Eturauhasorgasmi -kokemuksia

SFKukkanen

Haluaisin lukea muiden kokemuksia! Ite oon saanu nyt 2 kertaa eläissäni annettua eturauhasorgasmin miehelle, kahdelle eri kumppanilleni. Ollut ihanaa :)

Miesystäväni sai parhaan orkkunsa ikinä eturauhasesta, kesti yli 10 minuuttia, en uskonut sellaisen olevan mahdollista edes miehelle.. Kumpikin hämmästyi ja oli ikimuistoinen kokemus molemmille. Onkohan kuinka harvinaista vastaava?

46

9640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Upea juttu,haluaisin myös kokea tuollaisen orkun enkä vain sinnepäin!

    • kannattaakokeilla

      Vaimoni hieroo eturauhastani säännöllisesti silloin tällöin straponilla ja se tuntuu todella hyvältä ja joskus on orgasmikin lähellä. Tosi mahtavan orgasmin koin sormin suoritetun hieronnan seurauksena. Sessio kesti aika kauan ja eteni rauhallisesti, ensin yksi sormi ja sitten toinen ja lopulta taisi olla useampikin.

      • Anonyymi

        jos vaimolle annettu orkku tekee sen jälkeen mitä vaan sormet vibra ja suu nyt mä tuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos vaimolle annettu orkku tekee sen jälkeen mitä vaan sormet vibra ja suu nyt mä tuun

        vaimo innostuu just oman orkkunsa jälkeen kokeilemaan miten saa mut laukeemaan strapon mielestään ihana kun voi hallita miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimo innostuu just oman orkkunsa jälkeen kokeilemaan miten saa mut laukeemaan strapon mielestään ihana kun voi hallita miestä

        strapon myös miehelle ihana kun antaa ittensä naiselle


    • näinonasiat

      Sain siemensyöksyn, kun sain kunnolla piiskaa. Varmaankin samolta suunnilta lähtöisin, kuin eturauhasta hieromalla saatu.
      Jos on kunnolla piiskattu, niin aina, kun tuntuu ne piiskauksen jäljet, seisoo.

    • tuntuukyllä

      Koko nivusalue on ainakin minulla erogeenisesti herkkää aluetta.

    • suosittelen1

      sauva perseessä lentää mälli kun tarpeeksi jaksaa veivata. on kyllä syvempi ja parempi kuin penisorgasmi. sitten jos aneroksella vetää niin ei lennä mälli ollenkaan mutta kroppa tärisee ja on kyllä aika eufoorinen olo.

    • Aura-mies

      Kiinnostaisi kokeilla... :-)

    • Kaverilleorkku

      Pari viikko sitten kaverin kanssa saunottiin ja jotenkin jutut käänty seksiin. Kaikenlaista seksiin liittyvästä puhuttiin, myös itsetyydytyksestä. Eturauhasen kiihottamisesta tuli puhetta ja sanoin kaverille, en ole ikinä onnistunut saamaan eturauhas orgasmia, ei ollut kaverikaan. Mietimme miten sen onnistuisi saamaan.
      Molempia kiihoitti ajatus eturauhas orgasmin saamisesta, istuimme kullit pystyssä. Kaveri sanoi, koitetaanko yhtä juttua? Kysyin mitä?
      Kaveri tuli viereeni ja sanoi, mee selällesi ja nosta jalat kohti kattoa. Kysyin et mitä meinaat. Kaverri tokas, en oo ennen miehen kans seksiä harrastanu mut nyt aattelin harrastaa, mitäs sanot ja otti kullistani kiinni. Sanoin, en oo minäkään mut nyt tuntuu siltä että voisin vaikka harrastaa. Olimme molemmat todella kiihottuneita ja munat tosiaan seiso niin kovana että en muista koska noin kovana oisi ollut.
      Kaveri sanoi, meee selällesi ja nosta jalat kohti kattoa. Menin selälleni ja nostin jalat kohti kattoa. Kaveri hyväili munaani ja laittoi sormen pepulleni ja alkoi hyväilemään sitä. Hetken hyväili munaani ja peppuani ja sanoi, oota hetki, tuun ihan just takas. Hän lähti saunasta ja tuli takaisin eturauhas kiihoitin kädessään, pesi sen hyvin ja laittoi liukuvoidetta siihen ja pepulleni. Hitaasti alkoi työntelemään sitä sisääni ja sanoi, koita rentoutua. Pistin silmäni kiinni ja olin vain ja nautin siitä kun eturauhas kiihoitin vaelteli pepussani. Noin 15min. oli mennyt ja aloin tuntemaan todella miellyttävää tunnetta ja ei aikaakaan kun sain elämäni parhaan orgasmin. Kaveri sanoi, ei oo todellista, sä sait orkun tälleen. Sanoin, ihan mieletön tunne, vieläkin vähän tärisin, uskomaton orgasmi. Sanoin kaverille, sun vuoro nauttia. Kaveri meni selälleen ja nosti jalkansa ylös. Pesin kiihoittimen hyvin ja laitoin liukkaria. Työnsin kiihoittimen kaverin peppuun ja otin hänen munastaan kiinni ja sanoin, nyt lähtee. Työntelin sauvaa ja runkkasin hissukseen hänen munaa. Lopetin runkkauksen ja keskityin pelkkään eturauhaseen. Sanoin kaverille, nyt rentoudu ja nauti. Ja kyllä, noin 10min. niin kaveri sai orkun. Totesimme että nyt on tää koettu ja yhteen ääneen sanottiin, otetaan uusiks joku kerta. Eli, ilmeisesti tuo eturauhasen kiihoittaminen onnistuu paremmin noin kun toinen käyttää kiihoitinta ja itse voi rentoutua täysin???

      • Anonyymi

        myös anaali-kuulat kävellä tuntuu pakko istua kun tulee orkku tärisen


      • Anonyymi

        meillä vaimo tuli katsomaan missä viivyimme juuri kun minä sain sen jälkeen sauvat on kuulunut meiän ilta juttuihin kesäisin myös päivällä vaimo nussii mun peppuu niin kauan että tuun ja minun vuoro ihanaa nähdä naisen orgasmi kasvoilta myös naapurin rouva ollut mukna kaksi naista tietää miktä pitää tehdä ihanaa katsella sellaista rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä vaimo tuli katsomaan missä viivyimme juuri kun minä sain sen jälkeen sauvat on kuulunut meiän ilta juttuihin kesäisin myös päivällä vaimo nussii mun peppuu niin kauan että tuun ja minun vuoro ihanaa nähdä naisen orgasmi kasvoilta myös naapurin rouva ollut mukna kaksi naista tietää miktä pitää tehdä ihanaa katsella sellaista rakkautta

        Opettelehankirjoittamaansivistymätönmoukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettelehankirjoittamaansivistymätönmoukka

        Sama sulle, jätä välit, helpompi lukea!


    • sadsadasdasda

      Minullakin koko nivusaluea on eroggenisesti herkkä ja saan sitä kautta parhaan orgasmin.

    • kneees

      En muista mistä nettikaupasta joskus tilasin, mutta se on aika pitkä, noin 40 cm koko pituus ja paksuus jotain 3 -4 cm. kuhmurainen muotoilu. Kun ensin huuhtelee paikat tyhjäksi ja käyttää vaseliinia, voi dildon työntää aika syvälle. Kun hyvin rentoutuu ja vaimo työntelee sitä kunnolla syvälle ja edestakaisin, niin saa lopulta sellaisen orkun, että meinaa taju mennä.

      • Anonyymi

        vaimo näkee sun silmistä koska tulee ja ottaa suihin loput jatketaan


      • Anonyymi

        mellä myös 36cm musta vibra vaimo työntelee pohjaan laittaa vibran täysille edestakaisin jossain kohtaa osuu ja tulen


    • KeskariSormi
    • köggö

      Joitakin vuosia taaksepäin, eräs lyhytaikainen seksisuhdekumppanini kysyi saako hän antaa mulle yhdistetyn syväkurkkusuihinoton ja eturauhasorkun. Annoin uteliaisuuttani luvan ja nainen todella laittoi sormensa mun hanuriin, josta erittäin taitavasti kosketteli eturauhastani. Se oli paitsi tähän astisen elämäni paras suihinotto, niin myös rajuin kokemani orgasmi ikinä. Aivan sairaan nautinnollinen laukeaminen. Suosittelen todella!!!

      • Anonyymi

        jos nainen ottaa suihin ja sormettaa pian sinne haluaa jotain suurempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nainen ottaa suihin ja sormettaa pian sinne haluaa jotain suurempaa

        eturauhas orkun jälkeen niin rento että vaimo voi laittaa peppuuni vaikka kuin suurta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nainen ottaa suihin ja sormettaa pian sinne haluaa jotain suurempaa

        vaimo kokeillut kuinka suurta menee nyt 38cm pohjaan istuu päälleni varmistaa että vibra pysyy pohjassa valtava orkku vuoroni tyydyttää vaimo pesty vibra tuntuu myös hänestä hyvälle ja lisätään kieli ei tarvi panoja


    • Anonyymi

      Kiinnostaa

      • Anonyymi

        mikä kiinnostaa panna miestä peppuun vai kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä kiinnostaa panna miestä peppuun vai kaikki

        orkun jälkeen vanhan mallin cokis pullo meni helposti sisään vaimo nussi minulle vielä toisen orkun


    • Anonyymi

      Harvinaista varmaan. Raju kokemus

      • Anonyymi

        kokeile ottaa peppuun 25cm käyrä kova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile ottaa peppuun 25cm käyrä kova

        jos ois vielä aito mies sen takana niin kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeile ottaa peppuun 25cm käyrä kova

        jos ei löydy miestä niin tuorekurkku paras vaihtoehto


    • Anonyymi

      kun sen tunsin oli mahtava kokemus aukkoo pannut 200 kalua mut tää oli oikeella lailla käyrä kiitos sulle kuka lienetkään

      • Anonyymi

        antaja varmasti tyytyväinen


    • Laukeamisessa AINA sperma syntyy kiveksissä muodostuneista siittiöistä ja eturauhasnesteestä.

      Voi saada orgasmin, kun siemenkanavat kiveksiin on leikattu poikki, mutta ei ilman, että imurauhanen sinkoaa nesteensä ulos. 👻

    • Anonyymi

      Ensin vähän taustatietoa: Eturauhanen on joskus höylätty, joten siemenneste ei "lennä" ulos orgamin tullessa. Rauhasnestettä tulee, mutta joskus, aika useinkin, se lakkaa tulemasta ja sen jälkeen alkaa jomotus, varsinkin öisin. Siihen auttaa pari asiaa: Kunnon piiskaus, mieluusti useana päivänä peräkkäin ja eturauhasen (rakkularauhasen) hieronta. Joko käsityönä tai dildolla. Käsi mahtuu, kun ottaa rauhallisesti ja jos dildolla, niin sen on oltava tarpeeksi paksu. Hieronnan aikana tulee useinkin orgasmi, ei aina. Kun on saanut näitä hoitoja päivittäin, niin orgasmi saattaa tulla milloin vain, ilman varoituksia. Yöllä tulee herätys, mutta saattaa tulla myös kauppareissulla tai autoa ajaessa ta torikahvilasssa istuessa. Ja kun orgasmi tulee itsekseen, se ei jää siihen, vaan heti kohta alkaa tuntua taas samalta, ja tulee toinen perään; jopa useita kertoja päivässä.

    • Nyt alkoi kiinnostamaan🥰.. Kukahan voisi minulle sellaisen tarjota?

    • Anonyymi

      vaimo tekee mulle orkun liikuttamalla iso vibraa pepussani välillä vaihdellen nopeutta ja vibran värähtelyä silloin laukean aina

    • Anonyymi

      vaimo tekee sen minulle sellasella käyrällä anus vibralla usein tuntuu mahtavalta tulen kaluun koskematta

    • Anonyymi

      vaimoni has´lusi nähdä sen ensin kieli ja sormet sitten hänen vibra piti ja liikutti niin kauan että tulin myös hänelle nuolin orkun ei tarvinnut ees panoa lusikka saennossa nukkumaan se läheisyys voi että

    • Anonyymi

      vaimo oli kuullut työkaverilta ja halus kokeilla putsaus rasvaus nuoli hyvin kieli peppuun sitten sormet ja lopuksi suuri vibra työnteli ja käänteli kunnes tulin kulliin ei koskettu aivan ihanaa myös nainen voi saada orkun pepun kautta tuli testattua samana iltana

    • Anonyymi

      Jos dildo, niin sen on oltava niin paksu, että sen juuri ja juuri saa mahtumaan. Sitten kun se on kunnolla sisällä, rauhalliset vedot edestakas. Tai sitten kumppani tekee sen omin käsin, kuten joku oli tuolla jo maininnutkin. Etenee rauhallisesti sormineen, kunnes koko käsi on sisällä. Se ei eka kerroilla varmaan onnistu, mutta kun muutamia kertoja harjoittelee, niin sitten menee. Kannattaa venytellä sitä päivittän. Orgasmi saattaa tulla, mutta usein ilman minkäänlaista erektiota.

    • Anonyymi

      Ei ole enää erektiosta tietoakaan, eikä pienen pippelin vatkaaminen tunnu enää lainkaan mielekkäältä. Peräaukon ja eturauasen käsittely tuntuu sen sijaan erittäin hyvältä. Jopa orgasmin tapainenkin saattaa tulla, mutta se vaatii sitten hieman kuvittelua ja vaimon sormipeliä.

    • Se olisikin mukava kokea.

    • Anonyymi

      Saan orgasmeja vaimoni kanssa ja itsekseni pepun kautta. Jos dildotan, voin tulla kymmeniä kertoja session aikana. Orkkuja vaan tulee enkä pysy laskuissa mukana. Kannabis voimistaa tuntemuksia. Joskus nuolen vaimoni pillua polvillani jolloin peräaukkoni on hänen oikean kätensä saatavilla. Ei 69:ssä vaan olen hänen vieressään. Joskus hän tinttaa ison dildon 4-5 kertaa syvälle nopeasti ja voimakkaasti jolloin tulen siitä. Vaimoni on ihan märkä ja tulee suuhuni. Hän laittaa pari sormea sisääni ja perseeni vatkaa automaattisesti kun tuntuu niin hyvältä. Munaan ei tarvii koskea. Joskus se on kova, joskus löysä mut en mieti munaa yhtään. Lopuksi vielä panen rouvaa usein ykköseen tai kakkoseen koska peppuorkut saavat haluamaan lisää ja lisää mut normiorkku stoppaa touhut. Nyrkkiäkin saan joskus mut välillä se on liikaa. En kestä saada niin paljon nautintoa mut pitäis vaan jatkaa. Leikimme yhdessä kerran kahteen viikkoon ja mä hoitelen itseni 2 krt/viikko. Käteenveto ehkä kerta viikkoon.

    • Anonyymi

      Olen mies ja opetellut saamaan sellaisen.
      Anaaliorgasmin
      Tuntuu tosi hyvälle,mut yksinään en jaksa/sopiva mieliala katoaa ennen toista tai kolmatta orgasmia.

      Ensimmäinen kerta tuli hammasharjan sillä toisella päällä ja se tuntui niin hyvälle,että koko asia ihmetytti ja saamalla aloin ymmärtämään sitä naisen g-pisteestä tulevaa orgasmia.

      Silloin kun haluan/viitsin alkaa koko asiaan spermaa/eturauhasnestettä saattaa tulla "lammikko" pyyhkeen tai muun päälle.
      Kiihottumista se vaatii,mutta minulla se tulee nykyään vähän liiankin äkkiä.
      Ohuella reilun sormen paksuisella sauvalla.

      Nykyään minulla on fantasioita siitä,että joku suht pienikaluinen mies naisi minua peppuun ja saisin monta orgasmia tekemättä itse asialle mitään.
      Samalla tietysti toinen saisi nauttia ilman mitään kiirettä.
      Ja montakin kertaa.
      Luulisin,että voisin antaa lisänautintoa noita peppulihaksia supistelemalla ja "lypsää" sitä kalua monellakin eri tavalla.
      Toivomus tietysti olisi,et toinenkin työntelee eri tavoilla niin,että saan kokeilla ja kokea mikä tuntuu oikein hyvälle.

      Asiassa ei kiinnosta mitkään isokaluiset salilla kävijät tms. ,vaan ihan päinvastoin.
      Vaikkapa tämmönen; https://xhamster.com/videos/fat-guy-shoots-load-xhMRvpz
      Nii en tykkää sinänsä miehistä,mutta pelkät seksileikit kaveripohjalta saattais onnistua.

      Eli ei mitään lääppimisiä,mutta ei kuitenkaan ihan suoraa "ovesta ulos ja sisään"toimintaakaan.

      • Anonyymi

        Jos jotakuta kiihottas samat asiat ni voishan sitä kokeilla.
        Ja jos ujostuttaa,et ei seiso tai on jo valmiiks semmonen murhe,niin löytyy tuolta kaapista semmosia lääkkeitä,et varmasti seisoo.
        "sinisiä" pillereitä ja vielä tehokkaampi päiväkausia tehoava Tadalafil.

        Jollei mitään muuta,niin leikitään vaikka käsileikkejä ja muu sen mukaan miltä tuntuu.
        Miksei päinvastoinkin; minulla oli joskus avovaimo,kuka tykkäs anaaliseksistä.
        Ihan hyvältähän se tuntui sekin.
        Tai jos ei ole kokemusta sen eturauhasen /muun iloista,niin sormella saa aikaseks semmosta nautintoa toiselle,mitä ei ole ihan kaikki kokeneet.

        Lieksa


    • Anonyymi

      U­­us­­i s­­ek­­si­­­tea­tteri avautu­­­u Su­ome­en! Ku­tsu­mme kai­­kk­i­. Il­­mo­­­it­­tau­­­tum­ine­n ry­­hmä­ämm­e tä­­­äl­­l­­ä 👉 http://antikbutik.com/H/O3f8Z9

    Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe