jutellaan hemaisevia, himot kyllä nousee pintaan.
Onko kellään mitään kiima himoa?
Mulla on menossa pilluni ihan märkä kiimasta aljoittaja on nainen.
Pilluni on jo kovasa kiimassa. Yhdellä kädellä on vaikee kirjoittaa.
Mllä mielellä olet kanssani?
23
443
Vastaukset
- Tryffelitainkuumana
Tuu tänne,saisitt maistaa munaa ja myös haluaisin tuntea sinun kuuman lähteesi
- Pillunipohjassatuntuu
AAAH!...tekis hyvää kullis mun kidas...
- jhjhjjhj
Työnnä löylykauha perseesees lortto lunttu
- Messercsmiht
Työnnä sinä vaan kauhas omaan persreikään senkinkauhahomo!
- panopäällä
hei nyt olis paksua kullia. Kiima huipussa tässä kädess!!!. mitä teemme-tehdään yhdessä.
- Pillunipohjassatuntuu
Tekis ihanaa paksu kullisi. Pilluni on ihan himosta kuumana. Pakahtuu kiimasta märkänä haluaa sua pohjaan saakka....
Moi! Tervetuloa tänne. Leikitään yhdessä!
- Pilluniontarjollakohta
Moikka moi! No paikkalla ollaan. Tehdään yhdessä lystikäs märkä pillu sessio...pilluni on sinun ja sun kullis sitä kiihkeästi lempii!
- panopäällä
Pilluniontarjollakohta kirjoitti:
Moikka moi! No paikkalla ollaan. Tehdään yhdessä lystikäs märkä pillu sessio...pilluni on sinun ja sun kullis sitä kiihkeästi lempii!
Olisitko nyt siellä minua panettaa niin pirusti kyrpä on kovana ko rautakanki. pannako yhdessä
- Pillukiimaataas
Ksi on pilluni luona...kiimasta kostee kuumakin...vitutsti panettaaa...AAAAH...nyt ihan pitää...painaa sormi sisään...kiimanen...haluan kyrvän sisään...sormi on sisällä. pilluni kuuma...Rukkaan pillua kädellä....Ihanaaa...panettaa....
Pilluniontarjollakohta kirjoitti:
Pilluniontarjollakohta moi! Laita mulle viesti sitten drilliand6(at)gmail.com
- Bi-mies50
Oletko kosteana?
Pillukiimaataas kirjoitti:
Ksi on pilluni luona...kiimasta kostee kuumakin...vitutsti panettaaa...AAAAH...nyt ihan pitää...painaa sormi sisään...kiimanen...haluan kyrvän sisään...sormi on sisällä. pilluni kuuma...Rukkaan pillua kädellä....Ihanaaa...panettaa....
just heräsin kulli kovana, panettaa valtavasti pitäis varmaan runkata että kulli laskeutuisi...
- SasuJenienkanssaseksiä
En ole bi - mies vaan oikean Women. Minunkanssa voitte leikkiä...keskiyöllä...kymmenen jälkeen...
Minulla on kulli kovana
- Pillutäynnämiehiensperma
Pillu on kiimassa...märkä...pannettaa...paina mua sillä...tekee..hyvää...
- Wej
Panisin posliini kullilla takaapäin samalla läpsisin pakaroitasi ja hieroisin klitoristasi lastit roiskisin sisääsi
- SasuJenienkanssaseksiä
OOIIH!...Ihana tunne olisi...pakaroiden läsimisestä...kiihottun lisää...pilluni puristaa sinun kullisi suomuista kyrvän vartta....jatkat vain...panemista...hierot minun iahnaa kiltaa...märkä pilluni lutiseen lätisee panon kuorissa....OOOLALAA!...Mulata tulee AAAAH!
- hmi
SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:
OOIIH!...Ihana tunne olisi...pakaroiden läsimisestä...kiihottun lisää...pilluni puristaa sinun kullisi suomuista kyrvän vartta....jatkat vain...panemista...hierot minun iahnaa kiltaa...märkä pilluni lutiseen lätisee panon kuorissa....OOOLALAA!...Mulata tulee AAAAH!
Ihana märkäpillu imee oikeen kyrpääsit nuolla viävähänja työntää sormi peppuun oih,kyrpä vaan sykkii ota se suuhun noin ihanaa oih.oih
- SasuJenienkanssaseksiä
Noule mun ihanaa pilluani...saat herkutella niin paljon kuin jaksat...saat tehdä pepulleni mitä vain...OOOH!...Tekee...ihanaa. Anna vain kyrpää suuhun...paksu suomukas...kyrpä...otan sykkivän ihanan...kyrpäsi...suuhun...työnnät sen juurta myöden sisään...imen koko kyrvän terskoneen sisään...tuntuu mukavan ihanalle...mmm...mmm.hhhphah!.....
- hmi
Ollaanko sitä kiimoissaan täällä olis suonikasta tarjolla
- SasuJenienkanssaseksiä
Keskiyöllä....aloitan tuletko mukaan...haluan silloin sun paksua pilluuni...valkoväli on sinun...illemmella...ei vielä...herkuttelen keskiyöllä sinun paksulla kullillasi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940