.....täyteisellä, jos se käy päälle!
Saako jänistä ampua....
3
188
Vastaukset
- pehmeeäänis
Älä ala uhkaileen...
- 16plus20
Saa. Miksi sitä täällä kyselet kun googlaamalla saat helposti tehovaatimukset selville laista ja asetuksista millä jäniksiä saa lainmukaan ampua?
- VoinNeuvoaLisää
Jos jänis on pesässään ja haukkuu sieltä, sitä ei saa pannoittaa.
Jos se kuitenkin hyökkää varoittamatta, sen saa rauhoittaa joulukuun viimeiseen lauantaihin mennessä.
Sen sarvet kuuluvat valtiolle.
Sitä saa ajattaa puoliautomaattisella koiralla, jonka säkäkorkeus on vähintään kolme senttiä, mutta ei yli viisitoista metriä mitattuna elokuun ensimmäisestä sunnuntaista alkaen, lapojen kohdalta.
Jos lippaaseen mahtuu enemmän kuin kolme pentuetta, on pesässä käytettävä ajopiirturia.
Naapurille on ilmoitettava jos sarvipää ajaa humalassa eikä ole liiton jäsen.
Poliisille ei saa haukkua, jos aseessa on gepsi ja se on pesässä jossa on täyteinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201