Onko Pesosen Imperiumissa kaikki hyvin?

plaatu.luokittelija

Ei todellakaan ole, meno on sairasta, irvokasta ja haiskahtaa sangen huonolta.

9

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrax

Kaikki kunnossa. Ei sinullakaan syytä huoleen.

• hyvä.näin

Jep - olettettu äänimäärä koko Suomessa seuraavissa vaaleissa on noin 10 tuhatta .

• säälittää
        hyvä.näin kirjoitti:

Jep - olettettu äänimäärä koko Suomessa seuraavissa vaaleissa on noin 10 tuhatta .

Noinko vähän on Suomessa järki-ihmisiä jotka ymmärtävät EUn haitat ja äänestävät EUsta eroa? En usko. Jonain päivänä niitä on miljoonia. Totuutta ei voi vääristää propagandalla kuten N-liiton loppu osoitti.Sekoilusi on tullt kalliiksi suomalaisille. IPU on Suomen ainoa järkipuolue.Ollut jo 20 vuotta.

• tuhosit-vain-itsesi

Meno on sairasta ja irvokasta vain sinun kohdallasi. Mikä ihme sinua vaivaa? Onko noin vaikeaa tunnustaa häviö joka on lopulta tuhonnut koko Suomen tulevaisuuden.

• näin.se.vaan.on

Hullujenhuoneilla ja pööppänälaitoksissa on enemmän porukkaa kuin IPU:n koijareille äänensä antavia kymmenen vuoden vaaleissa yhteensä, se kertoo paljon se. Ihminen menee vaikka sekaisin ennemmin kuin uskoo Pesoskakan horinoita.

• ryssäkki.power

Putin-setä asuu Venäjällä
      Ja sieltä on pitkä matkaa Suomeen
      Mutta minusta vain tuntuu että
      Putin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ant-ti Pesonen

Putinilla on niin suuri otsa
      Että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin
      Ja Putin-setä hymyilee
      Ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä Ant-ti Pesonen

Putin-setä asuu Venäjällä
      Minä kutsun hänet kylään tänne Suomeen
      Hän rakastaa meitä
      Meille hän on aivan yhtä kultainen kuin setä Ant-ti Pesonen

Minä olen pikku ipuloinen
      Ja vähäinen on vielä minun voimani
      Mutta pienikin voi taistella
      Rauhan puolesta kuin Putin ja setä Ant-ti Pesonen
      Rauhan puolesta kuin Putin ja setä Ant-ti Pesonen

• varokaa.ahneita

Kyllä Itsenäisyytemme entisestään kaventuisi jos tämä IPU diktatuuri saisi lisää valtaa..

• joron.jäljillä

Itse kyllä pelkään Pesosen langenneen Venäläisten asettamaan "hunaja-ansaan" niin on mieli ja puheet entisellä itsenäisyysmiehellä muuttuneet vapauden vastaisiksi ja Venäjää kaikin puolin ylistäviksi ja puolustaviksi.

• loppu-häämöttää

Pesonen ja koko keinottelun vastainen Suomi kerää voimia suurtaisteluun joka päätyy suomalaisten voittoon ulkomaista terrorismia vastaan. Liian kauan on kärsitty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3391
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      7
      1450
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1443
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1225
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      863
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      849
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      834
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      788
    10. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      785
    Aihe