Ei todellakaan ole, meno on sairasta, irvokasta ja haiskahtaa sangen huonolta.
Onko Pesosen Imperiumissa kaikki hyvin?
9
136
Vastaukset
- Astrax
Kaikki kunnossa. Ei sinullakaan syytä huoleen.
- hyvä.näin
Jep - olettettu äänimäärä koko Suomessa seuraavissa vaaleissa on noin 10 tuhatta .
- säälittää
hyvä.näin kirjoitti:
Jep - olettettu äänimäärä koko Suomessa seuraavissa vaaleissa on noin 10 tuhatta .
Noinko vähän on Suomessa järki-ihmisiä jotka ymmärtävät EUn haitat ja äänestävät EUsta eroa? En usko. Jonain päivänä niitä on miljoonia. Totuutta ei voi vääristää propagandalla kuten N-liiton loppu osoitti.Sekoilusi on tullt kalliiksi suomalaisille. IPU on Suomen ainoa järkipuolue.Ollut jo 20 vuotta.
- tuhosit-vain-itsesi
Meno on sairasta ja irvokasta vain sinun kohdallasi. Mikä ihme sinua vaivaa? Onko noin vaikeaa tunnustaa häviö joka on lopulta tuhonnut koko Suomen tulevaisuuden.
- näin.se.vaan.on
Hullujenhuoneilla ja pööppänälaitoksissa on enemmän porukkaa kuin IPU:n koijareille äänensä antavia kymmenen vuoden vaaleissa yhteensä, se kertoo paljon se. Ihminen menee vaikka sekaisin ennemmin kuin uskoo Pesoskakan horinoita.
- ryssäkki.power
Putin-setä asuu Venäjällä
Ja sieltä on pitkä matkaa Suomeen
Mutta minusta vain tuntuu että
Putin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ant-ti Pesonen
Putinilla on niin suuri otsa
Että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin
Ja Putin-setä hymyilee
Ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä Ant-ti Pesonen
Putin-setä asuu Venäjällä
Minä kutsun hänet kylään tänne Suomeen
Hän rakastaa meitä
Meille hän on aivan yhtä kultainen kuin setä Ant-ti Pesonen
Minä olen pikku ipuloinen
Ja vähäinen on vielä minun voimani
Mutta pienikin voi taistella
Rauhan puolesta kuin Putin ja setä Ant-ti Pesonen
Rauhan puolesta kuin Putin ja setä Ant-ti Pesonen - varokaa.ahneita
Kyllä Itsenäisyytemme entisestään kaventuisi jos tämä IPU diktatuuri saisi lisää valtaa..
- joron.jäljillä
Itse kyllä pelkään Pesosen langenneen Venäläisten asettamaan "hunaja-ansaan" niin on mieli ja puheet entisellä itsenäisyysmiehellä muuttuneet vapauden vastaisiksi ja Venäjää kaikin puolin ylistäviksi ja puolustaviksi.
- loppu-häämöttää
Pesonen ja koko keinottelun vastainen Suomi kerää voimia suurtaisteluun joka päätyy suomalaisten voittoon ulkomaista terrorismia vastaan. Liian kauan on kärsitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768