TERVE!
TÄÄLLÄ PATTAYASSA (THAIL)LÖYTYY SUPER VIISAS SUMALASNAISTEN VIHAAJA.
ITSE ASIASSA YKSI RUMIMMISTA SUUNSOITTAJIA--SANOO OLEVANSA SUOMEN
SANOMALEHTIMIES-LIITON JÄSEN(LUULTAVASTI KUNNIA--)
LUE KAPPALE JA------
TERV.
MIKE-LESKIMIES
PS
http://thaimaansuomalainen.com/suomalainen-nainen-ei-loyda-tarpeeksi-alykasta-miesta/
SUOMALAIS-TYTTÖJEN VIHAAJA VS RUMA SUURISUI ADONIS
3
221
Vastaukset
- valaskalle
Yleensä taikkupanoja harrastaa löysäperse vanha äijä tai mitään sanomaton nyhjäke , mutta vielä pahempia on ne ukkelit, jotka ei ole saaneet suomalaista tai venäläistäkään tasomuijaa ja joutuu tyytymään taikkupanoihin. Voi voi sitä katkeruutta.
- reppanaespoosta
Nyt en ymmärrä jos ei ole saanut suomalaista mistä tietää mitä on menettänyt.
Thaikun kanssa ekäneenä(nyk suom) voin rehellisesti sanoa ei ole tyytymistä.
Minä olen poikkeus elin thaikun kanssa suomessa, mutta rakastuin suomalaisenn työkaveriin ja otin eron thaista ja nyt ollaan onnellinen suomalainen pariskunta.
Thai on silti pääsääntöisesti suomalaista naista parempi ja mukavampi puoliso.Rakastumiselle taas ei mitään voi jos ajattelisin järjellä olisin vielä fonnin kanssa, mutta tämä suomalainen vaan vei jalat alta.
- gizmopattaya
Niin. Vaimoni on entinen Singhan aluemyyntipäällikkö ja nyttemmin hotellin johtaja. Tienaa enemmän kuin keskimääräinen pankin konttorinjohtaja täällä Pattayalla. Jatkakaa te vuokralla Jakomäessä asuvat lättäjalat ihan rauhassa tätä keskusteluketjua Suomi 24 -palstalla.
Gizmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014