Olenko ainoa?

Guitar_is_my_love

Olen ylä-koulua käyvä poika. Oon tosi erilainen muihin poikiin verrattuna. Musiikki on tosi tärkeä asia mulle, ja en tarkoita sitä pop, autotune paskaa. Pukeudun grunge tyylin. Flaneeli paita ja repalaiset käytetyt farkut. Converset jalassa yleensä. Hiukset semi pitkät, vaaleat ja huolettomasti laitettu, ne kasvaa miten sattuu. Olen todella rauhallinen välillä hiljainen henkilö. Opettajat ja kaverit sanovat syvälliseksi. En koskaan tajua mikä meidän koulun pojissa on niin kiinnostavaa. Ei ne osaa muuta kuin "hakata muita", kiroilla. Vittu kun näen miten pojat siellä tyttöjen luona olevat syljeskellen, kovistellen, puhumattakaan heidän hygieniasta. Vielä oudompaa on että tytöt tykkäävät tästä! Ne jotka ny alkavat seurustella sitten, eivät ymmärrä miten se toimii. He vain laittavat tekstiviestin "alaks?" ja siinä alkaa vitunmoinen rakkaus-suhde. Eivät näytä mitään tunteita toiselle, ja leijailevat siitä muille kuinka he ovat löytäneet "rakkaansa". Viikko tai kuukausi myöhemmin he eroavat ja ryhtyvät heti toisen kaa seurusteleen. Kerron nyt omasta seurustelu tarinastani. Tämä on todella herkkä aihe minulle. Ja kyllä, tämä on turhan dramaattisen kuullonen.
Ala-asteelta tuntemani tyttö, joka oli hyvä ystäväni, oli ainoa henkilö kenet tunsin ylä-asteelle menessäni. Aluksi olin hänen kanssa koko ajan ja lopulta minulla alkoi tulla tunteita häntä kohtaan. Hän alkoi olla muiden poikien kanssa ja hän muuttui kokonaan. Olin yksin, ei kukaan punkkarin kanssa halunnut olla. Pienet tunteeni häntä kohtaan muuttuivat kovemmiksi ja lopulta päätin mennä kysymään tunsiko hän kenties samoin. Kävelin hänen luo penkille jossa hän oli joidenkin ihme kovien poikien kanssa. Kysyin voisinko olla hetken hänen kanssa kahdestaan. Kun muut lähtivät kerroin hänelle miten tunsin häntä kohtaan ja kysyin haluaisiko hän kokeilla seurustelua? "Ok", Mitä vittua! Keräsin helvetisti rohkeutta ja tulin ihan kasvotusten kertomaan tunteistani ja kaikki mitä sain oli "Ok". Minä nyt jo olin rakastunut häneen niin annoin asian olla. Kyllähän siitä juoru levisi, että me seurustelimme. Tyttöjä ei kiinnostanut "Tyttö seurusteli jonkun oudon Rokkarin kanssa." Pojat taas... En ollut ainoa joka oli rakastunut häneen. Muutaman uhkailu tekstarin sain ja kiusattiin minua kyllä. En minä nyt siitä vittuakaan välittänyt. Asia joka minua suututti oli se, että ei se seurustelulta tuntunut. Hän vietti muiden kanssa enemmän aikaa kuin minun. Halusin näyttää, että välitin hänestä todella. Kuten sanoin jo musiikki on todella tärkeä asia minulle, soitan kitaraa, bassoa. Grungea, punkkia, rokkia. Päätin tehdä biisin hänelle. Nauhoitin kun lauloin, soitin kitaraa, bassoa, nauhoitin rummut ohjelmalla. Kun vihdoinkin sain biisin valmiiksi, ja tallensin sen puhelimelleni. Koulussa menin hänen luo ja kerroin kuinka halusin hänen kuulevan kyseisen biisin. Hän otti kuulokkeet ja puhelimeni ja laittoi sen soimaan. Hetken kuluttua hän otti kuulokkeet korvilta ja antoi puhelimeni takaisin. "En mää kauheasti tykkää tämmötteestä musasta". Sitten hän käveli pois. Katsoin puhelintani, hän oli kuunnellut 4 minuutin biisistä 1 minuutin. Ampua itteni halusi siinä. Olin todella katkera hänelle muutaman päivän. Oli halloween disko ja sovimme, että tapaisimme siellä. Olin innoissani, että saisin olla hänen kanssa kahdestaan. Saatana, tottakai hän rupesi halailemaan toista poikaa. Diskossa sain hänet kiinni, hän suuteli toista poikaa. Se aika kun seurustelimme, hän ei koskaan antanut minun suudella. Se oli viimeinen pisara. Tunteeni saivat hallinnan ja kyyneleet silmissä sanoin rauhallisesti "Painu helvettiin" ja kävelin pois. Olen päässyt yli asiasta nyt, mutta mikä on niin hienoo pojassa jos hän ei anna tarpeeksi. Hän käytävillä joka kuukausi uuden pojan kanssa halailee. Musiikin tunneilla kun soitan omaa biisiääni sähkökitaralla, muut haukkuvat emoksi. Opettaja kehuu kyllä. Joten periaatteessa olen Teini-ikäinen grunge, rokkari poika, joka haluu tietää
1. Mikä on hienoo nuuska huulisissa, "kovissa" pojissa?
2. Jos ei halua seurustella, niin miks ei vain kerro?
3. Minkä takia pitää vihata toisen musiikki makua. Varsinkin jos se vahvasti näkyy elämäntyylissä?
4. Olenko ainoa, joka ei tunne itseään hyväksytyksi?

28

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimerkilläkokemustaon

      Elämä on

    • 88saksa

      Kuulostat aika luuserilta. Ihan ite pistät itsesi komeroon ja punk rock on homoilu paskaa. Olet perus angsti. Mutta todellisesti olet hyvä koulussa ja vituttava äijä joka arvostelee kaikkia. Ei ole suhdetta, jossa ollaan 24h yhdessä. Tyttö ystäväsi on cum dump eli kaikkien käyttämä. Itse et vaan saa naisia. Naiset haluaa miehekkään miehen ei nössö paskaa.

      • Keittiö_psykologi

        Kuulostat aikamoiselta idiootilta. Homoilu paskaa? Mitä on homoilupaska? Oletko itse jotenkin läheinen kyseisen aiheen kanssa? Vai yhdistitkö taas kerran vain kaksi lapsellista loukkausta ja sanoit ne? Omasta mielestäni jos joku on parempi koulussa niin ovat sinunlaisesi todennäköisesti kateellisia ja heti yrittämässä saada muita näyttämään huonolta. Plus jos joku on sinua parempi koulussa hänellä on oikeus arvostella tyhmempiään. Mitäs vaan satut olemaan paska?


      • Anonyymi

        Ei toi ole totta ja punk rock ei millään tavalla liity homoiluun. Se on ihan hyvää musaa. Itekkin kuuntelen sitä ja oon tyttö. Hän ei sanonut olevansa nössö ja ei varmaan olekaan jos ulkalsi kertoa tunteistaan.


    • Jaa'a. Ainaki vaikutit käyttäytyvän aika ahdistavasti tyttöäs kohtaan. Ja jos ei ny musiikkityypistä tykkää nii eipä oo pakko kuunnellakkaa. Yleensä kannattaa tehä biisi sen mukaan mistä toine tykkää. Omast mielestä ois aika häiritsevää tehä jotai musiikkia omistettuna kenellekkää, ainakaa kovin suoraan.
      Ja mitäköhä pitäs sanoo ku joku kaveri tulee yhtäkkii kertoo tunteist? "OK" on aik helposti eka mitä osaa sanoo nii hämmentävää juttuu. Turha ottaa liia vakavasti.
      Ja et selvät ollu ainoo tyyppi joka piti tytöstäs. Problem? Uhkaukset ei yllätä, eikä niide pitäs.
      Suhde ei selvästi ollu molemminpuoline, jote miks edes yritit? Ja siit et ei sanonu heti: noi omistavasti käyttäytyvälle voi olla vaikee sanoo et ei haluu olla sen kans.

      Rehellisesti: massapop on paskaa, ja siinä oliki ainoo juttu mitä kannatan täs kirjotukses.
      Uskot olevas erilaisuuden takia muita ylempänä, ylisuoritat ja yrität näyttää paremmuuttas, mikä ei paranna tilannetta. Nostat ittes muiden yläpuolelle ja katot niitä kuin olisit parempi. Varmaan oot joitain parempi, mut myös joitai huonompi.
      Yhteenveto on se, että yrität ja ajattelet liikaa, olet hieman ylimielinen ja etenet suhteissas liian nopeasti. Pieniä virheitä, mutta tuhoaa kokonaisuuden.

      Korjaukset:
      Ajattele ittes aina keskimääräseks tai pohjalle, anna muiden nostaa sua siitä pisteestä oman mielipiteensä mukaan. Älä koskaan usko olevas paras, vaikka olisitki.
      Älä ylisuorita, esim. tee biisejä tyttöystävälles, ainakaa kovin aikasin. Älä esitä biisejäs musiikin tunneilla, näytät olevas parempi ku muut, eikä se paranna tilannetta. Älä hae huomiota, se tulee kyllä jos semmosta ansaitsee. Äläkä ota asioita liian vakavasti.
      Jos haluu olla erilaine, kannattaa pysyy syrjässä, pois tieltä.

      Nämä vinkit on mun tapa ajatella, ei pakko seurata mutta kannattaa kokeilla.

      • "Uhkaukset ei yllätä, eikä niide pitäs."

        Siis mitä vittua?!?! Tähänkö on tultu, että koululaiset uhkailee toisiaan "naisten" ja "miesten" tähden?

        Jos tuo on ihan yleinen meininki, niin jotkut sukupolvet on perusteellisen kurinpalautuksen tarpeessa. Pelkäämpä vaan, että tällä yhteiskunnalla ei ole rohkeutta sitä antaa, ennen kuin on aivan liian myöhäistä...

        Muutoin kirjoituksessa oli asiaakin, vaikkakin vähän kulmikkaaseen sävyyn ilmaistuna, mutta se nyt kuulunee asiaan.

        Koko keissi on jälleen aika hyvä esimerkki siitä, että asiallinen seurustelu vaatii sen verran henkistä kypsyyttä, että edes keskivertoa vähän fiksumpi teini ei sitä vaatimusta välttämättä täytä.

        Ai niin, ap, pliiiiiis käytä niitä kappalejakoja jooko.

        Ja et varmasti ole ainoa, jolla on vaikeuksia tuntea itsensä hyväksytyksi.


      • Oldie kirjoitti:

        "Uhkaukset ei yllätä, eikä niide pitäs."

        Siis mitä vittua?!?! Tähänkö on tultu, että koululaiset uhkailee toisiaan "naisten" ja "miesten" tähden?

        Jos tuo on ihan yleinen meininki, niin jotkut sukupolvet on perusteellisen kurinpalautuksen tarpeessa. Pelkäämpä vaan, että tällä yhteiskunnalla ei ole rohkeutta sitä antaa, ennen kuin on aivan liian myöhäistä...

        Muutoin kirjoituksessa oli asiaakin, vaikkakin vähän kulmikkaaseen sävyyn ilmaistuna, mutta se nyt kuulunee asiaan.

        Koko keissi on jälleen aika hyvä esimerkki siitä, että asiallinen seurustelu vaatii sen verran henkistä kypsyyttä, että edes keskivertoa vähän fiksumpi teini ei sitä vaatimusta välttämättä täytä.

        Ai niin, ap, pliiiiiis käytä niitä kappalejakoja jooko.

        Ja et varmasti ole ainoa, jolla on vaikeuksia tuntea itsensä hyväksytyksi.

        Juu, onhan se toisaalta surullista että ihmiset uhkailee ihmisiä omien tunteidensa takia, koska pelkää toisen olevan parempi. Mutta eikös sitäkin olla tehty ties kuinka kauan? Ainoa mikä on muuttunut,on se, että nykyään on helpompaa, kun voi isotella muutenkin kuin face to face.

        Täytyy myös omasta kommentista myöntää, että tuli mentyä joidenkin väitteiden kanssa vähän yli, mutta tavoite on kuitenkin antaa vinkkejä oman, vaihtelevan kokemuksen kannalta: tiivistettynä, jos on erilainen, on parempi pysyä hiljaa ja pitää itsensä maassa, nilkat betonissa. Ei ehkä tule hyväksytyksi, muttei kummemmin huomaa, ettei tule hyväksytyksi.


      • Poika-01 kirjoitti:

        Juu, onhan se toisaalta surullista että ihmiset uhkailee ihmisiä omien tunteidensa takia, koska pelkää toisen olevan parempi. Mutta eikös sitäkin olla tehty ties kuinka kauan? Ainoa mikä on muuttunut,on se, että nykyään on helpompaa, kun voi isotella muutenkin kuin face to face.

        Täytyy myös omasta kommentista myöntää, että tuli mentyä joidenkin väitteiden kanssa vähän yli, mutta tavoite on kuitenkin antaa vinkkejä oman, vaihtelevan kokemuksen kannalta: tiivistettynä, jos on erilainen, on parempi pysyä hiljaa ja pitää itsensä maassa, nilkat betonissa. Ei ehkä tule hyväksytyksi, muttei kummemmin huomaa, ettei tule hyväksytyksi.

        No joo, kyllähän uhkailua on ainakin tietynlaisissa yhteskuntaluokissa harrastettu aktiivisesti ennen nettiaikaakin. Se, että koulumaailma alkaa näköjään muistuttaa yhä enemmän ja enemmän jotain katsojaluvut mielessä kehitettyä pienen budjetin realitysarjaa tai bb-taloa on vaan tietyssä mielessä huolestuttavaa ja surullistakin.

        Ja vaikka sanoinkin tyyliäsi kulmikkaaksi, niin paskan puhumisesta sinua ei voi syyttää. Kyllä noihin sanoihisi aimo annos fiksuutta kätkeytyy ja eihän ne "elämäntotuudet" monestikaan kovin kauniisti paketoituna ulos tule - eikä aina voikaan tulla.

        Elä kuitenkaan kyynisty liikaa, niin kuin minä. Päädyt vielä 2030-luvun oldieksi jollekin palstalle...


      • Nuoret ovat siis metsoja jotka taistelevat parittelukumppanista?


    • kys2

      Kuulostat siltä et sun pitäis tappaa ittes

      • Keittiö_psykologi

        Kuulostat siltä et sun perheen pitäis tappaa sut koska oot suuri pettymys


    • Aaaadds

      1. He uskaltavat. Itse ajattelen ihmisenkin loppujen lopuksi vaistojen varassa meneväksi eläimeksi. Uros joka uskaltaa uhmata "laumanjohtajaa" pystyy luultavammin puollustautumaan ja puollustamaan kumppania:D
      2. Tyttö on huora eikä uskalla sanoa.
      3. Hyvä kysymys.
      4. Et varmasti ole ainoa, mutta itse en voi samaistua. Olen ihan semi suosittu koulussa.

      Tarinastasi sen verran, että tyttö vaikuttaa aivottomalta huoralta. Hän ei selvästikään tajunnut, että olit tosissasi suhteessa ja hänelle se oli vain "Ihan sama" -juttu.

      Itse olen 13-vuotias tyttö

      • Keittiö_psykologi

        Ei kukaan voi oikeasti sanoa että "olen ihan semi suosittu koulussa" Ei, et ole. Todennäköisesti aika moni pitää jopa tosta sun aseenteestas sua aika horona sun selkäs takana.


    • "ylä-koulua"

      Ei tarvinnut lukea pidemmälle

    • 1. Normien mukaisuus luultavasti.
      2. Koska hän halusi "suhteen".
      3. "ja en tarkoita sitä pop, autotune paskaa." Niin. Kerro siis toki, kun kerran niin itsekin teet.
      4. Et.

    • aglifdbkgsgh

      Jos et vaikuttais niin katkeralta ja tuomitsevalta, ehkä joku haluaisikin olla sun kanssa. Vaikutat vihaselta ja älä ymmärrä väärin, tyylissäs ei oo mitään vikaa, mut ku korostat sitä noin paljon, se vaan kuulostaa epätoivoiselta yritykseltä olla omaperäinen.

      Poika-01 ilmaisi tän pointin jo ihan hyvin ylempänä

    • Kyllä. Olet ainoa yläkoulun käyvä poika.

    • Rikurillipää

      Tapa ittes realisti!sua eii tarvitä nössö homo tyttömäinen kakara kuka noin luuseria tarttee.varmaan. bella_vihaa sua sä oot mailman pahin luuseri ikinä!

    • keoliopentaus

      äh, harmittaa lukee näitä kommentteja.. miten ihmiset voi olla noin ilkeitä toisille..
      musta olis mahtava tutustua suhun, oon 14v tyttö ehkä vähän emotyylinen..

    • drumsetlove

      Mun mielestä vaikutat hyvältä tyypiltä. Meissä on varmaa samaa jonkin verran sekä hyvässä että ei niin hyvässä. Mäki tykkään raskaammasta musasta, mäki taidan kokee ylemmyydentunnetta massoja kohtaan (tää oli ei niin hyvä juttu) ja mäki kirjottelen biisejä. Ja se kappalejaon käyttö on ok juttu vaik joku siitä tääl valitti.

      • Keittiö_psykologi

        Miksi koet ylemmyyden tunteen ei-hyväksi jutuksi? Mitä vikaa siinä on? Ihmiset ovat aika yksinkertaisia, joten miksei heitä saisi katsoa alaspäin?


    • tyyliii

      Vaikutat mukavalta tyypiltä, elä lähde muutamaan itseäsi suuntaan, josta et itse tykkää. Kyseinen tyttö ei ole sinun arvoinen jos hän ei arvosta sinua sellaisena kuin olet, on hienoa että edustat omaa tyyliäsi ja pidät siitä kiinni muiden sanoista huolimatta.

    • Kknvv

      Ihmiset ovat kiinnostuneet eri asioita.
      Ei hänen tietenkään tarvitse ruveta diggaamaan sinun musaasi tai harrastamaan syvällisiä "oikeita" parisuhteita jos ei halua. Yläkoulussa aika harva on sellainen.
      Toki oli törkeää pussailla toista jos "seurusteli" ja tyrmätä sun biisi täysin. Ehkä hän ei tajunnut että se oli sulle niin tärkeää tai ei välittänyt. Jotkut - nuoret varsinkin - osaa olla törkeitä. Mutta sinä ehdotit seurustelua ja hän suostui siihen mitä hän seurustelulla ymmärtää.

      Mutta älä tuomitse muita. Eivät muut pojat ole idiootteja vaikka harrastavat muuta kuin sinä. Ne tytöt näkevät heissä sen mitä sinä et näe. Lähes jokainen yläkoululainen kokee olevansa väärin ymmärretty.

    • Gröger

      Kannattaa sit kasvaa ulos siitä grungesta. Pukeudu vanhan liiton skinheadiksi ja ala hakkaamaan porukkaa -> pääset ylemmille portaille koulusi hierarkiassa. Kohtele tyttöjä ja poikia samanarvoisesti. (älä kunnioita ketään, paitsi aikuisia) Opettele esiintymään luokan edessä, kehitä älykkyyttäsi ja panosta vain ja ainoastaan kouluun. Yläasteen jälkeen suuntaa lukioon ja lukion jälkeen joko kauppis, lääkis tai oikis. Verkostoidu, itseopiskele ja ansaitse rahaa kun yläasteen "kovimmat jätkät" puurtavat paskahommissa raksalla.

    • njäää

      Periaatteessa oon ihan samaa mieltä tuon kanssa, että en mäkää henkilökohtaisesti ymmärrä mitä tytöt näkee hienoa just nois kovaa esittävis kiroilevis ja röökiäpolttavis pojis, ku ite on urheileva ja sporttisesti pukeutuva omasta mielestö ihan normaalisti käyttäyvä poika ja en ole mikään nössö mut en se käytävällä kovaan ääneen saatanaa huutava poika joka puhuu kaikille vittuilevasti. Mut sun tekstistä ymmärtää et oot hyvin erilainen moneen verrattuna niin miks sitten tyylii yrität pokata tyttöi jotka on kaikella tavalla eri maata ja muutenkin kuullostat sellaselta hiljaselta ja retulta joka käyttäytyy niinku englantilainen hoviherra.

    • Semmostameillä

      Miul on just sama juttu eli pukeutumistyyli sama en oo ehkä niin vaisu mut joo ja tietenkin kun pukeudun eri lailla ni kaikki kattoo sua pahal. Niiku jos haluu ol tääl tykätty sul pitää olla samat vitun komiraitaverkkarit ja muutenki semmone mumielestä jonne ettäjuu kerros joku mil vois saada yhteyttä sinnuu

    • JokuPunkkari

      Mää voin samaistua suhun täysin, jos haluat tulla juttelee nii laita kik ig snäp tai joku

    • Anonyymi

      Kuulostat just sellaiselta pojalta, jonkalaisen toivoisin tapaavani joskus :( vaan ei tuollaisia poikia enää mistää löydy. En tykkää yhtään esittävistä pojista. Haluaisin just sellaisen rauhallisen ja hiljaisen. En kovistelevaa, ärsyttävää, joka hädin tuskin huolehtii hygieniastaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe