Hyvä ennustaja

tiiliantaalian

Kertokaa hyvä ennustaja ja numero hänelle.

28

4192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä--

      Miä olen hyvä ennustaja

    • Tyytyväinenasiakas

      Aurasi.fi itse tykkäsin Annelista.

    • Hyvä ennustaja ottaa sinuun yhteyttä etkä sinä häneen....

    • Gandhu

      Mainoksesta on tehty ilmoitus

      • pönttöjäriittää

        eipä ylläri taaskaan sinulta


      • juoruakkojaliikkeellä

        On varmaan elämän tehtäväsi ilmoitella näistä. Oletko tehnyt ilmoituksen jokaisesta näkijästä jonka nimi täällä mainitaan?


      • tsempppiiiii

        siltä tuo kanssa tuntuu. Täällä mainitaan todella monta näkijää, miksi niitä ei poisteta. mutta tuolla taitaa oll elämän tehtävä ei ole muuta tekemistä kun ilmoitella näistä.

        Toivottavasti näkijä tulee voimaan paremmin niin, nimittäin paha olo sillä on kun tuota tekee


      • tsemppiiiiii
        tsempppiiiii kirjoitti:

        siltä tuo kanssa tuntuu. Täällä mainitaan todella monta näkijää, miksi niitä ei poisteta. mutta tuolla taitaa oll elämän tehtävä ei ole muuta tekemistä kun ilmoitella näistä.

        Toivottavasti näkijä tulee voimaan paremmin niin, nimittäin paha olo sillä on kun tuota tekee

        siis ei näkijä vaan tämä "asiakas"


    • Tämäon

      hyvä 0100100 sietltä löytyy kaikki

    • sarisileen

      Anne-Maarit Pirhonen, Kouvolasta. Tietää tosi hyvin ja on näin käynnyt mitä hän kertoo..

      • pistecom

        Nina Kallio...täydellinen. löydät osoitteen googlen kautta


      • Tyhmäolin

        Minä soitin joskus viime syksynä Pirhoselle. Varman oloisesti ja tarkkoja aikoja ja yksityiskohtia kertoi. Ei ole tapahtunut hänen sanomat, vaikka piti jo tammikuussa tulla asiat eteen.


      • sarisileen

        Oho, mulle näki matkan, muuton ja mies seikkailut...kaikki tuli yllättäen eteen sitten muistin et näihän Anne-Maarit asiat näki.


      • Anonyymi
        Tyhmäolin kirjoitti:

        Minä soitin joskus viime syksynä Pirhoselle. Varman oloisesti ja tarkkoja aikoja ja yksityiskohtia kertoi. Ei ole tapahtunut hänen sanomat, vaikka piti jo tammikuussa tulla asiat eteen.

        Moikka!ei sulla sattuisi olemaan hänen numeroaan kun itse hukkasin??t.sami


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka!ei sulla sattuisi olemaan hänen numeroaan kun itse hukkasin??t.sami

        "sami" eli Pirhonen ite. Ovelastipa kpoitatki numeroos tänne ympätä. Melkosen ittekehuryöpyn jälkeen.


      • Anonyymi
        pistecom kirjoitti:

        Nina Kallio...täydellinen. löydät osoitteen googlen kautta

        Yhtä tyhjän kanssa.


    • Kokemusten_perusteella

      Ei niitä (hyviä, todella oikeita ennustajia) ole olemassakaan.
      Älkää haaskatko turhaan rahojanne ja kuvitelko, että mitään näkijöitä on edes olemassakaan.
      Sillä niitä ei ole.

      Jos alatte soitella yhteenkään maksullisiin ennustuspalveluihin, niin tulette vain pettymään ja aika karvaasti.

    • vääkkys

      hyviä on olemassa paljon ja voin kertoa että useampikin.. nimiä en mainise mutta on niin yksityisiä kuin firmoissa palkkalistoilla

    • Mihintarviiennustajaa

      Ihmettelen mistä niitä hessahtaneita löytyy jotka haluavat tuhlata rahansa siihen että joku puhuu ihan hölynpölyä. Voisin ihan ilmatteeksi ennustaa ne ihan samat jorinat mistä rahastetaan 100 euroa/ puoli tuntia.

    • Epätoivonhaistaakauas

      Kaverini kävi ennustajalla ja ennustaja ennusti sille miestä, suurta rakkautta tulevan mutta ei ole näkynyt koskaan ja nainen on jo siinä iässä ettei miesten päät edes käänny.

      Ennustaja kertoo just ne asiat mitä se tyhmä uhri haluaa kuulla tulevansa tyytyväiseksi että on saanut rahalleen vastinetta. Ihmisestä voi päätellä jo kengän asennosta minkä asian suhteen on jo niin epätoivoinen että sellaiseen humpuukiin turvautuu kuten ennustajiin.

    • Anonyymi

      Monilla voidaan käydä mutta ei ole noitanaisekskin sanottua Naomin voittanutta!

      Googlettamalla löytyy tiedot. Oma vakkarinäkijä ollut jo vuosia.

    • Anonyymi

      Valitettavasti Naomikaan ei näe kaikille. Jotkut saavat häneltä ilmeisesti aika tarkankin kuvauksen, siis ihmisten ulkonäöstä, tilanteista ym. Mun ennustus ei sisältänyt kovin tarkkaa kuvausta. Soitin toistamiseen ja näky tapahtumiin muuttui toiseksi. Näiden asioiden olisi siis pitänyt jo tapahtua. Mulla ei ole hyviä kokemuksia näkijöistä, jotka näkevät esim. puolen vuoden välein eri tavalla, joten en jaksa uskoa oikein kummankaan näyn toteutumiseen. Se oli vähän sellaista selittelyä, miksi aiemmin luvattu ei toteutunutkaan ja tämä näkyyn liittyvä ihminen olikin yllättäen vain hetken, vaikka aiemmin hänet nimenomaan nähtiin pysyväksi jne. Kannustava ja iloa luovahan hän kyllä on, ja puhelu sinänsä voimaannuttava siinä mielessä eli ihan hukkaan ei mennyt.

      • Anonyymi

        Mun kokemuksista Naomi on ollut ehdottomasti paras, ja joo, mulla muuttui asia jonka näki ensin olevan tuloillaan, mutta sitten menin itse tekemään aika tyhmästi, ja seuraavan kerran kun katsottiin, tilanne oli muuttunut, eli kokonaiskuvassa tilanne nousi erilailla. Tapahtui sitten lopulta kuitenkin juuri miten oli ensin sanonut, eli itse tullkitsin asian niin, että näkee hyvin hetkellisetkin muutokset.
        Minulle ei ainakaan tullut mitään tuntua että olisi jotenkin selitellyt. Itsepä olin mennyt sotkemaan asiaa omilla toimillani.
        Mulle Naomi on katsonut monta kertaa, ja olen huomannut että ne asiat joihin antaa tarkan ajan, tapahtuu niissä kohtaa, ja sitten joihinkin antaa ajanjaksoksi vaikka puoli vuotta, niin mitä olen huomannut niin aika kohdilleen on mennyt.


      • Anonyymi

        Eiks se kuulu asiaan että muuttuu, siis eihän asiat mitään junavaunuja ole että puksuttaa muuttumatta suoraa putkee.

        Mun mielestä se just on hyvän näkijän merkki että ne nykuyhetken muutoset nousee siinä kuin ne pidemmän ajankin.

        Itsellä ollut aika haastava suhde erääseen mieheen, on tunnettu nyt kuus vuotta.
        Kaikki muut näkijät sano eri lailla kuin Naomi. Kävin sitten ystävättären kanssa ulkomailla ennustajalla, ja näytin hänelle tuon miehen kuvaa. Olinpudota tuolilta, kun ennustaja nainen puisteli hymyillen päätään ja sanoi lähes sanasta sanaan samoin kuin Naomi!

        Kaikki muut oli sanonut ettei suhde etene, ja naomi ja tuo toinen sanoi lähes samoin sanoin että paljon iloa, paljon surua, mutta lopulta rakkaus voittaa ja teistä tulee pari.

        Se tuntu välillä ihan mahdottomalta, ja välillä ne tilanteet tosiaan nous eri lailla, ja ihmettelin että miten voi mennä niin.
        Naomi sano että tilanteet vaihtelee ja joskus jopa jotain voi tapahtua eri päin, kuulemma johtuu että koska asiat nousee hälle kuin filmin pätkinä, mutta lopputulema on se mikä on.


      • Anonyymi

        "Aiemmin luvattu"? Mä olen Naomin vakiasiakas jo vuosikymmenen ajalta ja mun mielestä ei lupaile mitää vaan kertoo mitä kullonkin nousee.
        Ihan sillä käyn itse säännöllisesti kun haluan selvyyttä kulloiseenkin tilanteeseen ja ainakin itsellä tilanteet muuttuu hyvinkin paljon puolen vuoden sisällä että olisin tosi pettynyt jos aina nousisi samat.
        En löydä Naomia kyllä mitenkään tuosta selittelystäkään? On mun kokemuksen pohjalta juuri se yksi ja ainoa laatuaan oleva näkijä, joka ei selittele. Olisiko vaan pettymystä jos ei olekaan sitten noussut se mitä olisit toivonut kuulevasi, tai oletko ehkä jo alunperinkin koittanut laittaa sanoja näkijän suuhun.
        Muistan kun yksi näkijä joskus vuosia sitten harmitteli että on sellaisia asiakkaita jotka koittaa laittaa sanoja näkijän suuhun ja väkisten saada jotain asiaa nousemaan jota ei tapahdu eikä tule koskaan tapahtumaan.
        Että eivät suostu ottamaan vastaan sitä mitä sessiossa nousee ja tulkitsevat sitten session itse haluamallaan tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aiemmin luvattu"? Mä olen Naomin vakiasiakas jo vuosikymmenen ajalta ja mun mielestä ei lupaile mitää vaan kertoo mitä kullonkin nousee.
        Ihan sillä käyn itse säännöllisesti kun haluan selvyyttä kulloiseenkin tilanteeseen ja ainakin itsellä tilanteet muuttuu hyvinkin paljon puolen vuoden sisällä että olisin tosi pettynyt jos aina nousisi samat.
        En löydä Naomia kyllä mitenkään tuosta selittelystäkään? On mun kokemuksen pohjalta juuri se yksi ja ainoa laatuaan oleva näkijä, joka ei selittele. Olisiko vaan pettymystä jos ei olekaan sitten noussut se mitä olisit toivonut kuulevasi, tai oletko ehkä jo alunperinkin koittanut laittaa sanoja näkijän suuhun.
        Muistan kun yksi näkijä joskus vuosia sitten harmitteli että on sellaisia asiakkaita jotka koittaa laittaa sanoja näkijän suuhun ja väkisten saada jotain asiaa nousemaan jota ei tapahdu eikä tule koskaan tapahtumaan.
        Että eivät suostu ottamaan vastaan sitä mitä sessiossa nousee ja tulkitsevat sitten session itse haluamallaan tavalla.

        No, ensinnäkään minulla ei ole mitään syytä laitella sanoja kenenkään suuhun. Kysyn vilpittömästi ja kysyn tarkennuksia kuten varmaankin muutkin tekevät. Jos näkijä näkee ja sanoo, että aikajaksolla x tapahtuu asia a henkilön b kanssa ja b jää pysyvästi elämään eikä näin käykään, koen, että näkijä ei ole silloin minulle nähnyt. Näin tulkitsen kaikkien näkijöiden osalta, jotka eivät osu jossain näkemässään asiakokonaisuudessa. Näkeminen on nimenomaan tulevan näkemistä, en tee mitään tiedolla nykyhetkestä, tai jaa sitä käsitystä, että näkyjen on tarkoituskin alituiseen muuttua. Tuolla perustelullahan kuka tahansa olisi hyvä näkijä, hän näki vain sen hetken ja asiat nyt tuppaavatkin muuttumaan. Kyllä jotkut suuret linjat ovat pysyvämpiä ja jos niihin nähdään jotakin selkeästi tapahtuvaksi, on asiakkaalla ihan lupa odottaa, että toivottavasti näin tapahtuu ja antaa siitä palautetta näkijälle myöhemmin. Itse asioin aina ihmisten kanssa asiallisesti, joten antamani palaute on myös rakentavassa hengessä kerrottu. Jotkut näkijät haluavatkin palautetta.

        Mutta joo, tässä ketjussa kysellään kokemuksia itselle hyväksi koetusta näkijästä, joten tämä kommenttini menee ehkä sivusuun siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ensinnäkään minulla ei ole mitään syytä laitella sanoja kenenkään suuhun. Kysyn vilpittömästi ja kysyn tarkennuksia kuten varmaankin muutkin tekevät. Jos näkijä näkee ja sanoo, että aikajaksolla x tapahtuu asia a henkilön b kanssa ja b jää pysyvästi elämään eikä näin käykään, koen, että näkijä ei ole silloin minulle nähnyt. Näin tulkitsen kaikkien näkijöiden osalta, jotka eivät osu jossain näkemässään asiakokonaisuudessa. Näkeminen on nimenomaan tulevan näkemistä, en tee mitään tiedolla nykyhetkestä, tai jaa sitä käsitystä, että näkyjen on tarkoituskin alituiseen muuttua. Tuolla perustelullahan kuka tahansa olisi hyvä näkijä, hän näki vain sen hetken ja asiat nyt tuppaavatkin muuttumaan. Kyllä jotkut suuret linjat ovat pysyvämpiä ja jos niihin nähdään jotakin selkeästi tapahtuvaksi, on asiakkaalla ihan lupa odottaa, että toivottavasti näin tapahtuu ja antaa siitä palautetta näkijälle myöhemmin. Itse asioin aina ihmisten kanssa asiallisesti, joten antamani palaute on myös rakentavassa hengessä kerrottu. Jotkut näkijät haluavatkin palautetta.

        Mutta joo, tässä ketjussa kysellään kokemuksia itselle hyväksi koetusta näkijästä, joten tämä kommenttini menee ehkä sivusuun siitä.

        Tai sitten olet vaan itse sotkenut ja sössinyt asian niin että se on muuttanut asioitten kulkua.

        Itselle kävi niin ja silloin oli siis kyseessä eri näkijä kuin tuossa nyt mainittu. Hänen lisäksi oli kaksi muuta näkijää jo aiemmin jo sanonut samoin, eli minulla oli täysi syy uskoa että niin tulisi tapahtumaan.
        Menin itse totaalisesti mokaamaan ja jälkeenpäin mies, oli siis jo vuosiksi loitonnut kuviostani, tuli KUITENKIN elämääni ja olemme nykyisin aviossa.
        Kyllä oikeat näkijät näkee asiat ihan oikein, jos kolmekin näkee täysin samoin, ei voi olla näkijästä kiinni.
        Noissa asioissa ei pidä olla hätähousuu, tapahtumat voi siirtyä ja omasta kokemuksesta voin sanoa että silloin on vika itsessä eikä näkijässä. Minulle asiaa katsonut oli nimenomaan vielä varoittanut mitä ei pitäisi mennä tekemään, mutta omaa epävarmuuttani menin asian pilaamaan.

        Ja tuohon näkemisen ajallisuuteen on todettava, että ainakin itse haen näkijöiltä selvyyttä juuri nykyhetkjen solmuihin, että miten tästä eteenpäin. Eikä se anna kovin tulevaisuustavoitteista kuvaa, jos ei anna yhtään aikaa asioitten tapahtua. Oman kokemuksen pohjalta näkemisasiat ei ole mitään sekuntikellen mukaan eteneviä. Oletko hiukan hätähousu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten olet vaan itse sotkenut ja sössinyt asian niin että se on muuttanut asioitten kulkua.

        Itselle kävi niin ja silloin oli siis kyseessä eri näkijä kuin tuossa nyt mainittu. Hänen lisäksi oli kaksi muuta näkijää jo aiemmin jo sanonut samoin, eli minulla oli täysi syy uskoa että niin tulisi tapahtumaan.
        Menin itse totaalisesti mokaamaan ja jälkeenpäin mies, oli siis jo vuosiksi loitonnut kuviostani, tuli KUITENKIN elämääni ja olemme nykyisin aviossa.
        Kyllä oikeat näkijät näkee asiat ihan oikein, jos kolmekin näkee täysin samoin, ei voi olla näkijästä kiinni.
        Noissa asioissa ei pidä olla hätähousuu, tapahtumat voi siirtyä ja omasta kokemuksesta voin sanoa että silloin on vika itsessä eikä näkijässä. Minulle asiaa katsonut oli nimenomaan vielä varoittanut mitä ei pitäisi mennä tekemään, mutta omaa epävarmuuttani menin asian pilaamaan.

        Ja tuohon näkemisen ajallisuuteen on todettava, että ainakin itse haen näkijöiltä selvyyttä juuri nykyhetkjen solmuihin, että miten tästä eteenpäin. Eikä se anna kovin tulevaisuustavoitteista kuvaa, jos ei anna yhtään aikaa asioitten tapahtua. Oman kokemuksen pohjalta näkemisasiat ei ole mitään sekuntikellen mukaan eteneviä. Oletko hiukan hätähousu?

        Mä voin allekirjottaa ton, eliks mulle kävi nii, tää tapahtu vuos takasin, että Naomi sano et yks mies kiersi mua kun kissa kuummaa puuroo, että oli rakastunu muttei ollu varma mun tunteista. Tiesin heti ketä Naomi tarkotti.

        Menin Naomille sitten myöhemmin uudestaan, olin siinä välissä antanu sen miehen ymmärtää, että olin itekin hänestä kiinnostunu.

        Siinä katsomises Naomi sitten kerto et näki miten melko ujon tai varovaisen olonen mies oli tulossa mun luo. Että istui ensin bussissa ja oli sitten kävelemässä mun luo ja kuvaili sen, se meni täysin nappiin miehen pitkiä hiuksia myöten. Sano vielä että miehellä oli jotain kädessää, kuin joku vaate tai nyytti.
        No se mies, mun töistä siis, josta olin siis ollu tosi kauan kiinnostunu, laittoki sitte yks perjantai kysymystä et jos vois tulla.

        No siittä ei sit kuulunu mitää, ja ärsyynnyin ko olisin muutes voinu mennä kavereitten kans, et olinki turhaan venannu ja laitoin aika pippurise viestin menee, koska olin jo tosi väsyny koko kissa-hiiri leikkiin.
        Olin myös pettyny ko ajattelin et Naomi oli nähny mulle ihan väärin.

        Jälkeeppäin sit kävi ilmi, että se mies oli tosissaa ollu tulossa, mut sai matkalla sen viestin, nii tuli toisii ajatuksii.
        Mein juttu jatku sitte vasta myöhemmin, oltiin töis ensten monta viikkoo ettei ees puhuttu toisillemme.
        Jopa se piti paikkansa, et se mies kerto sillä oli ollu kahvipaketti käärittynä pussiin ja olis ostanu vielä kukkasen mutta meni puihin sen viestin takii ja palas takas.

        Täs pointti siis se, et näkijät varmana näkee ne asiat ihan oikein, tai ainakin siis ne joilla on oikee näkijän lahja, mut sitte tapahtuu jotain mikä sotkee.
        Jos mä en olis ollu samalla työlpaikalla, voi olla et olis menny paljon kauemmin, ennen kun olisin tajunnu ja se asia selkis.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe