Unessa kokeilin huvikseni hienoa violettia juhlamekkoa. Ei ollut siis juhlia tai muuta vastaavaa. Sitten joku tuntematon poika, joku ikäiseni sanoi, että se näyttää hyvältä päälläni, mutta oikeasti se mekko tuntui liian isolta päälläni. Mitähän se tarkoittaa? Enpä ole muutenkaan moneen kuukauteen nähnyt unia.
Violetti mekko
3
974
Vastaukset
Laittauduit unessasi hienoksi ja sinut huomioitiin vastakkaisen sukupuolen taholta.
Kertomuksestasi ei käy ilmi, oliko huomion saaminen mieluinen vaiko ikävältä tuntuva asia. Olettaisin sen olleen mieluinen.
Mekko tuntui päälläsi isolta. Tämä voisi kertoa ajatuksesta, että olet liian pieni - siis nuori - laittautumaan ja saamaan sitä kautta huomiota pojilta.
Toisaalta, mekko oli mielestäsi epäsopiva, joten huomion saaminenkin saattaa olla mielestäsi epäsopivaa, syystä tai toisesta.
Kiitos unesi jakamisesta.- Minä17
Elämäntilanteestani (ahdistus,sosiaalisten tilanteiden pelko ja masennus) johtuen uni varmaankin juuri kertoi siitä, kuten rytmimunat kertoi, että en ole vielä valmis pojille. Pitäisi ensin käsitellä ongelmat, ennen kuin voin mennä elämässä eteenpäin. Myöskin luonnostaan en ole ikinä pitänyt huomiosta ja olen tottunut olemaan aina sivussa. Jotain siitä se unikin kertoi.
- grsop
Äitini näki unta, että menin vanhemmilleni kylään punainen mekko päällä. Tarkemmin en tiedä unesta oliko mekko kaunis ym. Osaisiko joku avata vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187