Hei kaikkibaj hyvää terveguloa uuusi vuoso 20176 ja turhaoa täällä kwneekään teidän asiakwksutwlla kun ette pysty ymmärtämääm rumpujebnisootosta mitään. Ootte vaan joukko luusereita jotka kateelliosia mikkelle joka olem kwhittänyt maailmanlaajuisen uboversaalin suotaöörastaan infernaalisen tekniikan ja ammattimuusikot kaikkialla universumissa käyttää tai ainakin yietää sen. Olen tämän hetken paras improvosioittaja rumpali. Vitun päissään olen.soita teem jossaon vaihessassaa uuden videon. Hyvää uutta hvuotta
Hyvää iuutta vuotta
9
207
Vastaukset
- Neuvouvas
Hae päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin, Antti Pekkala.
- Jonna_Saapaslainen
Olen tämän hetken paras imptovisaatiotrumpali ja ne harjoitteluketrst joita tein eli oksensin rääkissä ämpäriin niin ketään muu ei tajua ja jos muka tajuaa niin silloin voi sanoa ettei oma taju riitä. Mikkeä on moni kehunut ja moni kateellisensa pabettelee ha mitä sitten vaikka tiedätteki oikean kimeni . Olen kuuluista jo nuusikkkoiken piireissä muusikoiden netissä esimerkikksi
- Elloss
Jonna_Saapaslainen kirjoitti:
Olen tämän hetken paras imptovisaatiotrumpali ja ne harjoitteluketrst joita tein eli oksensin rääkissä ämpäriin niin ketään muu ei tajua ja jos muka tajuaa niin silloin voi sanoa ettei oma taju riitä. Mikkeä on moni kehunut ja moni kateellisensa pabettelee ha mitä sitten vaikka tiedätteki oikean kimeni . Olen kuuluista jo nuusikkkoiken piireissä muusikoiden netissä esimerkikksi
Mikkeä ovat tosiaan monet kehuneet, mutta sinä antti pekkala, olet valehteleva alkoholisti, etkä Mikke. Hakeudu päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin.
- Yazga
Elloss kirjoitti:
Mikkeä ovat tosiaan monet kehuneet, mutta sinä antti pekkala, olet valehteleva alkoholisti, etkä Mikke. Hakeudu päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin.
Onko Antti ollut pää kipeä. Aika humalassa olit viime yönä? Ei kai kukaan tuollaisia selvin päin kirjoittaisikaan??
- Tempotempotempo
Hyvä Mikke. Hienoa settiä taas!
- 20176
Mikkellä taas mopo karannut. Ota sarvesta kiinni niin ei mopo karkaile. Tyyppi näyttää elävän eri vuosituhannella?
- Kanelinenpulla
Mikke elelee jo tulevaisuudessa. Siellä juodaan viinaa koko ajan ja sarvia kasvaa otsasta niinkuin sieniä sateella. Kaikki kuuluisat rumpalit kehuu orgasmin partaalla ja ne jotka ei kehu, niin ne pyytää anteeksi itkien. Improvisaatio on insipiraatiota ja poliisit tarjoaa pullaa.
- Coppier_Orig
Hae päihdekuntoutukseen ennen kuin kuolet alkoholiin, Antti "Sairasboogi Anapeetus" Pekkala.
- vipulis
olet antti alkoholisoitunut siinä kymmenen vuoden aikana mitä olet mikkiä täällä vainonnut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896