Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa 06.12.2016
https://onedrive.live.com/?authkey=!APcbYgy7KhQC2sw&id=2AA90B687DDEBFE7!1505&cid=2AA90B687DDEBFE7
Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa
15
282
Vastaukset
- HuaHinPedofiilienKohde
En avannut linkkiä mutta yleisesti sanoen Hua Hinissä ei näe kuin nyrpeitä naamoja. Paitsi lähtöpäivänä hymy on herkässä kun pedofiilien valtaamasta kyläpahasesta pääsee pois.
- HuaHinpedofiilienKohde
lisään vielä. Ei minulla mitään Hua Hiniä vastaan ole vaan niitä pedofiilejä jotka siellä viihtyy.
- hulluseon
Lerppa kyllä jaksaa jauhaa aina samaa asiaa ja joka kerta eri nimimerkillä.
Motto on, ennen koiralta kusi loppuu kuin lerpalta nimimerkit.
- 69475656783
reppana minä asun täällä nyt bangkokissa Nanalla on muuten ilmainen netti resuprse
- 69476756456
Minä kirjoitan vain factaa mitä Hua hin om. Tena vaippojaa saa blu harbourists
- hulluseon
69476756456 kirjoitti:
Minä kirjoitan vain factaa mitä Hua hin om. Tena vaippojaa saa blu harbourists
Lerppa se vaan jaksaa ja jaksaa, kuin Duracell pupu.
Aina vaan samat kirjoitusvirheet. - EiAuttanutPilleri
Lerpalla on ILMAINEN NETTI, hienoa, nyt ymmärrän.
- SmilePeoplesmile
Kylymällä työväentalolla tuommosella putjetilla pittäis haaskoo pittää ni ei helekata... Vitsivitsi.
Kaikkihan me joskus vanhetaan, asuttiin sitten missä tahansa. En nyt sitten osaa sanoa että millaista se itsenäisyyspäivän vietto pitäisi olla aloittajan mielestä? Miss Märkäpaitakilpailuja ja kädenvääntöä hulluna humalassa? Minä en ainakaan haluaisi itsestäni julkaistavan kuvaa missään kun riehun hulluna humalassa, vaikka sen osaankin tehdä. Hymyjä voisi valokuvissa olla vähän tai paljon enemmän! :)
"Suomalaiset ovat hyvin harrasta kansaa
ne kirkonmenot aina aikaan saa
oli seurat, sirkus taikka huumoria hurttia
on naamat kuin ois syöty yoghurttia"
Hymyilkää ihmiset hymyjen maassa ja muuallakin! - 654767567657
Jep mukana oltiin....
- 654767567657
Enpä ole tuolla ollut, taas joku reppana kirjoittaa "minun" tunnuksella.
- silminnäkijämies
654767567657 kirjoitti:
Joo sä et päässyt kun sulla oli muita hommia samaan aikaan.
http://globalnerdy.com/wordpress/wp-content/uploads/2007/06/nerd.jpg - OliYksimielinenPäätös
654767567657 kirjoitti:
Lerpalla on porttikielto kaikkiin Hua Hinin ystävät tapahtumiin.
- LerppaPalstanTrollivirus
654767567657 kirjoitti:
Joo et ollut istuit koko päivän Thaimaa suomi24 palstalla. Todisteet löytyvät helposti.
- resuperseinen
LerppaPalstanTrollivirus kirjoitti:
Joo et ollut istuit koko päivän Thaimaa suomi24 palstalla. Todisteet löytyvät helposti.
Äläs nyt kun sehän kertoi olleensa suurlähetystön juhlissa Bangkokissa. Ilmainen wifi oli sielläkin, kun jaksoi 26 kertaa kirjoittaa suomikaksnelosen Pattaya palstalle.
- LerppaEiKutsuaSaaKoskaan
Jep niin Lerppa teki. Kun joku kirjoitti kutsun saaneensa ja olleensa suurlähetystön järjestämillä itsenäisyyspäivän juhlilla. Lerppa ilmoitti itse olleensa siellä myös, hahahahahah. Eihän Lerppa tuo Nasan kokeita tekevä henkilö ja 8000 lentotuntia lentänyt insinjööri majuri ja orkidean kasvattaja voinut olla ei kutsuttujen joukossa. Ainoa asia vain noihin juhliin ei kutsuta yhtäkään eläkepäiviä Thaimaassa viettävää, jolla ei ole takanaan mittavaa uraa Thaimaassa jossain Suomalaisessa yrityksessä. Lerppahan on vain eläkeläinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875