Kädet riisuttuna Ruuneperi

Tuolla oli pukeuduttu niin oudosti, että oikein huomiota kiinnitti.

Jokainen kirjoittaja on varmaan huomannut tuon suuren erikoisuuden: Keskustelujen avauksetkin ovat usein meistä kirjoittajista.

Seriffinä olen "päässyt" häiritsemään "hyviä keskusteluja" 16 vuotta. Tässä hommassa joutuu puutumaan palsta-asioihin ikään kuin viran puolesta. Ellei noin tee ei ole seriffi kuin näennäisesti.

Edellistä toimintaa, eli sen puutumista, sanotaan moderoinniksi. Puutuminen on kirjoitusvirhe. Suoranaisesta valvonnan halvaantumisesta on kysymys.

Paljo kirjoitteluni syntyy aiheuttamisesta. Kun joka ketjussa haukutaan, niin jotain on joskus vastattava.

Niin paljon on puutteitani lueteltu. Peliaddiktioni on suuri haitta, samoin valvominen. Jos vielä kirjoittaa yöllä on selvästi palstarikollinen.

Hyvin kiintynyt olen palstaan ja moniin sen kirjoittajiin. Olen pahoillani siitä, että joku pitää minuakin hiukan ihmisenä. Palannevat pian toivotuille raiteille!

Paremman palstasisällön ja käytöksenkin toivossa.

Tuo ihmisen näköinen otus tuossa rekisteröidyssä nikissä on Ruuneperi, sanoo mirjam23 mitä tahansa.

9

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjausta

Kristiina 23 se on. Ullamirjami on kiltti , ei kettuile kuten tuo 23.

• Anteeksi!! Muistui vain tuo 23

• Ruuneman kirjoitti:

Anteeksi!! Muistui vain tuo 23

Lehmänpaska lepikossa
        on niin haisevainen,
        Sinä Ruune mielestäni,
        olet samanlainen.

siitäs´sait!D

• jou._

Älä Ruune alá millekään.
      Unohda jo kaunat, unohda jo jäynät. Olet mies vanhemmasta päästä.
      Olet ollut se mikä olet. Älä tuhoa sitä. Anna arvo vanhemmuudelle.

Kypsä ihminen ajattelee myös itsensä lisäksi muuta kuin ulkokuortaan. (ei katso peiliin sen vuoksi, että näkisi ihanan kuvajaisen).

Ruunepäri et ole huono, olet nykyisin vaan niin kesy! Pilmari talla mennen tullen sinut-
      Tee asialle jotain.

• jakolasku

Mä en ikinä katsele kenenkään pukeutumista. Kuullostelen mitä tyypillä on mulle sanallisesti annettavaa..
      Ja minä Ruune puhun paljon liikkuessani ulkona, siellä niitä ihmisiä tapaa.
      Tänään tapasin yhden meidän talon rouvan. Hänet viimeksi tapasin viime syksynä. Juttua tietty piisasi.
      En jaksa ymmärtää jatkuvaa marinaa varsinkaan kun olet mies. En ihmettele että saat sitä mitä kerjäät aika ajoin.

• En yhtään ihmettele tyyliäsi sen jälkeen, kun kerroit olevasi edelleen seriffinä.

• Siis nyt en oikein ymmärrä avauksesta mitään,..onko Ruuneman vaalierkin mukaan palstan sheriffi?
        Onkohan minulta jäänyt jotakin kuulematta/lukematta asian tiimoilta?

• En ole palstan sheriffi. En tiedä enää itsekään mitä olen kirjoittanut ja miksi. On kuin toisen henkilön kirjoittamaa.

• Oletkohan ollut nukuksissa, tai muuten vain kirjoitellut yömyssyssä 😃

Kun käyt maate, tuudittaudu uneen, kyllä Sinä ihan pidetty ja hyväksytty olet! Heippa taas🍀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe