Kädet riisuttuna Ruuneperi

Tuolla oli pukeuduttu niin oudosti, että oikein huomiota kiinnitti.

Jokainen kirjoittaja on varmaan huomannut tuon suuren erikoisuuden: Keskustelujen avauksetkin ovat usein meistä kirjoittajista.

Seriffinä olen "päässyt" häiritsemään "hyviä keskusteluja" 16 vuotta. Tässä hommassa joutuu puutumaan palsta-asioihin ikään kuin viran puolesta. Ellei noin tee ei ole seriffi kuin näennäisesti.

Edellistä toimintaa, eli sen puutumista, sanotaan moderoinniksi. Puutuminen on kirjoitusvirhe. Suoranaisesta valvonnan halvaantumisesta on kysymys.

Paljo kirjoitteluni syntyy aiheuttamisesta. Kun joka ketjussa haukutaan, niin jotain on joskus vastattava.

Niin paljon on puutteitani lueteltu. Peliaddiktioni on suuri haitta, samoin valvominen. Jos vielä kirjoittaa yöllä on selvästi palstarikollinen.

Hyvin kiintynyt olen palstaan ja moniin sen kirjoittajiin. Olen pahoillani siitä, että joku pitää minuakin hiukan ihmisenä. Palannevat pian toivotuille raiteille!

Paremman palstasisällön ja käytöksenkin toivossa.

Tuo ihmisen näköinen otus tuossa rekisteröidyssä nikissä on Ruuneperi, sanoo mirjam23 mitä tahansa.

9

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjausta

Kristiina 23 se on. Ullamirjami on kiltti , ei kettuile kuten tuo 23.

• Anteeksi!! Muistui vain tuo 23

• Ruuneman kirjoitti:

Anteeksi!! Muistui vain tuo 23

Lehmänpaska lepikossa
        on niin haisevainen,
        Sinä Ruune mielestäni,
        olet samanlainen.

siitäs´sait!D

• jou._

Älä Ruune alá millekään.
      Unohda jo kaunat, unohda jo jäynät. Olet mies vanhemmasta päästä.
      Olet ollut se mikä olet. Älä tuhoa sitä. Anna arvo vanhemmuudelle.

Kypsä ihminen ajattelee myös itsensä lisäksi muuta kuin ulkokuortaan. (ei katso peiliin sen vuoksi, että näkisi ihanan kuvajaisen).

Ruunepäri et ole huono, olet nykyisin vaan niin kesy! Pilmari talla mennen tullen sinut-
      Tee asialle jotain.

• jakolasku

Mä en ikinä katsele kenenkään pukeutumista. Kuullostelen mitä tyypillä on mulle sanallisesti annettavaa..
      Ja minä Ruune puhun paljon liikkuessani ulkona, siellä niitä ihmisiä tapaa.
      Tänään tapasin yhden meidän talon rouvan. Hänet viimeksi tapasin viime syksynä. Juttua tietty piisasi.
      En jaksa ymmärtää jatkuvaa marinaa varsinkaan kun olet mies. En ihmettele että saat sitä mitä kerjäät aika ajoin.

• En yhtään ihmettele tyyliäsi sen jälkeen, kun kerroit olevasi edelleen seriffinä.

• Siis nyt en oikein ymmärrä avauksesta mitään,..onko Ruuneman vaalierkin mukaan palstan sheriffi?
        Onkohan minulta jäänyt jotakin kuulematta/lukematta asian tiimoilta?

• En ole palstan sheriffi. En tiedä enää itsekään mitä olen kirjoittanut ja miksi. On kuin toisen henkilön kirjoittamaa.

• Oletkohan ollut nukuksissa, tai muuten vain kirjoitellut yömyssyssä 😃

Kun käyt maate, tuudittaudu uneen, kyllä Sinä ihan pidetty ja hyväksytty olet! Heippa taas🍀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5346
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2027
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163