Jotta Suomeenkin saataisiin työtä. Lopettakaa vanhan systeemin paikkaileminen. Ymmärrän, että liian moni eliittiin kuuluva menettää liian paljon, mutta nyt on kyse Suomesta, eikä mistään eliitin eduista. Uhraatte Suomen keinottelijoiden alttarille.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14587580/qiao-liang-quotusan-talouden-kuolinspiraaliquot
Löytyykö solidaarisuutta
5
415
Vastaukset
- Pomotin
AY-liike laatii määräyksiä ja ehtoja miten yritykset saavat palkata työntekijöitä.
Yrityksiltä kukaan ei kysele mitään, vaikka kaikkein tärkein kysymys on:
Millä ehdoilla ja missä olosuhteissa olette valmis lisäämään työvoimaa?
Vastauksen tiedän - ja se saattaa olla kovin kiusallinen vasemmistolaisille... - politiikko
Tästä voitte kiittää demareita että ollaan ahdingossa, etenkin PAAVO LIPPOSTA ON KIITTÄMINEN TÄSTÄ.
- Pertsajakilukalukalle
Vasurit paavo lipponen olivat ne voimat jotka demarien hallituksessa heikentivät eläkeläisten toimeentuloa.muistakaa kun menette vaaliuurnille tulevissa vaaleissa,Ryssimiselle on tehtävä loppu.
- ei.joutenolosta.makseta
Lipponen oli hyvä jätkä kun laittoi eläkkeitä alas
- MiksetTeeJotain
Eihän työn tekeminen ole kiellettyä tai työn tarjoaminen. Siitä vaan alat työtä tarjoamaan kavereillesi niin asiat muuttuu paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006