Vuonna 1941 Pekka Peitsi kirjoitti "Ryssää koskevasta hävityksestä". Jatkosodan loppuvaiheissa Kekki lymyili rauhanoppositiossa mikä oli tosiasiallisesti vihollisen hyväksi toimimista.
"Sotasyyllisyysoikeudenkäynnissä" "Timo" oli myös tarpeettoman aktiivinen.
Kekkonen käänsi takkinsa.
15
119
Vastaukset
1958 "Timo" ei uskaltanut tukea nimittämäänsä eduskunnan enemmistön luottamusta nauttivaa hallitusta.
- S24uomlaineN
Eikä vaatinut Neuvostoliittoon liitymistä Halosen tavoin..
- Hävetkääkeputisänmaanpet
Suuri kepulainen isänmaanystävä, ministeri
Eino Uusitalo ehdotti vuonna 1974 Königstedtin kartanossa, että 19.9. tulisi nimetä Suomen toiseksi itsenäisyyspäiväksi. Perusteena Uusitalo käytti sitä, että 19.9.1944 allekirjoitettiin välirauhansopimus Suomen ja Neuvostoliiton välillä.
Elettiin pahinta "suomettumisen" aikaa ja Kekkonen vehtasi ryssien kanssa oikein olan takaa.
- Vasemmistosossu
Rauhanoppositiossa Kekkonen toimi varsin vähäisessä roolissa esimerkiksi sosiaalidemokraattien Fagerholmiin verrattuna.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Fagerholm hoiperteli tuolloin mutta 1948-1950 hän osoitti olevansa täyttä timanttia!
Kerro vihdoin miten
Eikö sinun pitäisi olla nimiä keräämässä? Kepusaitilla spämmääminen taittaa olla tärkeämpää kuin uuden puolueen perustaminen :DD
- Koeta.nyt.edes
OikeistoSosDem kirjoitti:
Jos et tiedä oma on vikasi.
Kerro nyt!!
Ja muista myös kertoa miten Fagerholm kysyi valvontakomissiolta 1948-50 (siis ryssältä) miten asioista tulee päättää. Vai eikö viihdekirjailijan teoksissa ole tuosta mainintaa? Koeta.nyt.edes kirjoitti:
Kerro nyt!!
Ja muista myös kertoa miten Fagerholm kysyi valvontakomissiolta 1948-50 (siis ryssältä) miten asioista tulee päättää. Vai eikö viihdekirjailijan teoksissa ole tuosta mainintaa?Laitapa faktaa väitteesi tueksi.
- Koeta.nyt.edes
Kerroppa nyt itse ensin ne faktasi.
Sanotaan nyt kuitenkin sen verran, että Fagerholm puuttui jopa teattereiden ohjelmistoon muka liian neuvostoastaisena. Semmoinen sankari sinulla. Koeta.nyt.edes kirjoitti:
Kerroppa nyt itse ensin ne faktasi.
Sanotaan nyt kuitenkin sen verran, että Fagerholm puuttui jopa teattereiden ohjelmistoon muka liian neuvostoastaisena. Semmoinen sankari sinulla.Et taida tietää asiasta yhtään mitään. Sitäpaitsi olen käynyt nuo Fagerholmin hallituksen ansiot läpi täällä monta kertaa. Mutta koska olet noin tietämätön niin kerrotaan lyhyesti.
1) Punaisen Valpon lakkauttaminen
2) Hella Wuolijoen erottaminen YLE.n pääjohtajan paikalta.
3) Kemin ja Arabian Kommunistimellakoiden kukistaminen.
Palstan keputrollit tietysti kiistävät tämän. Kekki muuten vehkeili Ryssän ja Kommunistien kanssa K.A.Fagerholmin hallituksen kaatamiseksi.
Kannattaa lukea muutakin kuin Satusetä Suomea.OikeistoSosDem kirjoitti:
Et taida tietää asiasta yhtään mitään. Sitäpaitsi olen käynyt nuo Fagerholmin hallituksen ansiot läpi täällä monta kertaa. Mutta koska olet noin tietämätön niin kerrotaan lyhyesti.
1) Punaisen Valpon lakkauttaminen
2) Hella Wuolijoen erottaminen YLE.n pääjohtajan paikalta.
3) Kemin ja Arabian Kommunistimellakoiden kukistaminen.
Palstan keputrollit tietysti kiistävät tämän. Kekki muuten vehkeili Ryssän ja Kommunistien kanssa K.A.Fagerholmin hallituksen kaatamiseksi.
Kannattaa lukea muutakin kuin Satusetä Suomea.Punaiseen Valpoon olivat kaikki tyytymättömiä "viimeinen niitti" oli Kokoomuksen nuorisojärjestön lopetusyritys fasistisena järjestönä.
Wuolijoen erotti eduskunnan valitsema hallintoneuvosto.
Mikä tahansa hallitus olisi pitänyt järjestyksen yllä. Se oli poliisiasia.
- veiköpalstavoiton
Mitä se pallopaita täällä vielä sönköttää, eikö sinun pitänyt ottaa 185 cm kuivaa lihaa kainaloon ja kälppiä ulkomaille?
Sinähän vielä sanoit, jotta uuden puolueesi aloituskin viivästyy matkasi takia. Taidatte olla kaikki demarit niin kiimassa kepusaittiin, ettei teillä muuta elämää olekaan.
No milloinka demarit olisi lupauksensa pitäneet, ei koskaan, kieroja kun ovat kuin korkkiruuvit köyhien ja työlästen kusetuksessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691