Kotkan Sokos

Damsu

Mitä mieltä olette Pasaatin uudistuneesta Sokkarista ja myyjistä?

16

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyäeläkeläinen

      En ole käynyt siellä , mutta jos myyjät ovat kuin ABC-llä, niin en niitä kyllä kehumaankaan ala

    • Damsu

      ABC.n henk. kunnasta ei voi sanoa mitään kun ei ole kummosia kokemuksia. Mielestäni Sokoksen uusittu myymälä vaatii totuttelua. Myyjät ammattitaitoisia ja auttavaisia jos palvelua haluaa.

    • mafghjjkk

      Ai, ammattitaitoisia ?

      • Damsu

        Jos kemikaaliopuolen myyjien kanssa asioi, niin kyllä he ovat, aina neuvovat ja löytävät oikeat tuotteet. Muista kaupoista kun ei henkilökohtaista palvelua enää juuri saa.


    • Johannes1981

      Kävin Sokoksella ennen vuoden vaihdetta. Kysyin kondomeja yhden illan hommiin. En saanut minkäänlaista suositusta kun itselläni ei niistä ole hirveesti tullut kokemusta. Aikaisemmin naiset ei ole pahemmin halunneet kumi käyttöä, mutta nyt on jostain syystä yhä useampi. siksi piti oikein lähteä hakemaan niitä. Myyjä vai osoitti hyllyä ja pyysi valitsemaan niistä... Olihan niissä tutkimista kun valikoimaa oli paljon. Onneksi kassalla nourempi myyjä kertoi, että valisemani kumit oli hänenkin lemppareita. Toivottavasti kelpaa muillekin...

      • RikhartKere

        Voi hyvänen aika mikä satu. Olisipa isälläsi ollut kumi kepin((h)päässä.


      • EiMitäänMieltä

        Se on kuin menisi kumisaappaat jalassa saunaan, niin se kumin kanssa hässiminen


      • Paavo-arkajalka
        EiMitäänMieltä kirjoitti:

        Se on kuin menisi kumisaappaat jalassa saunaan, niin se kumin kanssa hässiminen

        Naikaa akkaa perseeseen ei tarvi kumia ei tuu tiineeksi.


    • AhtaajaAntti

      Ahataajat kertoi, että ei tarvii kumeja. Akselirasvaa vaan tarpeeksi ja menoksi.

    • Rosvorobbe

      Lopettaa pitäisi se sokoskin. Henkilökunnalle kenkää ja tilat vuokralle.

      • naapurinvihaaja

        Laitetaanko kirpputori vai pizzeria? Ei kuitenkaan missään tapauksessa sellaista joka työllistäisi naapurinkin.


      • useinasioinut

        Olen saanut hyvää palvelua, myyjät auttavaisia ja mukavia, kiitos heille! Vaatii hiukan totuttelua uuteen järjestykseen mutta se ei ole minulle ongelma.


      • Herkkuuu
        naapurinvihaaja kirjoitti:

        Laitetaanko kirpputori vai pizzeria? Ei kuitenkaan missään tapauksessa sellaista joka työllistäisi naapurinkin.

        Sunrise pizzeria sais laajentaa paskattiin


    • ertkloikassdfff

      No, ei kaikki myyjät ole ammattitaitoisia ja nuoret niillä ei ole tuota käytännön kokemusta. Maksan ehjästä tavarasta normaalin hinnan, mutta en vikaisesta tuotteesta maksa normaalia hintaa. Niin, yritettiin mulle tuota ennen joulua.
      Ja monilta myyjiltä puuttu tuo visuaallinen silmä ( en tarkoita ainoastaan Sokosta vaan muutkin ketjukaupat )

      Parasta palvelua Pasaatissa on Kenkäliike Zatza ja Glitter.

      • LihavaVisuaalinen-----

        Sieltä sinäkin ylipainoinen lättäjalka saat virsut jaloihisi.


      • Pintsu

        Olen sitä mieltä, että yleensäkin nuoremmat myyjät ovat nykypäivänä ajanhermolla ja tiedonhaluisia, kouluttautuvat, ovat energisiä ja idearikkaita...vanhemmat paatuneita, jumahtaneita ja kaavoihin kangistuneita. En pidä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe