Se oli hullun viimeiset sanat.
jumala miksi minut hylkäsit
25
193
Vastaukset
- syyntakeeton_jeesus
Jeesuksen syyllisyys on arvoitus.
- 12___13
Jos puhut Jeesuksesta, nuo eivät olleet Raamatun mukaan hänen viimeiset sanat. Raamatun mukaan Jumala ei hylännyt Jeesusta lopullisesti, vaan nosti hänet kuolleista, jonka jälkeen Jeesus puhui paljon lisää. :)
- tämälieneetosi
Veitte yöllä hullun ruumiin haudasta.
- 12___13
Hullun muuumiiiiin? Olikos se se Kana Pesänen, ristiministeri?
Hei.
Kristinusko ja alkuseurakunta syntyi Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen. Sen jälkeen hän ilmestyi opetuslapsille monta eri kertaa, puhui ja söi heidän kanssaan.
Kaikkea hyvää,
Pirkko-pappi- kirkkoa_kuunnellut
Ilmestyikö jeesus myös sinulle.
Kiitos kysymästä. Itse asiassa kyllä, mutta toisella tavalla kuin aikalaisilleen. En ole silmilläni nähnyt Häntä, en ole kävellyt Hänen kanssaan kuten opetuslapset kävelivät Emmauksen tiellä, en ole aterioinut Hänen kanssaan. Mutta kun aikoinaan ja aikuisena pitkien pohdintojen ja asioihin perehtymisen, lukemisen ja uskovien kanssa keskustelujen yms jälkeen tulin uskoon, ymmärsin mitä tarkoittaa Jeesuksen sana "Minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." Tähän lujaan lupaukseen luotan. Hänen kanssaan on ilo kulkea.
Talvi-iloa,
Pirkko-pappikuunteleva_kirkko kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Itse asiassa kyllä, mutta toisella tavalla kuin aikalaisilleen. En ole silmilläni nähnyt Häntä, en ole kävellyt Hänen kanssaan kuten opetuslapset kävelivät Emmauksen tiellä, en ole aterioinut Hänen kanssaan. Mutta kun aikoinaan ja aikuisena pitkien pohdintojen ja asioihin perehtymisen, lukemisen ja uskovien kanssa keskustelujen yms jälkeen tulin uskoon, ymmärsin mitä tarkoittaa Jeesuksen sana "Minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti." Tähän lujaan lupaukseen luotan. Hänen kanssaan on ilo kulkea.
Talvi-iloa,
Pirkko-pappi"Itse asiassa kyllä"
Sanot kyllä, mutta et vastannut itse kysymykseen yhtään mitään konkreettista, pelkkää ympäripyöreää liirumlaarumia, jossa et sanallakaan yrittänyt èdes kertoa minkä rinnastat "ilmestymiseen".
Vastauksesi taisi siis oikeasti tarkoittaa Ei?- 12___13
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Talvi-iloa,
Pirkko-pappiNoniin taas tää kirkkopappi papisee pashaa
Miksihän tänne tulee papattamaa
ihmetellen, 12___13
aidosti uskossa - imunubnyuby
Näistäkin rikoksista Pirkko-pappi syyttää Jumalaa ja uskontunnustusta antamattomia IHMISIÄ:
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14387881/miksi-pappi-syyttaa-jumalaa-ja-syyttomia#comment-85575029
MIKSI PAPPI SYYTTÄÄ JUMALAA JA SYYTTÖMIÄ???
vakava_kysymys
20.7.2016 20:21
Mm. tähän Pirkko-pappi vastaa...
Kertokaa rehellisesti se, että
millainen Jumala ja Jeesus
se todellisuudessa kristityillä on
JOKA
EI SUOJELE USKOVAISTEN LAPSIAKAAN, TAPPAJILTA, TAPATTAVILTA, RAISKAAVILTA JNE RIKOLLISUUDEN RIKOLLISILTA?
Pirkko-papin vastaus....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
#kuunteleva_kirkko
20.7.2016 17:30
Hei.
Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
Varmaan ihanaa olla pappi kaltaistensa rikollisuudessa! - plijuybytvtvt
imunubnyuby kirjoitti:
Näistäkin rikoksista Pirkko-pappi syyttää Jumalaa ja uskontunnustusta antamattomia IHMISIÄ:
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14387881/miksi-pappi-syyttaa-jumalaa-ja-syyttomia#comment-85575029
MIKSI PAPPI SYYTTÄÄ JUMALAA JA SYYTTÖMIÄ???
vakava_kysymys
20.7.2016 20:21
Mm. tähän Pirkko-pappi vastaa...
Kertokaa rehellisesti se, että
millainen Jumala ja Jeesus
se todellisuudessa kristityillä on
JOKA
EI SUOJELE USKOVAISTEN LAPSIAKAAN, TAPPAJILTA, TAPATTAVILTA, RAISKAAVILTA JNE RIKOLLISUUDEN RIKOLLISILTA?
Pirkko-papin vastaus....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
#kuunteleva_kirkko
20.7.2016 17:30
Hei.
Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
Varmaan ihanaa olla pappi kaltaistensa rikollisuudessa!jk.
Eikö papin tulisi ymmärtää, että saatana on rikollisuudenne jumala herra jumalineen kuten mm paavali ja luder/luther?
MIKSI "IHMINEN" OLISI VASTUUSSA ihmisyydestä luopuneiden rikoksista?
- kaksinaamainenkirkko
Jos tunne, että korkeampi voima ohjaa elämää, vaikuttaa ihmisen valintoihin
ja tekoihin. Voidaan rehellisesti puhua mielisairaudesta, josta terveet
joutuvat elämässään kärsimään. Kärsimys syntyy rikollisten anteeksiannosta.- öpofvorlo
#Jos tunne, että korkeampi voima ohjaa elämää, vaikuttaa ihmisen valintoihin
joutuvat elämässään kärsimään. Kärsimys syntyy rikollisten anteeksiannosta. #
usko, uskomukset perustuu ihmisen mieleen manipuloimalla / aivopesemällä kristittyjenkin opeissa uskontunnustuksen kaltaisiksi, järjettömiksi ja ymmärtämättömiksi ikuisiksi rikollisiksi - JA KAIKIEN LISÄKSI UHREINA ALAIKÄISIÄ SUOMALAISIA RIPPIKOULU LAPSIA ja toimii suomen valtion kirkon rikollisuutena!
Järkyttävää, JA kansa maksaa
että
sukupolvesta seuraaviin samaa saatanallisuuden perisyntisyyttä saa pitää yllä!
Näitä oikeuksia ei suomessa saa kaikki alaikäiset lapset...
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
Lapsikaste on rikos josta kirkko ja papisto ei ota vastuuta VAAN ASETTAVAT SEN RIKOKSIKSI LASTEN VANHEMMILLE JOTKA KASTATTAA LAPSENSA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
"Hei Mirka,
Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
t. Maarit-pappi "
Tuossa, papin tekstissä on neljä törkeää VALETTA oikein "taivaan isän" nimeen luder/lutherille pappislupauksen antaneen opin mukaan.
On suorastaan häpeällistä, että sivistyneeksi suomea uskovien pitää kouluttaa lapsiakin rikollisuuden uhreille!
Kukaan, järkevä, ei antaisi lastaan kastettavaksi lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi SILLÄ uskonvapaus on Lain mukaan jokaisen oma valinta ja sitä Lailla suojattua oikerutta ei sylivauvat ole saaneet!
JÄRKIINTYKÄÄ!!! - mhbgtvdcdsx
öpofvorlo kirjoitti:
#Jos tunne, että korkeampi voima ohjaa elämää, vaikuttaa ihmisen valintoihin
joutuvat elämässään kärsimään. Kärsimys syntyy rikollisten anteeksiannosta. #
usko, uskomukset perustuu ihmisen mieleen manipuloimalla / aivopesemällä kristittyjenkin opeissa uskontunnustuksen kaltaisiksi, järjettömiksi ja ymmärtämättömiksi ikuisiksi rikollisiksi - JA KAIKIEN LISÄKSI UHREINA ALAIKÄISIÄ SUOMALAISIA RIPPIKOULU LAPSIA ja toimii suomen valtion kirkon rikollisuutena!
Järkyttävää, JA kansa maksaa
että
sukupolvesta seuraaviin samaa saatanallisuuden perisyntisyyttä saa pitää yllä!
Näitä oikeuksia ei suomessa saa kaikki alaikäiset lapset...
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
Lapsikaste on rikos josta kirkko ja papisto ei ota vastuuta VAAN ASETTAVAT SEN RIKOKSIKSI LASTEN VANHEMMILLE JOTKA KASTATTAA LAPSENSA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
"Hei Mirka,
Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
t. Maarit-pappi "
Tuossa, papin tekstissä on neljä törkeää VALETTA oikein "taivaan isän" nimeen luder/lutherille pappislupauksen antaneen opin mukaan.
On suorastaan häpeällistä, että sivistyneeksi suomea uskovien pitää kouluttaa lapsiakin rikollisuuden uhreille!
Kukaan, järkevä, ei antaisi lastaan kastettavaksi lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi SILLÄ uskonvapaus on Lain mukaan jokaisen oma valinta ja sitä Lailla suojattua oikerutta ei sylivauvat ole saaneet!
JÄRKIINTYKÄÄ!!!Näin paljon keksitään sontaa "lapsikaste" sanan olemassa olemisen todistamiseksi vaikka sitä ei ole!
http://concordia.fi/second/2012/06/02/lapsikaste-uudessa-testamentissa-osa-2/comment-page-1/#comment-186
...niin tärkeää on sylivauvoja ja alaikäisiä lapsien eksyttäminen suomen valtiolle ja sen rikollisuuden kirkolle.
ja rikollisuudesta kukaan ei ota vastuusta kun nuoria lapsia turmellaan...
törkeää.....
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
- tosivakavajuttutämä
Voidaan ja puhutaan rehellisesti
rikollisen ei ole hyvä antaa anteeksi
sitten kärsitään kuin pienet porsaat - Kun.näät.totuuden
Aika hullu sä ihmispoloinen olet, ei voi muuta sanoa. Hänen käsiin joudut vielä sinäkin kun aikasi koittaa ja silloin sinä häpeät syvemmin kuin ikinä.
- kaikkeahyvääsinulle
Sinä voit joutua minun käsiini ja silloin jumalasi ei auta.
- luejaymmärrä
Matteuksen evankeliumi:
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."- terveetporskuttaa
Hulluja voit ohjailla ja olet ohjaillutkin.
Jesse on tervetullu safkaamaan mun matalaan majaan jos on tullakseen - varmasti hauska heppu, etenkin jos tykkää naukkailla.
- alfa123om22
Ei se vielä tee hulluksi ketään, että kidustuspaalussa noin sanoo. Itse jos olisit kidutettavana huutaisit varmasti yhtä ja toista paljon hullumpaa.
Itse asiassa se mitä Jeesus sanoi tuskissaan kidutuspaalussa oli sangen hyvää ja miehekästäkin. Harva kykenee luultavasti olemaan yhtä jalo ja sanomaan: Antakaa heille anteeksi, he eivät tiedä mitä tekevät.
Jeesus ei myöskään ollut kostonhimoinen niin kuin ovat inkvisition kidutetut, jotka anastivat juppien avulla koko maailman velkavankeuteen. Ja joiden takia tulee monia vitsauksia.
Hare Krishna liikkeen kirjojen mukaan jokaisen on syytä laulaa Hare Krishna mantraa sillä mitä henkilö ajattelee kuolinhetkellään määrää sen mihin ruumiseen hän seuraavan kerran syntyy.
On kauan opetettu, että Kristus on juuri hylättyjen ja vieroksuttujen, outojen ja poikkeavien kanssa näinä päivinä. Hänen viime ajatuksensa oli ehkä heidän luonaan.- jnybtyvrcexw
Niin, Jeesus vaan sattui sovittamaan SYNTIIN/RIKOKSIIN pakotettujen synnit ja rikokset.
Jos, siis JOS Jeesus olis kaikkien kaikki synnit sivittanut, niin Jeesuksen ei olisi tarvinnut LAKIA vahvistaa!
ja
Lain rikkojille on tiedossa seuraukset.....
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
14:21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa, mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
papisto tuomitsee itse itsensä:
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
20:45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Todennäköisesti papisto on tavalla tai toisella vapaamuurarilaisuuden kaltaisista, saman tietojen raamattua käyttävät todellisen herransa palvelijoina...
http://www.espoonseurakunnat.fi/web/at-kirkko/dr-evl/-/asset_publisher/6zWq9pT51KjO/content/miten-kouluttautua-papiksi-;jsessionid=110C1244145A5E450441D045F5EA04FE/22354
"Papin virkaan edellytetään tieteellistä teologian maisterin tutkintoa, jonka suorittaminen kestää keskimäärin 5–7 vuotta. Omalla ahkeruudella tai sen puutteella voi toki vaikuttaa hyvin paljon siihen, kauanko opiskelu kestää. Teologian maisterin tutkinnon voi suorittaa Suomessa kolmessa paikassa: Helsingin yliopistossa (molemmilla kotimaisilla), Itä-Suomen yliopistossa ja ruotsinkielisenä Åbo Akademissa. Lisäksi vihittävältä papilta edellytetään mm. ordinaatiokoulutuksen suorittamista, joka ei ole kovin pitkä ja vaihtelee hiippakunnittain."
Noin pitkällä koulutuksella pitäs oppia ihmisyyden rehellisyyttäkin vaikka olis ihmisyydestä luopunut!!!
mutta
jos on jo ennekkoon herransa valinnut niin tarvii oppia vaan eksytyksen "paratiisin käärmeen" keinot jotta suomen valtion kirkko saa ammatti taitoista aivopesu ammattilaisia.... - äitii
Miksi syytätte toisianne katso tuomari seisoo ovella. Ei kirkko ja kaste ketään pelasta vaan kuuliaisuus Pojalle Jeesukselle.
- Gala-kalle
Huusi Keravan mies Tyysterin koskella 60-luvun alussa krapulassa :)
- jeesuksiamoneenlähtöön
Ja syöksyi koskeen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510612
- 817163
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624770
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734484Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334023- 472928
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362034