Kuinka pitkäksi ajaksi enintään annetaan? Määrääkö sen yleislääkäri vai psykiatri?
kertokaa kokemuksianne?
voiko saada sairaslomaa paniikkihäiriön takia?
bdfbdftrgw
3
179
Vastaukset
- ei_enää_väärä_hälytys
En tiedä.
Mutta voisin ajatella, jotakin muuta diagnoosia lisänä tarvittavan ehkä.
Lääkärikontakti? Jo dg panik. häiriöstä?
Kannattaako lähteä ' sille tielle ' alkuunkaan, " sairastamalla kotona " ? - KokemustaOn40
Jos sulla on diagnosoitu paniikkihäiriö,niin ei se sairasloma sitä paranna.
- ei_enää_väärä-hälytys
Niin... muistan kyllä kuinka ikävältä olo välillä tuntui, ihmeellistä kyllä työssä ei kohtauksia tullut vaikka olin hyvinkin ' framilla ' , asiakaspalvelussa.
Välillä toki enemmänkin ahdisti, mutta sitä oppi jotenkin " säätelemään " , jos nyt näin sen ilmaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882