sininen kylmä

..sininen kylmä ilmamassa kuulemma vyöryy Suomeen pian Siperiasta. Alanko tekee villahousuja?

15

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauhasää.olisi.OK

Viikon päästä kuulemma jo kireät pakkaset eteläisissä osissa suomeamme. Olisi mielenkiintoista katsoa missä sinisellä merkitty kylmärintama puskee kohti Pohjois-Eurooppaa.

• saa tulla pääsee pilkille ja villahousuja tekee..

• retyu76w454

fyur8j76y5t34r23qw

• Russanpentu

Idästä ei tule koskaan mitään hyvää!

• hmm..vodka?

• Ajattelutoimiivielä

Idästä tulee hienoa kulttuuria ja privaatisti mukavia ihmisiä. Vanhan liiton aate alun perin oli hyvä, mutta jätkät (Stalin perseennuolijat ennen kuin teloitettiin) pilasi. Hämmästyttävää miten jenkkiajattelutapa mailman poliisina ja törkeänä omien etujen ajajana on vyörynyt ja lailla kritiikkiä hyväksytty kaikissa vanhoissa sivistysvaltioissa Euroopassa?

• Ajattelutoimiivielä kirjoitti:

Idästä tulee hienoa kulttuuria ja privaatisti mukavia ihmisiä. Vanhan liiton aate alun perin oli hyvä, mutta jätkät (Stalin perseennuolijat ennen kuin teloitettiin) pilasi. Hämmästyttävää miten jenkkiajattelutapa mailman poliisina ja törkeänä omien etujen ajajana on vyörynyt ja lailla kritiikkiä hyväksytty kaikissa vanhoissa sivistysvaltioissa Euroopassa?

Minäkin oon vähän slavofiili ja karelianisti.

• Ajattelutoimiivielä kirjoitti:

Minäkin oon vähän slavofiili ja karelianisti.

• Viivipiste

Maistoin ekaa kertaa hiljattain Stolisnajaa ja en voi ymmärtää kui se oli nimpalj parempaa ku Vodka, joka ei maistu miltään. Mut en mä juokaan kuin korkillisen lääkkeeksi ettei tuu influenssaa.

• Esim. Syyriaan on tullut idästä paljon hyvää. Vähän siviilejä tietysti kuolee, mut jenkkipaskat eivät saa mitä haluaa ihan noin vaan.

• Ainakin vihreät vastustavat sitä oppositiosta käsin.

• kuntokinkasvaa

Riittävästi kun menee itään löytyy absoluutvotkaa, mut vähän kun jaksaa vielä niin kossua.

• ja sitten taas itään ja eteenpäin.

• yli.30.raatia

Tuolla metereologi Annen sääkartalla purevinta pakkasta ennustetuille alueille, pakkanen oli merkitty karmiinin punaisella kuten esim. Naruskan kylä.

• HUomenna pitäs mennä ulos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3784
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2607
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1922
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1888
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1785
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1666
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1512
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1488
    Aihe