Kiriootteleeko Terevosen Ilikka tänne vain

karva.noppa

juovuspäässään?

Sellaanen pitää antaa anteheksi kunnei se itetkään oikehen tierä mitä tuloo kirjooteltua?

23

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ainakin kirjoittelen tänne aika usein juovuspäissäni. Minusta se on hauskaa. Muista ei.

      • Ehdoton_vaatimus

        "Kirjoittaja ei saa vaikuttaa selväpäiseltä"


    • AIJOISHAKEEAPUU

      Tähän on tultu. Syyn tiedämme kaikki. Tunnemme sosiaalisen, auttavan, asioista tietävän ja eikä ketään teoillaan tai puheillaan loukkaavan ihmisen, ja sitten tämä muuttuu tietyssä vaiheessa, tiettyjen aineiden vaikutuksesta, täysin eri ihmiseksi !

      • Kemikalisoituminen

        Palstojen kemikalisoituminen on ollut yleisesti havaittavissa


    • Haluaisin tavata Ilkan täysin alasti.

      • Ilikka.itte

        Sää olet nii ruåkåttåman näköönen alaasti, notta mää en haluu tavaata sua!

        Niin sää kyllä olet vaattehetki päällä, notta silimät kiinni pittää kateella.


      • Ilikka.itte kirjoitti:

        Sää olet nii ruåkåttåman näköönen alaasti, notta mää en haluu tavaata sua!

        Niin sää kyllä olet vaattehetki päällä, notta silimät kiinni pittää kateella.

        Rakastellaan säkkipimeässä?


      • it54
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Rakastellaan säkkipimeässä?

        Ei missään tapauksessa säkkipimeässä vaan seksivaloituksessa.


      • it54 kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa säkkipimeässä vaan seksivaloituksessa.

        Se sopii vallan mainiosti!


    • kloij

      käyttääkö ilkka alkoholia ?

    • Hoikkala.Vittuun

      Kysyn vaan että mitä tuon ikaalilaisen Jarmo Hoikkalan pään kuvat hölmöilee nyt Kauhajoella?
      Eikö Hoikkala voisi pysyä vaan lestissään?

    • aina.sekaasi

      Milloin olet tavannut selväpäisen pohojaalaasen? Jos ne eivät ole humalaas, niin sitten ne on Jumalaas.

      • Lestat---

        Ei kaikki oo lestoja on ihan normaalia ihmisiäkin


    • Ainakin selvinpäin Ilkka on ihan mukava!

    • rikuu1

      montako kaljaa/lonkeroo riittää teillä jonkin asteiseen känniin

      • Minun pitää juoda ainakin kolme ja puoli litraa olutta ennen jonkinasteista känniä.


    • Miten pappi on onnistunut kiistassa Ilkka/Taija?

      • lellavalta

        Ei uskaltanut "mies" mennä tapaamiseen. eikä ole mitään kiistaa Ilkka/Taija, on vain kiista Ilkka.


      • lellavalta kirjoitti:

        Ei uskaltanut "mies" mennä tapaamiseen. eikä ole mitään kiistaa Ilkka/Taija, on vain kiista Ilkka.

        Ilkka tarvitsisi vain muutaman rohkaisuryypyn...


    • it54

      Tänä iltana täytyy mennä katsomaan missä kunnossa Ilkka on kapakoissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe