TERVE!
TÄÄLLÄ PATTAYASSA (THAIL)LÖYTYY SUPER VIISAS SUMALASNAISTEN VIHAAJA.
ITSE ASIASSA YKSI RUMIMMISTA SUUNSOITTAJIA--SANOO OLEVANSA SUOMEN
SANOMALEHTIMIES-LIITON JÄSEN(LUULTAVASTI KUNNIA--)
LUE KAPPALE JA------
TERV.
MIKE-LESKIMIES
PS
http://thaimaansuomalainen.com/suomalainen-nainen-ei-loyda-tarpeeksi-alykasta-miesta/
SUOMALAIS-TYTTÖJEN VIHAAJA VS RUMA SUURISUI ADONIS
3
212
Vastaukset
- valaskalle
Yleensä taikkupanoja harrastaa löysäperse vanha äijä tai mitään sanomaton nyhjäke , mutta vielä pahempia on ne ukkelit, jotka ei ole saaneet suomalaista tai venäläistäkään tasomuijaa ja joutuu tyytymään taikkupanoihin. Voi voi sitä katkeruutta.
- reppanaespoosta
Nyt en ymmärrä jos ei ole saanut suomalaista mistä tietää mitä on menettänyt.
Thaikun kanssa ekäneenä(nyk suom) voin rehellisesti sanoa ei ole tyytymistä.
Minä olen poikkeus elin thaikun kanssa suomessa, mutta rakastuin suomalaisenn työkaveriin ja otin eron thaista ja nyt ollaan onnellinen suomalainen pariskunta.
Thai on silti pääsääntöisesti suomalaista naista parempi ja mukavampi puoliso.Rakastumiselle taas ei mitään voi jos ajattelisin järjellä olisin vielä fonnin kanssa, mutta tämä suomalainen vaan vei jalat alta.
- gizmopattaya
Niin. Vaimoni on entinen Singhan aluemyyntipäällikkö ja nyttemmin hotellin johtaja. Tienaa enemmän kuin keskimääräinen pankin konttorinjohtaja täällä Pattayalla. Jatkakaa te vuokralla Jakomäessä asuvat lättäjalat ihan rauhassa tätä keskusteluketjua Suomi 24 -palstalla.
Gizmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601