Maahanmuuttovirasto sulkee vastaanottokeskukset Toijalassa ja Keuruulla, katso lopetettavien lista
Aamulehti uutisoi tänään.
7
340
Vastaukset
- PAHJ
OU jee. Kesä pelastettu kun mennyt on pois rikastettu.
Hyvää matkaa ja pitkälle1 - raiskarimamuihin.väsynyt
Raiskarit poistuu...ihanaa.
- MURKUT.ORG
Mitä vähemmän matuja suomessa sen parempi. Tympii nuo terroristit ja raiskaajat.
- Hassanisaba
Niin siis ne vastaanottokeskukset suljetaan ja maahanmuuttajat laitetaan kadulle selviytymään.
Kysymys kuuluu: selviätkö juuri sinä kun kohta 90prosenttia kadun miehistä on maahanmuuttajia - TotuusUnohtuiKuitenkin
Katsoitteko Armani täällä pohjantähden alla viimeyönä. Kaikki siinä ohjelmassa/dokkarissa oli niin kilttejä eikä kukaan puhunut pahaa pakolaisista.Armanikin itki monta kertaa kun oli niin liikuttuneessa tilassa heimoveljiensä koskettavista tarinoista.
- Tulokkaat_tuovat_onnea
Pirkanmaalla on sattunut pienen ajan sisään 14- ja kymmenvuotiaiden raiskaukset, tekijöinä maahantulokkaat tai näiden jälkeläiset -koskettavia nämäkin tapahtumat.
- siirtopois
Tampereelle siirtyvät,, makoilemaan meidän verorahoilla,,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903