juovuspäässään?
Sellaanen pitää antaa anteheksi kunnei se itetkään oikehen tierä mitä tuloo kirjooteltua?
Kiriootteleeko Terevosen Ilikka tänne vain
23
698
Vastaukset
Minä ainakin kirjoittelen tänne aika usein juovuspäissäni. Minusta se on hauskaa. Muista ei.
- Ehdoton_vaatimus
"Kirjoittaja ei saa vaikuttaa selväpäiseltä"
- AIJOISHAKEEAPUU
Tähän on tultu. Syyn tiedämme kaikki. Tunnemme sosiaalisen, auttavan, asioista tietävän ja eikä ketään teoillaan tai puheillaan loukkaavan ihmisen, ja sitten tämä muuttuu tietyssä vaiheessa, tiettyjen aineiden vaikutuksesta, täysin eri ihmiseksi !
- Kemikalisoituminen
Palstojen kemikalisoituminen on ollut yleisesti havaittavissa
Haluaisin tavata Ilkan täysin alasti.
- Ilikka.itte
Sää olet nii ruåkåttåman näköönen alaasti, notta mää en haluu tavaata sua!
Niin sää kyllä olet vaattehetki päällä, notta silimät kiinni pittää kateella. Ilikka.itte kirjoitti:
Sää olet nii ruåkåttåman näköönen alaasti, notta mää en haluu tavaata sua!
Niin sää kyllä olet vaattehetki päällä, notta silimät kiinni pittää kateella.Rakastellaan säkkipimeässä?
- it54
RouvaHoikkala kirjoitti:
Rakastellaan säkkipimeässä?
Ei missään tapauksessa säkkipimeässä vaan seksivaloituksessa.
it54 kirjoitti:
Ei missään tapauksessa säkkipimeässä vaan seksivaloituksessa.
Se sopii vallan mainiosti!
- kloij
käyttääkö ilkka alkoholia ?
- Hoikkala.Vittuun
Kysyn vaan että mitä tuon ikaalilaisen Jarmo Hoikkalan pään kuvat hölmöilee nyt Kauhajoella?
Eikö Hoikkala voisi pysyä vaan lestissään? - aina.sekaasi
Milloin olet tavannut selväpäisen pohojaalaasen? Jos ne eivät ole humalaas, niin sitten ne on Jumalaas.
- Lestat---
Ei kaikki oo lestoja on ihan normaalia ihmisiäkin
Ainakin selvinpäin Ilkka on ihan mukava!
- rikuu1
montako kaljaa/lonkeroo riittää teillä jonkin asteiseen känniin
Miten pappi on onnistunut kiistassa Ilkka/Taija?
- lellavalta
Ei uskaltanut "mies" mennä tapaamiseen. eikä ole mitään kiistaa Ilkka/Taija, on vain kiista Ilkka.
lellavalta kirjoitti:
Ei uskaltanut "mies" mennä tapaamiseen. eikä ole mitään kiistaa Ilkka/Taija, on vain kiista Ilkka.
Ilkka tarvitsisi vain muutaman rohkaisuryypyn...
- it54
Tänä iltana täytyy mennä katsomaan missä kunnossa Ilkka on kapakoissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640