Aihe

bipoläheinen katosi viime yönä

enjaksaenää

Juoskoot villi lapsi.

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnnnnnnnn

Ilman pipoakin voi juosta.

• Ainahan-tuota_ollut

Bipoa sairastava lapsuudenkaverini muutti aikoinaan Jyväskylästä Singaporeen opiskelemaan ilman että kertoi siitä kenellekään etukäteen, omille vanhemilleenkin soitti asiasta lentokentältä. Oli kyllä siellä opiskelemassa 4 vuotta ennen kuin Suomeen palasi, mutta ei pitänyt kenenkään mitään yhteyttä tuolla ollessaan ja kun vihdoinkin Jyväskylään palasi niin esitti kuin että mitään ei olisi tapahtunut. Ja tämä oli aikaan ennen facebookkia joten toisesta ei kirjaimellisesti mitään kuulunut, vanhemmilleen oli kuulemma tekstaillut jotain muutaman kerran vuodessa.

• enjaksaenää

Eihän tuo mitään jos kuitenkin pystyi jotain opiskelemaan.

Nyt on puhelimet ym, tälläkin 3-4 puhelinta ja 8 eri tietokonetta varmuuden vuoksi, jotta saa yhteyden.

Silloin kun hänelle sopii.

• En_usko

Pötypuhetta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14808
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13445
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9071
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6485
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3799