Kädet riisuttuna Ruuneperi

Tuolla oli pukeuduttu niin oudosti, että oikein huomiota kiinnitti.

Jokainen kirjoittaja on varmaan huomannut tuon suuren erikoisuuden: Keskustelujen avauksetkin ovat usein meistä kirjoittajista.

Seriffinä olen "päässyt" häiritsemään "hyviä keskusteluja" 16 vuotta. Tässä hommassa joutuu puutumaan palsta-asioihin ikään kuin viran puolesta. Ellei noin tee ei ole seriffi kuin näennäisesti.

Edellistä toimintaa, eli sen puutumista, sanotaan moderoinniksi. Puutuminen on kirjoitusvirhe. Suoranaisesta valvonnan halvaantumisesta on kysymys.

Paljo kirjoitteluni syntyy aiheuttamisesta. Kun joka ketjussa haukutaan, niin jotain on joskus vastattava.

Niin paljon on puutteitani lueteltu. Peliaddiktioni on suuri haitta, samoin valvominen. Jos vielä kirjoittaa yöllä on selvästi palstarikollinen.

Hyvin kiintynyt olen palstaan ja moniin sen kirjoittajiin. Olen pahoillani siitä, että joku pitää minuakin hiukan ihmisenä. Palannevat pian toivotuille raiteille!

Paremman palstasisällön ja käytöksenkin toivossa.

Tuo ihmisen näköinen otus tuossa rekisteröidyssä nikissä on Ruuneperi, sanoo mirjam23 mitä tahansa.

9

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjausta

      Kristiina 23 se on. Ullamirjami on kiltti , ei kettuile kuten tuo 23.

      • Anteeksi!! Muistui vain tuo 23


      • Ruuneman kirjoitti:

        Anteeksi!! Muistui vain tuo 23

        Lehmänpaska lepikossa
        on niin haisevainen,
        Sinä Ruune mielestäni,
        olet samanlainen.

        siitäs´sait!D


    • jou._

      Älä Ruune alá millekään.
      Unohda jo kaunat, unohda jo jäynät. Olet mies vanhemmasta päästä.
      Olet ollut se mikä olet. Älä tuhoa sitä. Anna arvo vanhemmuudelle.

      Kypsä ihminen ajattelee myös itsensä lisäksi muuta kuin ulkokuortaan. (ei katso peiliin sen vuoksi, että näkisi ihanan kuvajaisen).

      Ruunepäri et ole huono, olet nykyisin vaan niin kesy! Pilmari talla mennen tullen sinut-
      Tee asialle jotain.

    • jakolasku

      Mä en ikinä katsele kenenkään pukeutumista. Kuullostelen mitä tyypillä on mulle sanallisesti annettavaa..
      Ja minä Ruune puhun paljon liikkuessani ulkona, siellä niitä ihmisiä tapaa.
      Tänään tapasin yhden meidän talon rouvan. Hänet viimeksi tapasin viime syksynä. Juttua tietty piisasi.
      En jaksa ymmärtää jatkuvaa marinaa varsinkaan kun olet mies. En ihmettele että saat sitä mitä kerjäät aika ajoin.

    • En yhtään ihmettele tyyliäsi sen jälkeen, kun kerroit olevasi edelleen seriffinä.

      • Siis nyt en oikein ymmärrä avauksesta mitään,..onko Ruuneman vaalierkin mukaan palstan sheriffi?
        Onkohan minulta jäänyt jotakin kuulematta/lukematta asian tiimoilta?


    • En ole palstan sheriffi. En tiedä enää itsekään mitä olen kirjoittanut ja miksi. On kuin toisen henkilön kirjoittamaa.

      • Oletkohan ollut nukuksissa, tai muuten vain kirjoitellut yömyssyssä 😃

        Kun käyt maate, tuudittaudu uneen, kyllä Sinä ihan pidetty ja hyväksytty olet! Heippa taas🍀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1127
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      73
      973
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      275
      941
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      922
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      804
    Aihe