sininen kylmä

..sininen kylmä ilmamassa kuulemma vyöryy Suomeen pian Siperiasta. Alanko tekee villahousuja?

15

215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauhasää.olisi.OK

      Viikon päästä kuulemma jo kireät pakkaset eteläisissä osissa suomeamme. Olisi mielenkiintoista katsoa missä sinisellä merkitty kylmärintama puskee kohti Pohjois-Eurooppaa.

      • saa tulla pääsee pilkille ja villahousuja tekee..


      • retyu76w454

        fyur8j76y5t34r23qw


    • Russanpentu

      Idästä ei tule koskaan mitään hyvää!

      • hmm..vodka?


      • Ajattelutoimiivielä

        Idästä tulee hienoa kulttuuria ja privaatisti mukavia ihmisiä. Vanhan liiton aate alun perin oli hyvä, mutta jätkät (Stalin perseennuolijat ennen kuin teloitettiin) pilasi. Hämmästyttävää miten jenkkiajattelutapa mailman poliisina ja törkeänä omien etujen ajajana on vyörynyt ja lailla kritiikkiä hyväksytty kaikissa vanhoissa sivistysvaltioissa Euroopassa?


      • Ajattelutoimiivielä kirjoitti:

        Idästä tulee hienoa kulttuuria ja privaatisti mukavia ihmisiä. Vanhan liiton aate alun perin oli hyvä, mutta jätkät (Stalin perseennuolijat ennen kuin teloitettiin) pilasi. Hämmästyttävää miten jenkkiajattelutapa mailman poliisina ja törkeänä omien etujen ajajana on vyörynyt ja lailla kritiikkiä hyväksytty kaikissa vanhoissa sivistysvaltioissa Euroopassa?

        Minäkin oon vähän slavofiili ja karelianisti.


      • Ajattelutoimiivielä kirjoitti:

        Idästä tulee hienoa kulttuuria ja privaatisti mukavia ihmisiä. Vanhan liiton aate alun perin oli hyvä, mutta jätkät (Stalin perseennuolijat ennen kuin teloitettiin) pilasi. Hämmästyttävää miten jenkkiajattelutapa mailman poliisina ja törkeänä omien etujen ajajana on vyörynyt ja lailla kritiikkiä hyväksytty kaikissa vanhoissa sivistysvaltioissa Euroopassa?

        Minäkin oon vähän slavofiili ja karelianisti.


      • Viivipiste

        Maistoin ekaa kertaa hiljattain Stolisnajaa ja en voi ymmärtää kui se oli nimpalj parempaa ku Vodka, joka ei maistu miltään. Mut en mä juokaan kuin korkillisen lääkkeeksi ettei tuu influenssaa.


      • Esim. Syyriaan on tullut idästä paljon hyvää. Vähän siviilejä tietysti kuolee, mut jenkkipaskat eivät saa mitä haluaa ihan noin vaan.


    • Ainakin vihreät vastustavat sitä oppositiosta käsin.

    • kuntokinkasvaa

      Riittävästi kun menee itään löytyy absoluutvotkaa, mut vähän kun jaksaa vielä niin kossua.

      • ja sitten taas itään ja eteenpäin.


    • yli.30.raatia

      Tuolla metereologi Annen sääkartalla purevinta pakkasta ennustetuille alueille, pakkanen oli merkitty karmiinin punaisella kuten esim. Naruskan kylä.

      • HUomenna pitäs mennä ulos.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe