Oon kuudennella ja luokallani on ollut yksi poika ekaluokasta asti. Ekatokaluokan istuin sen vieressä (opettaja ei ymmärtänyt paikkojen vaihdon päälle yhtään). Se ehdotteli mulle kaikkii randomeit pulpetinyhdistysjuttui yms. Silloin me tultiin hyvin toimeen, mutta koomisella tää poika rupes ärsyttämään mua ja vitosella se lisääntyi. En kokenut et se kiusais mua, mut kutosen ekalla viikolla kyllästyin siihen, kerroin äidille ja se soitti opettajalleni. Me saatiin se puhuttua ja mun mielestä se oli jotenki tosi vaivaantunu ja myöns sen et se tekee niin.
Me ollaan nykyisin väleissä ja kerran vaa ihan ohimennen sanoin sille et sillä on kiva paita (semmone tyylikäs neule mut tavallisesti se pukeutu johki kollareihi ja huppariin) se otti sen sarkasmina ja sano sen, mut seuraavan tunnin alussa korjasin et se on oikeasti kiva. Mun mielestä on aika hauskaa kun nykyään se pitää sitä paitaa melkein aina ;D. Eikä sil enää oo kollareita,et mietin mistä se johtuu? En haluu ainaskaa vielä epäillä et se tykkäis musta, ku en oo mikää jätkäasiantuntija (viime kevääl yks poika kerto et se tykkää musta ja tyrin toooosi pahasti). En haluu mitään poikaystävää näin nuorena, mut haluaisin tietää miks se poika on nykyisin silleen kohtelias.
Mitä tää poika meinaa?
18
364
Vastaukset
Ehkä huomiosi tuntui hänestä hyvältä ja sai hänet kiinnittämään huomiota pukeutumiseensa. Ehkä hän jopa ihastui, mutta se ei tarkoita mitään "suhdetta".
Ja tyyliin viidennellä tai kuudennella kaikki tyrii "sen". Ennemin tai myöhemmin.- Stina-Emilia
Kiitti vastauksesta. En mitään suhdetta haluaisikaan kyseisen pojan kanssa, mietin vaan mitä hän meinaa.
- sejokatietää
Oon ite seiskal ja tiiän aik paljon meist jätkist, ku oon, mut kuitenki se poika on varmaan tykännyt susta jo kolmosest kosk se alko ärsyttää ja haluta huomioo ja itekki tein enne nii ja tarkotan siis semmosta huomioo, et pitäisit sitä jotenki kovana ku ärsyttää, en tiiä miks mut kaikki jätkät tekee nii
- Stina-Emilia
Okei, kiitti :).
- Herrasmiesliigalaiset2
Minäpä kerron mitä se poju haluu. Piusaa.
- Stina-Emilia
Sitä ei oo ainakaan minulta saamassa
- Herrasmiesliigalaiset2
Stina-Emilia kirjoitti:
Sitä ei oo ainakaan minulta saamassa
Harmi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152213- 921482
- 421145
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1611020Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74975Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28897Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i52853Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22831Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38810Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56749