Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa

hmmmmmmmm

15

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuaHinPedofiilienKohde

En avannut linkkiä mutta yleisesti sanoen Hua Hinissä ei näe kuin nyrpeitä naamoja. Paitsi lähtöpäivänä hymy on herkässä kun pedofiilien valtaamasta kyläpahasesta pääsee pois.

• HuaHinpedofiilienKohde

lisään vielä. Ei minulla mitään Hua Hiniä vastaan ole vaan niitä pedofiilejä jotka siellä viihtyy.

• hulluseon

Lerppa kyllä jaksaa jauhaa aina samaa asiaa ja joka kerta eri nimimerkillä.

Motto on, ennen koiralta kusi loppuu kuin lerpalta nimimerkit.

• 69475656783

reppana minä asun täällä nyt bangkokissa Nanalla on muuten ilmainen netti resuprse

• 69476756456

Minä kirjoitan vain factaa mitä Hua hin om. Tena vaippojaa saa blu harbourists

• hulluseon
        69476756456 kirjoitti:

Minä kirjoitan vain factaa mitä Hua hin om. Tena vaippojaa saa blu harbourists

Lerppa se vaan jaksaa ja jaksaa, kuin Duracell pupu.
        Aina vaan samat kirjoitusvirheet.

• EiAuttanutPilleri

Lerpalla on ILMAINEN NETTI, hienoa, nyt ymmärrän.

• SmilePeoplesmile

Kylymällä työväentalolla tuommosella putjetilla pittäis haaskoo pittää ni ei helekata... Vitsivitsi.

Kaikkihan me joskus vanhetaan, asuttiin sitten missä tahansa. En nyt sitten osaa sanoa että millaista se itsenäisyyspäivän vietto pitäisi olla aloittajan mielestä? Miss Märkäpaitakilpailuja ja kädenvääntöä hulluna humalassa? Minä en ainakaan haluaisi itsestäni julkaistavan kuvaa missään kun riehun hulluna humalassa, vaikka sen osaankin tehdä. Hymyjä voisi valokuvissa olla vähän tai paljon enemmän! :)

"Suomalaiset ovat hyvin harrasta kansaa
      ne kirkonmenot aina aikaan saa
      oli seurat, sirkus taikka huumoria hurttia
      on naamat kuin ois syöty yoghurttia"

Hymyilkää ihmiset hymyjen maassa ja muuallakin!

• 654767567657

Jep mukana oltiin....

• 654767567657

Enpä ole tuolla ollut, taas joku reppana kirjoittaa "minun" tunnuksella.

• silminnäkijämies

• OliYksimielinenPäätös
        654767567657 kirjoitti:

Lerpalla on porttikielto kaikkiin Hua Hinin ystävät tapahtumiin.

• LerppaPalstanTrollivirus
        654767567657 kirjoitti:

Joo et ollut istuit koko päivän Thaimaa suomi24 palstalla. Todisteet löytyvät helposti.

• resuperseinen
        LerppaPalstanTrollivirus kirjoitti:

Joo et ollut istuit koko päivän Thaimaa suomi24 palstalla. Todisteet löytyvät helposti.

Äläs nyt kun sehän kertoi olleensa suurlähetystön juhlissa Bangkokissa. Ilmainen wifi oli sielläkin, kun jaksoi 26 kertaa kirjoittaa suomikaksnelosen Pattaya palstalle.

• LerppaEiKutsuaSaaKoskaan

Jep niin Lerppa teki. Kun joku kirjoitti kutsun saaneensa ja olleensa suurlähetystön järjestämillä itsenäisyyspäivän juhlilla. Lerppa ilmoitti itse olleensa siellä myös, hahahahahah. Eihän Lerppa tuo Nasan kokeita tekevä henkilö ja 8000 lentotuntia lentänyt insinjööri majuri ja orkidean kasvattaja voinut olla ei kutsuttujen joukossa. Ainoa asia vain noihin juhliin ei kutsuta yhtäkään eläkepäiviä Thaimaassa viettävää, jolla ei ole takanaan mittavaa uraa Thaimaassa jossain Suomalaisessa yrityksessä. Lerppahan on vain eläkeläinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8224
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      427
      7279
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3743
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      146
      3412
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2904
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      47
      2438
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1966
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      35
      1629
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1488
    Aihe