miten te runkkaatte?

-mikä-

ajattelin tässä vähän kysellä että onko jotain eri tapoja siihen ja jotain välineitä
(molemmat sukupuolet voivat vastata)
kiitos etukäteen hienoista vastauksista

16

4829

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ona

      Yleensä runkkaan kädellä peilin edessä ja samalla otan valokuvia.Nyt just vetelen keinovaginalla kyrpää ja tää laite on paras mitä oon kokeillu.Laitan silikonirenkaan kullin ja pallien ympäri ni tulee mahtava stondis. Kokeile.

      • Jarmo

        Minkä merkkinen se sun keinovaginas on? Olen muutamia kokeillut mutta kaikki ovat olleet aika tylsiä.


      • -qwerty-

        Mistä noita tekovaginoita saa? Ja tiedättekö muita tekovaginoita joita vois tehä vaikka kotona?


      • ona
        Jarmo kirjoitti:

        Minkä merkkinen se sun keinovaginas on? Olen muutamia kokeillut mutta kaikki ovat olleet aika tylsiä.

        Tekopimpsun nimi on Mini-pimppi ja hintakin oli muhkeat 89 vanhaa Suomen markkaa.Mä tilasin sen Top Video puljusta Hesasta osoite PL 31 00531 HKI puh.09 7733 947.Varmasti "täyttä tavaraa" koko rahan edestä.


      • löölykuahanen
        -qwerty- kirjoitti:

        Mistä noita tekovaginoita saa? Ja tiedättekö muita tekovaginoita joita vois tehä vaikka kotona?

        NAISTEN TANSSIT sieltä saa lopeta runkkaus


    • Tangaman

      Mä teen niin että otan tanga housut,missä on leikattu iso aukko, edessä sekä takapuolella.
      Silloin jotenkin kiihotun kun katson peilissä ja saan kova kulli. Silloin runkkan kovakullini ja katson peilissä, ja samalla ajattelen yhden ihannepillu jonka kans olen rakastellut, (niitä on montakin)
      Lopulta saan ihanan orkku ja ruiskutan, mun satsi.

    • Abbshw

      Yleensä vedän esinahkaa terskan yli

    • jrunkkari

      Minä vedä pikkarit kintuhin ja hieron kullia peiton alla jotta kohta mäli lentää! Toisiaan kun pesen pyykkiä niin hieron kullin ympäri nestemäistä pesuainetta nin jotta vaahtoaa valkoisena ja hieron kullia kädellä tai pesuaineeseen katetulla vaateella! Välillä kun lasken pyykkejä niin istun pyykkien päällä hajareisin ja hieron nestemäistä pesuainetta kuliin jotta kunnolla vaahtoaa valkoisena kullin ympärillä! Samalla otan pesuainetta kipoon ja haistelen sitä ja vatkaan kullia toisellla kädellä kunnes laukeaa! Tämä on joskus mukavaa.

    • Icepoweria

      Ite käytän kylmägeeliä liukkarina tuntuu hyvältä.

    • skaterdude

      Yleensä tavallinen käteenveto mut joskus runkkaan housujen läpi. Oon kans kaupungilla kävellessä vaivihkaa runkannu kädet housujen taskuissa.

    • nautintojakin

      Yleensä oikealla kädellä vetelen isoa kulliani... Lähes päivittäin, ellei muuta ole tiedossa.
      Sängyssä tai soffalla maaten. Lasken kouraan spermat ja makustelen niellen ne! Hyvää!
      Parasta on jos joku ottaa suihin, nainen tai mies aivan sama.......

      • jrunkkari

        Niin täälläkin tehdään sängyssä istuen tai maaten peitonalla! Tuntuu jotta tänään illalla täytyy hieroa kullia tekisi mieli jo tätä kirjoittaessa kulli on melko kovana jo nyt!


    • Kiimavävy

      Tappi perseeseen, anopin alushousut kasvoille, sukkikset jalkaan ja vibraattorilla hieroo kalua sukkisten päältä niin ei kauaa kestä kun nalli palaa.

    • Liukaskalu

      Iso pyöreä tappi paikoilleen ja öljyäkunnolla kaluun. Ruokaöljy käy hyvin tosi lukasta kamaa. Liukasta kalua voi vedellä kauan kunhan ei purista liian lujaa. Kun sperma lähdössä jalat ylös ja kasvoille. Tapin annan olla hieroo upeasti eturauhasta ja spermaa valuu vielä laukeamisen jälkeen

    • Itse laitan seksyt alusasut päälle ja joku kiihottava shemale,trans tai Crosdresser leffa pyörimään ja samalla ratsastan dildolla ja runkkaan.Sillontällön myös kuvaan itseäni kun ratsastan.Olis kiva touhuta joskus toisen tyttöilijän kanssa.

    • xxx58

      Seksikäs minialushame satiininen ja satiini pikkupöksyt ja rintsikat ja katson hyvännäköisiä ladyboy kuvia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe