Moi, meille muutta joskus ensvuonna (3kpl) ja mä mietin niille häkkiä onko
Perfect-pieneläinhäkki ~P 79 x L 52 x K 99, liian pienihäkki?? AUTTAKAA PLIIS<3
Sopiva häkki rotille??
2
129
Vastaukset 2
- nikkaroija
Koosta en osaa sano, häkkihän ei koskaan ole liian iso, mutta jos epäilyttää, niin rakenna itse esim minkkiverkosta kaksi tai kolme kerrosta omaava häkki tai tuohon lemmikkihäkkiin lisäkerros. Korkeutta tuolla näkyy olevan, mutta ne kerrostarjottimet vaikuttivat pienitä. Voisit ehkä tuunata kerrosten välilevyt koko häkin kokoiseksi ja pari kolme kulkureikää josta rotat voisivat puikkia yläs ja alas, niin liikkumatila tuplaantuisi saman tien. Myös sisustus, pesäkopit, kattoon risutettu kiipeluköyusi, tikapuut yms vaikuttqaa rottien viihtyvyyteen. Samoin se, kuinka paljon joutuvat askartelemaan ruokansa eteen, pelkkä kupistä syöminen on tylsää, joten makupalat voisivat olla hankalasti saavutettavia.
- pienehkö_
Hieman pienehkö sisältä kolmelle rotalle ja pinnaväleistä mahtuu rotat poikasina läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728