Kysyisin Kai A:lta että uskooko (kyllä/ei) hän että
1. Sunnuntaista tulee pedonmerkki?
2. Ellen White on oikea profeetta yli 2100 unta ja näkyä saaneena?
Osaako advtohtori vastata kiemurtelematta?
11
121
Vastaukset
- sihteerisanoonäin
uskon
- pyhpyhjapyh
1. KYLLÄ
2. EI, KOSKA KAI ON JO SANONUT ETTÄ NIITÄ NÄKYJÄ OLI KORKEINTAAN 400- Onetontaräpiskelyä
Sda viralliset sivut kertovat Ellen Whiten yli 2100 profetaallisesta unesta ja näystä. Kysy vaikka Flinkiltä ja Kailta.
- turhaanvalehtelet
Onetontaräpiskelyä kirjoitti:
Sda viralliset sivut kertovat Ellen Whiten yli 2100 profetaallisesta unesta ja näystä. Kysy vaikka Flinkiltä ja Kailta.
Valheesi ei hetkauta, koska Kai on jo todennut, että niitä oli vain satoja.
- GeeWhite
Adventistit eivät ole kristittyjä, vaan nimellisesti niinkuin katoliset.
- pyhpyhjapyh
Valheesi ei hetkauta.
Osaisin kyllä vastata ihan kiemurtelematta, mutta jätän tekemättä, kun a) oletan, ettei kirjoittaja ole kiinnostunut aiheesta mitään oppimaan, b) olen täällä jo turhankin moneen kertaan kantani esittänyt ja c) olen tullut aiheelle tämän palstan osalta allergiseksi.
Juurihan pari päivää sitten kerroin, etten usko mihinkään EGWn 2000 näkyyn. Näkykuvauksia on muutama kymmenen, enemmän tai vähemmän selkeää viitettä näkyyn ehkä vajaat parisataa kertaa ja sitten tekstejä, joiden voi kuvitella lähteneen jonkinlaisesta karismaattisesta kokemuksesta tai unesta... Parhaassa asiaa koskevassa tutkimuksessa Arthur White muistaakseni esittää niitä olleen ehkä 400.
Ja Raamatussa, kun vastaavalla tavalla lasketaan mukaan myös ne tekstit, joissa ei puhuta näystä, mutta sanotaan sanan tulleen Herralta, on yhteensä tuhansia näkyjä...
Kai- kysynpävaan
Kiitos Kai A vastauksesta aloittajalle ja muutenkin että jaksat näillä sivuilla käydä.
Aika paljon samat jutut vuodesta toiseen. - pyhpyhjapyh
kysynpävaan kirjoitti:
Kiitos Kai A vastauksesta aloittajalle ja muutenkin että jaksat näillä sivuilla käydä.
Aika paljon samat jutut vuodesta toiseen.Tietenkin. Eivät noilla vastustajillamme ole mitään muuta tarkoitusta kuin kierrättää samoja valheitaan kerta toisensa jälkeen.
- Yksi-usko
Kiva, kun jaksat vastailla aina uudestaan ja uudestaan samoihin kysymyksiin. Kukaan ei jaksa kaivella vanhoja vastauksia ja kysyjät kaiketi ovat eri henkilöitä. Kyllä se antaa sellaisen kuvan, että välittää toisista.
- adventismi.on.sairaus
Adventismi on kilpailua siitä, kenellä on ruskein kieli. Perseen nuolemista koko adventismi. Yksi lahkon tohtori yrittää epätoivoisesti vastata adventismia koskeviin kysymyksiin ja muut lahkon jäsenet nuolevat sitten kilpaa tohtorin persettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann3402521Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel901991Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161910- 1021507
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2281477Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861200Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1441063Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1791035TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201030Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601013