hmisoikeusrikkomuksistaan Euroopassa 1945-1990. Samaan aikaan täällä vannottiin "rauhanomaisen rinnakkaiselon" nimiin. Oksettavaa.
Ja Ryssän ohjukset olivat rauhanohjuksia toisin kuin Euro-ohjukset.
Sukupolveni on ensimmäinen Länteen suuntautunut sukupolvi.
Pahan Valtakunta tilille.
15
155
Vastaukset
- NäinStadissa
Sukupolvesta en tiedä, mutta minun sukukaluni suuntasi itään jo nuorena miehenä ollessani..
Vai Venäjän trolleja kuulemma paljon sosiaalisessa mediassa.
Kyllä tuon aloittajan kaltaisia trolleja pyörii huomattavasti enemmän SoMessa. Mutta mikäli joku asettuu tuollaisen ajatusmaailmaa mitenkään vastustamaan, sellainen leimataan taatusti "Putinin ja Venäjän trolliksi". Tuolla samalla asenteella vetää myös ns. virallinen media.OikeistoSosDem kirjoitti:
Onko avauksessa jotain mikä ei pidä paikkaansa?
Taitaa olla enemmänkin lukijasta kiinni, ja se, kiinnostaako asia enää.
- S24uomlaineN
Kas sinäkin ole palannut takaisin Venäjältä. Paljonko saat Putlerilta palkkaa?
S24uomlaineN kirjoitti:
Kas sinäkin ole palannut takaisin Venäjältä. Paljonko saat Putlerilta palkkaa?
Kas, enpä ole viiteen vuoteen käynyt, pitäisi kyllä mennä käymään. Miksi Putler maksaisi minulle palkkaa?
Sinunkin sukupolvessasi on monella tapaa ajattelevia ihmisiä.
Ihailimme Reagania ja Yhdysvaltoja. Suurten ikäluokkien "kommaritouhuihin" suhtauduimme avoimen halveksivasti.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ihailimme Reagania ja Yhdysvaltoja. Suurten ikäluokkien "kommaritouhuihin" suhtauduimme avoimen halveksivasti.
Osa teistä.
- Kiljavalle
Kyllä sinun pitää valmennukseen Tarja Halosen ja Erkki Tuomiojan huomaan.
He opettavat mitä demari saa sanoa. - 89898999
Helppoahan se on pitää älämölöä kun suuret ikäluokat ja sitä edeltänyt sukupolvi ovat tämän maan hyvinvoinnin luoneet.
Sinun sukupolvesi vaan nauttii ja vaatii lisää etuja. 89898999 kirjoitti:
Helppoahan se on pitää älämölöä kun suuret ikäluokat ja sitä edeltänyt sukupolvi ovat tämän maan hyvinvoinnin luoneet.
Sinun sukupolvesi vaan nauttii ja vaatii lisää etuja.Itse asiassa ihailunsa perustui MTV:n (ei Maikkari) musiikkivideoihin ja muuhun populaarikulttuuriin. Kansainvälistä politiikkaa tuskin edes seurasivat. Toki Reagan hallitsi hyvin median samaan aikaan kuin Neuvostoliitossa oli vallassa sillä alalla merkitykseensä nähden kaksi taitamattominta johtajaansa, Andropov ja Tsernenko.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Itse asiassa ihailunsa perustui MTV:n (ei Maikkari) musiikkivideoihin ja muuhun populaarikulttuuriin. Kansainvälistä politiikkaa tuskin edes seurasivat. Toki Reagan hallitsi hyvin median samaan aikaan kuin Neuvostoliitossa oli vallassa sillä alalla merkitykseensä nähden kaksi taitamattominta johtajaansa, Andropov ja Tsernenko.
Muistan kuinka naureskelimme rauhanmarsseille ja rauhanjunille.
Muistan kuinka naureskelimme rauhanmarsseille ja rauhanjunille.
Samoin Jaffalle. Joitte vain Coca-Colaa.
- sipulikos
Kekkonen kepu, Ahti kepu ja voi sitä neuvostoliiton.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574