..sininen kylmä ilmamassa kuulemma vyöryy Suomeen pian Siperiasta. Alanko tekee villahousuja?
sininen kylmä
15
215
Vastaukset
- lauhasää.olisi.OK
Viikon päästä kuulemma jo kireät pakkaset eteläisissä osissa suomeamme. Olisi mielenkiintoista katsoa missä sinisellä merkitty kylmärintama puskee kohti Pohjois-Eurooppaa.
- retyu76w454
fyur8j76y5t34r23qw
- Russanpentu
Idästä ei tule koskaan mitään hyvää!
- Ajattelutoimiivielä
Idästä tulee hienoa kulttuuria ja privaatisti mukavia ihmisiä. Vanhan liiton aate alun perin oli hyvä, mutta jätkät (Stalin perseennuolijat ennen kuin teloitettiin) pilasi. Hämmästyttävää miten jenkkiajattelutapa mailman poliisina ja törkeänä omien etujen ajajana on vyörynyt ja lailla kritiikkiä hyväksytty kaikissa vanhoissa sivistysvaltioissa Euroopassa?
Ajattelutoimiivielä kirjoitti:
Idästä tulee hienoa kulttuuria ja privaatisti mukavia ihmisiä. Vanhan liiton aate alun perin oli hyvä, mutta jätkät (Stalin perseennuolijat ennen kuin teloitettiin) pilasi. Hämmästyttävää miten jenkkiajattelutapa mailman poliisina ja törkeänä omien etujen ajajana on vyörynyt ja lailla kritiikkiä hyväksytty kaikissa vanhoissa sivistysvaltioissa Euroopassa?
Minäkin oon vähän slavofiili ja karelianisti.
Ajattelutoimiivielä kirjoitti:
Idästä tulee hienoa kulttuuria ja privaatisti mukavia ihmisiä. Vanhan liiton aate alun perin oli hyvä, mutta jätkät (Stalin perseennuolijat ennen kuin teloitettiin) pilasi. Hämmästyttävää miten jenkkiajattelutapa mailman poliisina ja törkeänä omien etujen ajajana on vyörynyt ja lailla kritiikkiä hyväksytty kaikissa vanhoissa sivistysvaltioissa Euroopassa?
Minäkin oon vähän slavofiili ja karelianisti.
- Viivipiste
Maistoin ekaa kertaa hiljattain Stolisnajaa ja en voi ymmärtää kui se oli nimpalj parempaa ku Vodka, joka ei maistu miltään. Mut en mä juokaan kuin korkillisen lääkkeeksi ettei tuu influenssaa.
Esim. Syyriaan on tullut idästä paljon hyvää. Vähän siviilejä tietysti kuolee, mut jenkkipaskat eivät saa mitä haluaa ihan noin vaan.
Ainakin vihreät vastustavat sitä oppositiosta käsin.
- kuntokinkasvaa
Riittävästi kun menee itään löytyy absoluutvotkaa, mut vähän kun jaksaa vielä niin kossua.
- yli.30.raatia
Tuolla metereologi Annen sääkartalla purevinta pakkasta ennustetuille alueille, pakkanen oli merkitty karmiinin punaisella kuten esim. Naruskan kylä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
