Onko kukaan koskaan sanonut kuin kaunis olet

äläookateelinen

Minä saan jatkuvasti kuulla, ja alkaa rasittamaan. Tiedän toki itsekin että olen kaunis ei sitä tarvi jankuttaa. Mies on ylpee ja sanoo että on onni potkassu. MOnet miehet ovat kateellisia mun miehelle ja vislaavat aina perääni, ja me nauramme mieheni kanssa että voi itku.
Olen niin kaunis että ihailen jo itsekin, ja sanon päivittäin oelvani kaunis.
Menkää te vaikka ravaimuun tai kauneushoitolaan, jos ette ole yhtä kauniita kuinm ä. Kannattaa panostaa itseesnä, jos ei haluu et mies lähtee läiskiin,
Mä onn onneksi luonnostani erittäin kaunis ei tarvi rahaa tuhlata , voisin laittaa ämpärin päähän kun khyllstyttää ainainen kehuminen.
Mut minkäs voi, kauneus on ja pysyy mussa.

6

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletrumaakka

      Just, mitä enemmän juo ja joka ryypyn jälkeen katsoo peiliin niin kauniiksihan sitä muuttuu, myös kumppanin mielestä.
      Aamulla sitte totuus tulee esiin.
      Sinä olet ,kun DotreDamen kellonsoittaja.

    • Olenaitoihminen

      Hyvin harva on sanonut mutta käännän vieläkin miesten päät kun en ole ryppyyntynyt. Olen saanut sellaiset geenit että ei tule ryppyjä ja nuoret miehet ihailee minua. En ole katkera enkä ole ihmissuhteissa ryvettynyt joku katkera yh jota elämä on kolhinut

      On moni sanottu kauniiksi ja minua koitetettiin malliksi mutta en lähtenyt. Kasvonpiirteeni olivat kuulemma täydelliset ja olin erittäin kaunis. Olen tottunut että minua katsotaan. Minua katsotaan vaikka olen jo viiskymppinen. Tuijotetaan ihan loputtomiin kun minulla on malli kasvot eikä vieläkään ryppyjä vaikka olen viiskymppinen.

      Minua tuijottaa miehet bussissakin vaikka en käytä mitään meikkiä enkä halua olla huomion keskipisteessä.

      Mitenkä siis voin olla vielä miesten katsottava ja pään kääntävänä viiskymppisenä kun olen malli ainesta ollut nuorena ja olen sitä loppuun asti. Nuoret miehet jäävät tuijottamaan tai sitten vaan kuvittelen.

      En käytä meikkiä ollenkaan vaan olen luonnollisen näköinen. Silmieni väri on aika erikoinen sillä se on kuin eläimellä tai joku sanoi että erikoinen mutta en sitä tiedä itsekkään.

    • beautifullllll

      Meillä ei ole peilejä ollenkaan sillä pyörryn aina kun näen kauneuteni. Kuljen usein tunnat aruinko laist kasvoillani joten näe kuin kaunis olen, kuulen kyllä kun ympärillä olevat ihmsiet kehuvat minua. Rankkaa on mutta minkä sille voi että on syntynyt kauniiksi.
      Aikoinaan jätin kauneuskilpailut väliin sillä olisin voitanut jokaikisen ja annoin muille mahdollisuuden.
      Kattelliset, tehkää asaille jotain, mä en voi neuvoja antaa kun en tarvitse mitään hoitoja tai sen semmoisia, kun oeln erityisen kaunis että kaikki ihmettelee.

      • Tarvitaanmyösälyä

        Ei sinua olis minnekään kauneuskilpailuun hyväksytty, yleensä kriteerinä on ,että osaa lukea ja kirjoittaa ja omaa jonkinmoisen sivistyksen.
        Tyhmät ei siellä pärjää.


      • niinakunisnainenettä
        Tarvitaanmyösälyä kirjoitti:

        Ei sinua olis minnekään kauneuskilpailuun hyväksytty, yleensä kriteerinä on ,että osaa lukea ja kirjoittaa ja omaa jonkinmoisen sivistyksen.
        Tyhmät ei siellä pärjää.

        No ei pärjää tyhmät eikä rumat.

        Mä taas olisin ollut niin ylivoimainen etten mennyt ksoka mua voitanutta ei ole eikä tule. Annan rumemmille mahdolisuuden ilahtua.


      • Ääliötrolli
        niinakunisnainenettä kirjoitti:

        No ei pärjää tyhmät eikä rumat.

        Mä taas olisin ollut niin ylivoimainen etten mennyt ksoka mua voitanutta ei ole eikä tule. Annan rumemmille mahdolisuuden ilahtua.

        Opettelisit nyt edes kirjoittamaan ääliö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe