Olen asunut Orivedellä jo useamman vuoden ja kärsinyt koko ajan yksinäisyydestä. Minulla ei ole ennestäänkään ollut juuri ystäviä ja nekin vähät mitä olivat eivät ole pitäneet minuun yhteyttä sen jälkeen kun muutin tänne. Mistä täältä Orivedellä löytää ystäviä? Orivedellä tuntuu asuvan hirveän ennakkoluuloisia ihmisiä, sillä kun he saavat tietää, että en ole syntynyt täällä, he eivät halua olla kanssani tekemisissä. Monet tuntuvat olevan huijareita, lupaavat kyllä olla ystäviä mutta eivät silti pidä minuun yhteyttä ja keksivät aina mitä ihmeellisempiä tekosyitä jotka ovat selvästi valheita. Onko Orivedellä mahdotonta reilut 30v miehen löytää ystäviä vai odottaako minua täällä yksinäinen loppuelämä? Muualle en ainakaan näillä näkymin voi täältä muuttaa.
Mistä Orivedellä löytää ystäviä?
4
352
Vastaukset
- vieraassamaassa
Ei alkuasukkaat hyväksy täällä ikinä muualta muuttaneita joukkoonsa. En tiedä mistä se johtuu, mutta niin se vain on. Onneksi täällä on muualta tulleita jo sen verran, että heistä voi löytää ystäviä jos keksii jonkun harrastuksen missä heihin voi tutustua.
Toivottavasti löydät ystäviä, yksinäisyys on masentavaa. - samassajamassa
Hei "Yksinainako", olen myös muuttanut Oriveden lähistölle eikä ole ystäviä täältä seudulta. Jos haluat niin voidaan käydä kahvilla tms, olen 30 mies. Laita meiliä: [email protected]
- otso_ystävänä
Sinun kannattaa etsiä lähin karhunpesä. Sieltä löydät kaverin, joka taatusti pyrkii lähempään tuttavuuteen.
- Maaltamuuttaja
Entisenä Orivesiläisenä täytyy sanoa että Orivesi on sisäänlämpiävä paikka.Mutta ihan mukava pitäjä.Olen muuttanut töiden perässä muualle.Sanoisin että jonkun harrastuksen kautta voisi tutustua uusiin ihmisiin,mikäli työpaikalta ei ketään ystävä ehdokasta löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637