Portsarit vaihtoon aika raju tervetuloa vastaanotto tähän kylään!
stage sastamala
11
874
Vastaukset
- Jorkkiitte
Mitä siä on tapahtunut
- Näinkökävi
Eli pitikö joku yöaikaan kuppilassa käet vain taskussa, joutuen sitten itte aiheetta portieerin murjomaksi? Ihmeiden aika ei ole ohite?
- Gynttery12
Kummasti näitä tapahtumia puidaan vaikka ei tiedetä koko totuutta. Kuinkahan monta versioo tästäki on.
- Näinkökävi
Juu oikeessa oot! Ei näistä ulkopuoliset, ainakaan näillä palstoilla, mitään tiedä eikä tarvi tietääkään? Yleensä jos jotakin ikävää sattuu, kuten aiheessa on pääteltävissä, syyllisiä selkkaukseen on useampia, ei vain yksi ja joku? Polliisi alkuun ja oikeus loppuviimeks hoitaa asiat reilaan!
- StageNightClub
No joo, jos tuo "poliisin poika" aloitti tappelun, niin eihän se ole portsarien vika kun menevät väliin, vai? Ilmeisesti muutenki vähän heikkohermoinen kaveri kyseessä, tiedä sitten häntä...
" - GreatNightClub
Siis hyvät portsarit ja muutenkin OK meno, tiedä sitten mitä hemmettiä täällä vauhkotaan....
- saluunalainen
Onko paikka ivelä auki? onko esiintyjiä??
- päläpäläpälä
Ei oo naulas ovensa kiinni jo kuukausisitten. Vuokrat ja verot ja palkat jäi maksamatta.
- kummatkinuhoooo
Asiakkaat ja portsarit uhoo ni ota selvää siis ollaan selvinpäin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849