• kiikunkakku

lähde lavatansseihin

• Keto-Orvokkii

Tule Siirtolapuutarhuriksi, vietä porukkasi kanssa ihana kesä Siirtolapuutarhalla www.siirtolapuutarha.com

• ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöö

Tyttö harrastaa miekkailua :D? Sori vaan, mutta miekkailu ja muu urheilu on vain miesten juttu! Naiset kuuluu keittiöön ja heille on toki myös ne barbie nuket. On huvittavaa katsoa kun muijat yrittää haraastaa jotain urheilua, vaikka he eivät osaa :D

• Herra Sovinisti, ottaako nii koville ku oot joskus naiselle hävinnyt urheilus tai vaa saanu pataan kerran meinaat et naisenpaikka on keittiös ja ne ei muuta osaa😁

• Dem_trolls
        tioska kirjoitti:

Herra Sovinisti, ottaako nii koville ku oot joskus naiselle hävinnyt urheilus tai vaa saanu pataan kerran meinaat et naisenpaikka on keittiös ja ne ei muuta osaa😁

Must tuntuu et hän ottanu pari kertaa enemmän turpaan kuin vain yhden kerran, jaaaa tämä on trolli

• birdie.P

Lintuharrastus on kivaa ja antoisaa! Ks. Birdlife.fi

• Esim.-

Yleisurheilu?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      278
      6205
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3248
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2981
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2407
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1827
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1582
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      196
      1539
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1491
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe