Mllä mielellä olet kanssani?

Pillukiimastakostee

jutellaan hemaisevia, himot kyllä nousee pintaan.
Onko kellään mitään kiima himoa?
Mulla on menossa pilluni ihan märkä kiimasta aljoittaja on nainen.
Pilluni on jo kovasa kiimassa. Yhdellä kädellä on vaikee kirjoittaa.

23

436

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tryffelitainkuumana

      Tuu tänne,saisitt maistaa munaa ja myös haluaisin tuntea sinun kuuman lähteesi

      • Pillunipohjassatuntuu

        AAAH!...tekis hyvää kullis mun kidas...


    • jhjhjjhj

      Työnnä löylykauha perseesees lortto lunttu

      • Messercsmiht

        Työnnä sinä vaan kauhas omaan persreikään senkinkauhahomo!


    • panopäällä

      hei nyt olis paksua kullia. Kiima huipussa tässä kädess!!!. mitä teemme-tehdään yhdessä.

      • Pillunipohjassatuntuu

        Tekis ihanaa paksu kullisi. Pilluni on ihan himosta kuumana. Pakahtuu kiimasta märkänä haluaa sua pohjaan saakka....


    • Moi! Tervetuloa tänne. Leikitään yhdessä!

      • Pilluniontarjollakohta

        Moikka moi! No paikkalla ollaan. Tehdään yhdessä lystikäs märkä pillu sessio...pilluni on sinun ja sun kullis sitä kiihkeästi lempii!


      • Tänä iltana olis saunapuhdasta kullia tarjolla kymmenen jälkeen jos ketä kiinnostaa...


      • panopäällä
        Pilluniontarjollakohta kirjoitti:

        Moikka moi! No paikkalla ollaan. Tehdään yhdessä lystikäs märkä pillu sessio...pilluni on sinun ja sun kullis sitä kiihkeästi lempii!

        Olisitko nyt siellä minua panettaa niin pirusti kyrpä on kovana ko rautakanki. pannako yhdessä


      • Pillukiimaataas

        Ksi on pilluni luona...kiimasta kostee kuumakin...vitutsti panettaaa...AAAAH...nyt ihan pitää...painaa sormi sisään...kiimanen...haluan kyrvän sisään...sormi on sisällä. pilluni kuuma...Rukkaan pillua kädellä....Ihanaaa...panettaa....


      • Pilluniontarjollakohta kirjoitti:

        Moikka moi! No paikkalla ollaan. Tehdään yhdessä lystikäs märkä pillu sessio...pilluni on sinun ja sun kullis sitä kiihkeästi lempii!

        Pilluniontarjollakohta moi! Laita mulle viesti sitten drilliand6(at)gmail.com


      • Bi-mies50

        Oletko kosteana?


      • Pillukiimaataas kirjoitti:

        Ksi on pilluni luona...kiimasta kostee kuumakin...vitutsti panettaaa...AAAAH...nyt ihan pitää...painaa sormi sisään...kiimanen...haluan kyrvän sisään...sormi on sisällä. pilluni kuuma...Rukkaan pillua kädellä....Ihanaaa...panettaa....

        just heräsin kulli kovana, panettaa valtavasti pitäis varmaan runkata että kulli laskeutuisi...


      • SasuJenienkanssaseksiä

        En ole bi - mies vaan oikean Women. Minunkanssa voitte leikkiä...keskiyöllä...kymmenen jälkeen...


    • Minulla on kulli kovana

      • Pillutäynnämiehiensperma

        Pillu on kiimassa...märkä...pannettaa...paina mua sillä...tekee..hyvää...


    • Wej

      Panisin posliini kullilla takaapäin samalla läpsisin pakaroitasi ja hieroisin klitoristasi lastit roiskisin sisääsi

      • SasuJenienkanssaseksiä

        OOIIH!...Ihana tunne olisi...pakaroiden läsimisestä...kiihottun lisää...pilluni puristaa sinun kullisi suomuista kyrvän vartta....jatkat vain...panemista...hierot minun iahnaa kiltaa...märkä pilluni lutiseen lätisee panon kuorissa....OOOLALAA!...Mulata tulee AAAAH!


      • hmi
        SasuJenienkanssaseksiä kirjoitti:

        OOIIH!...Ihana tunne olisi...pakaroiden läsimisestä...kiihottun lisää...pilluni puristaa sinun kullisi suomuista kyrvän vartta....jatkat vain...panemista...hierot minun iahnaa kiltaa...märkä pilluni lutiseen lätisee panon kuorissa....OOOLALAA!...Mulata tulee AAAAH!

        Ihana märkäpillu imee oikeen kyrpääsit nuolla viävähänja työntää sormi peppuun oih,kyrpä vaan sykkii ota se suuhun noin ihanaa oih.oih


      • SasuJenienkanssaseksiä

        Noule mun ihanaa pilluani...saat herkutella niin paljon kuin jaksat...saat tehdä pepulleni mitä vain...OOOH!...Tekee...ihanaa. Anna vain kyrpää suuhun...paksu suomukas...kyrpä...otan sykkivän ihanan...kyrpäsi...suuhun...työnnät sen juurta myöden sisään...imen koko kyrvän terskoneen sisään...tuntuu mukavan ihanalle...mmm...mmm.hhhphah!.....


    • hmi

      Ollaanko sitä kiimoissaan täällä olis suonikasta tarjolla

      • SasuJenienkanssaseksiä

        Keskiyöllä....aloitan tuletko mukaan...haluan silloin sun paksua pilluuni...valkoväli on sinun...illemmella...ei vielä...herkuttelen keskiyöllä sinun paksulla kullillasi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3289
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      864
    Aihe