TERVE!
TÄÄLLÄ PATTAYASSA (THAIL)LÖYTYY SUPER VIISAS SUMALASNAISTEN VIHAAJA.
ITSE ASIASSA YKSI RUMIMMISTA SUUNSOITTAJIA--SANOO OLEVANSA SUOMEN
SANOMALEHTIMIES-LIITON JÄSEN(LUULTAVASTI KUNNIA--)
LUE KAPPALE JA------
TERV.
MIKE-LESKIMIES
PS
http://thaimaansuomalainen.com/suomalainen-nainen-ei-loyda-tarpeeksi-alykasta-miesta/
SUOMALAIS-TYTTÖJEN VIHAAJA VS RUMA SUURISUI ADONIS
3
217
Vastaukset
- valaskalle
Yleensä taikkupanoja harrastaa löysäperse vanha äijä tai mitään sanomaton nyhjäke , mutta vielä pahempia on ne ukkelit, jotka ei ole saaneet suomalaista tai venäläistäkään tasomuijaa ja joutuu tyytymään taikkupanoihin. Voi voi sitä katkeruutta.
- reppanaespoosta
Nyt en ymmärrä jos ei ole saanut suomalaista mistä tietää mitä on menettänyt.
Thaikun kanssa ekäneenä(nyk suom) voin rehellisesti sanoa ei ole tyytymistä.
Minä olen poikkeus elin thaikun kanssa suomessa, mutta rakastuin suomalaisenn työkaveriin ja otin eron thaista ja nyt ollaan onnellinen suomalainen pariskunta.
Thai on silti pääsääntöisesti suomalaista naista parempi ja mukavampi puoliso.Rakastumiselle taas ei mitään voi jos ajattelisin järjellä olisin vielä fonnin kanssa, mutta tämä suomalainen vaan vei jalat alta.
- gizmopattaya
Niin. Vaimoni on entinen Singhan aluemyyntipäällikkö ja nyttemmin hotellin johtaja. Tienaa enemmän kuin keskimääräinen pankin konttorinjohtaja täällä Pattayalla. Jatkakaa te vuokralla Jakomäessä asuvat lättäjalat ihan rauhassa tätä keskusteluketjua Suomi 24 -palstalla.
Gizmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687