Olen mitannut ja holterilla todettu matalia leposykkeitä ja matalin mittaus tuli esim. sykkeelle 27!!! Lääkäri ei silti pidä minään ihmeellisenä vaan sanoo, että joillakin vain on niin matala perussyke. Itse taas olen lukenut, että on AINA bradykardiaa jos syke menee alle 50 vakituisesti, mutta kuulemma tuollainen tämän tästä menevä 30 syke ei ole mitenkään ihmeellistä vaikka sanon, että huimaa jne. Perusleposyke itselläni on aina alle 50 mutta ihmetyttää nuo alta 30 menevät välillä.
Onko tämä arvauskeskuksen touhu tosiaan tällä mallilla, vai onko tämä siis totta?!
Mitähän sanoo yksityinen puoli jos sinne malttaisi tilata ajan.
Voiko olla totta?!
tahdistimenpaikka
1
170
Vastaukset
- sama.ongelma
Vanha aloitus, mutta kiinnostaisi tietää, jos satut huomaamaan, että oletko saanut uutta tietoa ? Oletko käynyt yksityisellä ? Mitä siellä sanottiin ?
Minullakin syke on välillä 30. Silloin alkaa tajunta hämärtyä. Verenpaine menee myös erittäin alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212392En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821868
- 261592
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334