Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa

hmmmmmmmm

15

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuaHinPedofiilienKohde

      En avannut linkkiä mutta yleisesti sanoen Hua Hinissä ei näe kuin nyrpeitä naamoja. Paitsi lähtöpäivänä hymy on herkässä kun pedofiilien valtaamasta kyläpahasesta pääsee pois.

    • HuaHinpedofiilienKohde

      lisään vielä. Ei minulla mitään Hua Hiniä vastaan ole vaan niitä pedofiilejä jotka siellä viihtyy.

      • hulluseon

        Lerppa kyllä jaksaa jauhaa aina samaa asiaa ja joka kerta eri nimimerkillä.

        Motto on, ennen koiralta kusi loppuu kuin lerpalta nimimerkit.


    • 69475656783

      reppana minä asun täällä nyt bangkokissa Nanalla on muuten ilmainen netti resuprse

      • 69476756456

        Minä kirjoitan vain factaa mitä Hua hin om. Tena vaippojaa saa blu harbourists


      • hulluseon
        69476756456 kirjoitti:

        Minä kirjoitan vain factaa mitä Hua hin om. Tena vaippojaa saa blu harbourists

        Lerppa se vaan jaksaa ja jaksaa, kuin Duracell pupu.
        Aina vaan samat kirjoitusvirheet.


      • EiAuttanutPilleri

        Lerpalla on ILMAINEN NETTI, hienoa, nyt ymmärrän.


    • SmilePeoplesmile

      Kylymällä työväentalolla tuommosella putjetilla pittäis haaskoo pittää ni ei helekata... Vitsivitsi.

      Kaikkihan me joskus vanhetaan, asuttiin sitten missä tahansa. En nyt sitten osaa sanoa että millaista se itsenäisyyspäivän vietto pitäisi olla aloittajan mielestä? Miss Märkäpaitakilpailuja ja kädenvääntöä hulluna humalassa? Minä en ainakaan haluaisi itsestäni julkaistavan kuvaa missään kun riehun hulluna humalassa, vaikka sen osaankin tehdä. Hymyjä voisi valokuvissa olla vähän tai paljon enemmän! :)

      "Suomalaiset ovat hyvin harrasta kansaa
      ne kirkonmenot aina aikaan saa
      oli seurat, sirkus taikka huumoria hurttia
      on naamat kuin ois syöty yoghurttia"

      Hymyilkää ihmiset hymyjen maassa ja muuallakin!

    • 654767567657

      Jep mukana oltiin....

      • 654767567657

        Enpä ole tuolla ollut, taas joku reppana kirjoittaa "minun" tunnuksella.


      • silminnäkijämies

      • OliYksimielinenPäätös
        654767567657 kirjoitti:

        Enpä ole tuolla ollut, taas joku reppana kirjoittaa "minun" tunnuksella.

        Lerpalla on porttikielto kaikkiin Hua Hinin ystävät tapahtumiin.


      • LerppaPalstanTrollivirus
        654767567657 kirjoitti:

        Enpä ole tuolla ollut, taas joku reppana kirjoittaa "minun" tunnuksella.

        Joo et ollut istuit koko päivän Thaimaa suomi24 palstalla. Todisteet löytyvät helposti.


      • resuperseinen
        LerppaPalstanTrollivirus kirjoitti:

        Joo et ollut istuit koko päivän Thaimaa suomi24 palstalla. Todisteet löytyvät helposti.

        Äläs nyt kun sehän kertoi olleensa suurlähetystön juhlissa Bangkokissa. Ilmainen wifi oli sielläkin, kun jaksoi 26 kertaa kirjoittaa suomikaksnelosen Pattaya palstalle.


      • LerppaEiKutsuaSaaKoskaan

        Jep niin Lerppa teki. Kun joku kirjoitti kutsun saaneensa ja olleensa suurlähetystön järjestämillä itsenäisyyspäivän juhlilla. Lerppa ilmoitti itse olleensa siellä myös, hahahahahah. Eihän Lerppa tuo Nasan kokeita tekevä henkilö ja 8000 lentotuntia lentänyt insinjööri majuri ja orkidean kasvattaja voinut olla ei kutsuttujen joukossa. Ainoa asia vain noihin juhliin ei kutsuta yhtäkään eläkepäiviä Thaimaassa viettävää, jolla ei ole takanaan mittavaa uraa Thaimaassa jossain Suomalaisessa yrityksessä. Lerppahan on vain eläkeläinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe