Saitteko 5 vuoden takuusta

HuomennauusiSeat

Erillisen todistuksen ,vai lukiko perinteisesti huoltokirjan ensisivuilla?

13

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostinjo

Ihan suullisesti sovittiin. Oli reilu myyjä, tarjosi kahvitkin. Luotan häneen.

• huijaavatko_ne

Mullakaan ei lue missään. Uusi Leon 1,2 tsi hankittu 2 kk sitten. Myyjän sana vain. Huoltokirjassa perusteksti 2 v takuusta. Outoa?

• KiaparastakuuVW
        huijaavatko_ne kirjoitti:

Mullakaan ei lue missään. Uusi Leon 1,2 tsi hankittu 2 kk sitten. Myyjän sana vain. Huoltokirjassa perusteksti 2 v takuusta. Outoa?

tuskin ainakaan moottorilla ja vaihteistolla pitkä takuu

• Sanotaanko_mitään

Mitäs kauppakirjassa sanotaan?

• SeatJaTakuuEiSoviYhteen

Omassa Seat Leon vm 2015 ei takuu toiminut ensimmäisessä huollossakaan.. Joten tuskin kannattaa kauheita odotella viiden vuoden päästä.

• Hyvin_toimii

Mulla toimi hyvin, vaikka ei ollut enää voimassakaan. Takaboksin lukko reistaili ja perinteinen 2vuoden takuu just päättyi. Korjasivat kuitenkin takuun piikkiin goodwillinä. Ihan hoitui ilman mitään keskusteluakin...

• Näinmeneepeikot

Kaikki muu tuossa yllä paskapuhetta. Takuukirja tuli erillisenä. Mahdollisuus ottaa myös 150 000km takuu/5 vuotta kysyt vaan.

• tupla.hauis.takaa
      • 10plus17

Ehei, tuon ilon neljän vuoden takaa saat pitää itselläsi. On sinulla ollut tuossa yli neljä vuotta aikaa iloita.

Siinähän oli kaikenlisäksi Folkkari, ei Seat, kyseessä. Sinulla oli siis vääränmerkkinen auto.

• Näinsevaanmenee

Kyllä se viiden vuoden jatkoturvatodistus on liitettynä takuutodistukseen. Jos se joltain puuttuu, niin se kannattaa pyytää, niin mieli rauhoittuu.

• Seatti

Minä sain 5v:n takuutodistuksen, kun sitä erikseen pyysin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      33
      2917
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      145
      2762
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2247
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2183
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1920
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      182
      1479
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1256
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      96
      1244
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1202
    10. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      136
      1171
    Aihe