minkälainen kerho toi on? onko se harrikka kerho vai akkojen kerho? miten pääsis tutustuun kerhon toimintaan, kun tytär on hakemassa kerhon jäsenyyttä ja se ei kerro mulle mitään.
corona mc club
29
3495
Vastaukset
- tässä_jotain
Tässä nyt koronajengin kotisivut.
http://www.coronamc.fi/
Legendaarinen tamperelainen mp- kerho nyt kyseessä. Piäpe on legenda Tampereella.- Anonyymi
Mää oon kova juomaan kaljaa ja uhoon..
Olisko mitään mahkua päästä jäseneks?
On mulla prätkäki yamaha.
Mä niin haluisin pitää liivejä missä olis kaikkee merkkii josta näkee kui kova jätkä mä oon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää oon kova juomaan kaljaa ja uhoon..
Olisko mitään mahkua päästä jäseneks?
On mulla prätkäki yamaha.
Mä niin haluisin pitää liivejä missä olis kaikkee merkkii josta näkee kui kova jätkä mä oon.Huonot on lähtökohdat noilla ansioilla.
- kekekekeke
"muilta klubeilta kuultua".nykyään neitien kerho,eikä enään mikään äijjä kerho. "FM" ;t sanoo äijille miten toimitaan. miten voi noikin perinteinen klubi vajota niin alas ?? oikeilla pyöräkerhoilla ei ole mitään kunnioitusta coronaa kohtaan
- cccccc
olen kanssasi samaa mieltä.ei ole corona entisensä
- skootterikuski1
pääsenkö jäseneksi kun mulla solifer skootteri. pystyn juomaan viinaa paljonkin
- skoba
skootterikuski1 kirjoitti:
pääsenkö jäseneksi kun mulla solifer skootteri. pystyn juomaan viinaa paljonkin
tule paikan päälle vihiojankatu 14 ja täytä jäsenhakemus.
- Anonyymi
skoba kirjoitti:
tule paikan päälle vihiojankatu 14 ja täytä jäsenhakemus.
Onks siä kalijaa ja baari auki jos tuun tänään poikkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks siä kalijaa ja baari auki jos tuun tänään poikkee
Kävin tänään paikalla ja olisin juonut muutaman kaljan muttei ollu ketään paikalla. Olisin samalla täyttäny jäsenhakemuksen
- kaks2kaks
onko corona edes enään olemassa ?.
- Anonyymi
Voi, voi Corona -kerho on tänä vuonna kaikkien huulilla :)
Kaikki eivät välttämättä haluaisi edes osallistua, mutta jäsenluku kasvaa kuitenkin eksponentiaalisesti. Tälläistä suosiota ei Piepe ja kumppanit olisi arvannut 60-70 -luvun taitteen Easy Rider -aikoina.
- skenkku
asiallista porukkaa. tosi motoristeja , eikä mitään neitejä.
- Anonyymi
Mihin tarvitset Mv-kerhoa etkö uskalla ajaa yksin
- Anonyymi
Mää voin uhoo paremmin kun on enempi kavereita selän takana puolustamassa. Ja onhan ne liivitkin kova sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää voin uhoo paremmin kun on enempi kavereita selän takana puolustamassa. Ja onhan ne liivitkin kova sana.
Ei ole corona entisensä. Perhekerho enemmänkin. muijat kotona sanoo voiko äijä lähtee jätkien kanssa reissuun jos ei änkee itse mukaan. Ja muijat taitaa suunnitella muutenkin mihin corona on menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jus Tamperelaista toimintaa. Uhotaan ja juorutaan.
Oulussa oli biker meetting ja sniper cojoten pressan
toiminta sai aikaiseksi huutonaurua samoin hänen
sanontansa Mä ammun no niinhän ne vasikat tekee.
Ny vielä vastaava kerho niin tuloo pohja noteraus
Kaanaalla oli myös asia tapetilla aiheuttaen hilpeyttä.
Maailma muuttuu Eskoseni on vanha sanonta niin
näyttää muuttuvan myös mc kerhot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jus Tamperelaista toimintaa. Uhotaan ja juorutaan.
Oulussa oli biker meetting ja sniper cojoten pressan
toiminta sai aikaiseksi huutonaurua samoin hänen
sanontansa Mä ammun no niinhän ne vasikat tekee.
Ny vielä vastaava kerho niin tuloo pohja noteraus
Kaanaalla oli myös asia tapetilla aiheuttaen hilpeyttä.
Maailma muuttuu Eskoseni on vanha sanonta niin
näyttää muuttuvan myös mc kerhot.Sinulla realiteetit pettää mitä tulee moottoripyöräkerhoon kun perheetkin osallistuu toimintaan.Menkää riittävän ajoissa hoitoon tai löydätte itsenne vankilasta.Mikään ihmeen vasikka ei kun hevonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla realiteetit pettää mitä tulee moottoripyöräkerhoon kun perheetkin osallistuu toimintaan.Menkää riittävän ajoissa hoitoon tai löydätte itsenne vankilasta.Mikään ihmeen vasikka ei kun hevonen.
Hyppääppä sitten ratsusi selkään ja karauta sillä auringon laskuun.
- Anonyymi
Taitaa corona just olla sellainen mikä moottoripyörä kerhon pitääkin olla että moottoripyörät se ykkösasia.
- Anonyymi
Skuuttimiehiäkin jo otettu jäseniksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skuuttimiehiäkin jo otettu jäseniksi.
Kuinka äkkiä saa liivit ja merkit coronaan. Onks ne kalliita. Mulle kyllä viina maistuu jos se auttaa jäsenex pääsemisex. On mulla prätkäki yammu
- Anonyymi
nahkakuteet narisee...
- Anonyymi
ihanaa, tulee jännä olo ja lopulta läikkä huosuihin.
- Anonyymi
Kuulin semmoisen huhun että "corona mc" olisi siirtynyt nokialle tampereen nekalasta. Voiko pitää paikkaansa kun on kummiskin tamperelainen kerho alunperin. Onko jäsenistössä alkuperäisiä tamperelaisia kuinka paljon. Kysyn vaan.
- Anonyymi
snaipperit on kuulemma hoidellu ton poppoon
- Anonyymi
Ei taideta ottaa naisia jäseneksi. On nykyään "miesten" kerho.
- Anonyymi
Kokeilkaa sniperiin se ottaa neitejä ja juoruakkoja mukaan.
Puumat vartioi pressan unta ja sairastelua niinkuin hänen legendansa kertoo - Anonyymi
Miten niin miesten kerho?
Kotona muijat sanoo voiko lähtee ryyppään jätkien kanssa tai sitten änkee mukaan ja sanoo mihin mennään
- Anonyymi
Mitä kautta tyypit olisivat kuljettaneet räjähteet. Jo kuljetus voi olla vaarallista sivullisille. Autotiellä tai missä vain. Että sellaista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882