Ei todellakaan ole, meno on sairasta, irvokasta ja haiskahtaa sangen huonolta.
Onko Pesosen Imperiumissa kaikki hyvin?
9
165
Vastaukset
- Astrax
Kaikki kunnossa. Ei sinullakaan syytä huoleen.
- hyvä.näin
Jep - olettettu äänimäärä koko Suomessa seuraavissa vaaleissa on noin 10 tuhatta .
- säälittää
hyvä.näin kirjoitti:
Jep - olettettu äänimäärä koko Suomessa seuraavissa vaaleissa on noin 10 tuhatta .
Noinko vähän on Suomessa järki-ihmisiä jotka ymmärtävät EUn haitat ja äänestävät EUsta eroa? En usko. Jonain päivänä niitä on miljoonia. Totuutta ei voi vääristää propagandalla kuten N-liiton loppu osoitti.Sekoilusi on tullt kalliiksi suomalaisille. IPU on Suomen ainoa järkipuolue.Ollut jo 20 vuotta.
- tuhosit-vain-itsesi
Meno on sairasta ja irvokasta vain sinun kohdallasi. Mikä ihme sinua vaivaa? Onko noin vaikeaa tunnustaa häviö joka on lopulta tuhonnut koko Suomen tulevaisuuden.
- näin.se.vaan.on
Hullujenhuoneilla ja pööppänälaitoksissa on enemmän porukkaa kuin IPU:n koijareille äänensä antavia kymmenen vuoden vaaleissa yhteensä, se kertoo paljon se. Ihminen menee vaikka sekaisin ennemmin kuin uskoo Pesoskakan horinoita.
- ryssäkki.power
Putin-setä asuu Venäjällä
Ja sieltä on pitkä matkaa Suomeen
Mutta minusta vain tuntuu että
Putin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ant-ti Pesonen
Putinilla on niin suuri otsa
Että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin
Ja Putin-setä hymyilee
Ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä Ant-ti Pesonen
Putin-setä asuu Venäjällä
Minä kutsun hänet kylään tänne Suomeen
Hän rakastaa meitä
Meille hän on aivan yhtä kultainen kuin setä Ant-ti Pesonen
Minä olen pikku ipuloinen
Ja vähäinen on vielä minun voimani
Mutta pienikin voi taistella
Rauhan puolesta kuin Putin ja setä Ant-ti Pesonen
Rauhan puolesta kuin Putin ja setä Ant-ti Pesonen - varokaa.ahneita
Kyllä Itsenäisyytemme entisestään kaventuisi jos tämä IPU diktatuuri saisi lisää valtaa..
- joron.jäljillä
Itse kyllä pelkään Pesosen langenneen Venäläisten asettamaan "hunaja-ansaan" niin on mieli ja puheet entisellä itsenäisyysmiehellä muuttuneet vapauden vastaisiksi ja Venäjää kaikin puolin ylistäviksi ja puolustaviksi.
- loppu-häämöttää
Pesonen ja koko keinottelun vastainen Suomi kerää voimia suurtaisteluun joka päätyy suomalaisten voittoon ulkomaista terrorismia vastaan. Liian kauan on kärsitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971988- 881390
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48827
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713