Ei todellakaan ole, meno on sairasta, irvokasta ja haiskahtaa sangen huonolta.
Onko Pesosen Imperiumissa kaikki hyvin?
9
157
Vastaukset
- Astrax
Kaikki kunnossa. Ei sinullakaan syytä huoleen.
- hyvä.näin
Jep - olettettu äänimäärä koko Suomessa seuraavissa vaaleissa on noin 10 tuhatta .
- säälittää
hyvä.näin kirjoitti:
Jep - olettettu äänimäärä koko Suomessa seuraavissa vaaleissa on noin 10 tuhatta .
Noinko vähän on Suomessa järki-ihmisiä jotka ymmärtävät EUn haitat ja äänestävät EUsta eroa? En usko. Jonain päivänä niitä on miljoonia. Totuutta ei voi vääristää propagandalla kuten N-liiton loppu osoitti.Sekoilusi on tullt kalliiksi suomalaisille. IPU on Suomen ainoa järkipuolue.Ollut jo 20 vuotta.
- tuhosit-vain-itsesi
Meno on sairasta ja irvokasta vain sinun kohdallasi. Mikä ihme sinua vaivaa? Onko noin vaikeaa tunnustaa häviö joka on lopulta tuhonnut koko Suomen tulevaisuuden.
- näin.se.vaan.on
Hullujenhuoneilla ja pööppänälaitoksissa on enemmän porukkaa kuin IPU:n koijareille äänensä antavia kymmenen vuoden vaaleissa yhteensä, se kertoo paljon se. Ihminen menee vaikka sekaisin ennemmin kuin uskoo Pesoskakan horinoita.
- ryssäkki.power
Putin-setä asuu Venäjällä
Ja sieltä on pitkä matkaa Suomeen
Mutta minusta vain tuntuu että
Putin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ant-ti Pesonen
Putinilla on niin suuri otsa
Että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin
Ja Putin-setä hymyilee
Ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä Ant-ti Pesonen
Putin-setä asuu Venäjällä
Minä kutsun hänet kylään tänne Suomeen
Hän rakastaa meitä
Meille hän on aivan yhtä kultainen kuin setä Ant-ti Pesonen
Minä olen pikku ipuloinen
Ja vähäinen on vielä minun voimani
Mutta pienikin voi taistella
Rauhan puolesta kuin Putin ja setä Ant-ti Pesonen
Rauhan puolesta kuin Putin ja setä Ant-ti Pesonen - varokaa.ahneita
Kyllä Itsenäisyytemme entisestään kaventuisi jos tämä IPU diktatuuri saisi lisää valtaa..
- joron.jäljillä
Itse kyllä pelkään Pesosen langenneen Venäläisten asettamaan "hunaja-ansaan" niin on mieli ja puheet entisellä itsenäisyysmiehellä muuttuneet vapauden vastaisiksi ja Venäjää kaikin puolin ylistäviksi ja puolustaviksi.
- loppu-häämöttää
Pesonen ja koko keinottelun vastainen Suomi kerää voimia suurtaisteluun joka päätyy suomalaisten voittoon ulkomaista terrorismia vastaan. Liian kauan on kärsitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303391Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71450Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131443Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241225Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34863Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66834Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97788Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119785