Rahanmenosta avautuminen

Köyhäbulimikko

Mua ketuttaa bulimikon rahan meno ja pakko avautua! Siis olen niin persaukinen kun voi vaan olla, koska olen opiskelija ja olen heittänyt kaikki rahat vessanpytystä alas. Olen nostanut jo opintolainat ja viime vuonna jouduin ottamaan pikavippejä jotta sain laskut maksettua. Nyt maksoin pikavipit ja laskin että toukokuun loppuun asti mulla on käytössä noin 150 euroa vuokran jälkeen. Tästä sitten vielä puhelin- ja sähkölaskut yms. Syön lääkkeitä bulimiaan ja käyn ravitsemusterapeutilla joka maksaa hiukan yli kympin per kerta. Ravitsemusterapeutilla käsketään koko ajan syömään säännöllisesti ja monipuolisesti, mutta millä v**** rahalla.

Ärsyttää jotenkin kun koko ajan sanotaan että tää on sairaus, joka ei ole oma vika, mutta sitten kun koitan vähänkään valittaa kavereille tai vanhemmilleni että miten tiukalla rahat on niin tuomitaan vaan että olisi pitänyt säästää tai mennä töihin. Ei ne ymmärrä että sillon kun iskee ahmimishimo niin sitä ei pohdi onko siihen varaa vai ei. Lisäksi musta tuntuu että mun kaverit ei ymmärrä, mitä tää bulimia saa mussa aikaan ku suosittelevat hakemaan eri paikkoihin töihin ja ne on aina jotain suht ruumiillista töitä ja mä en voi sellasia rankkoja tehdä koska mul on oksentamisen takia lähes aina jalat ihan spagettia.

Oisko jollain jakaa omia kokemuksia, vinkkejä tai mitä vaan? Mulle tuli vaan jäätävä tarve avautua.

3

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnnn1

      Ootko harkinnu esim "katkasuhoitoa" osastolla?:/

    • köyhäbulimikko

      Oon mä sitä harkinnut ja psykiatrikin itse asiassa ehdotti että ois tulevaisuudessa mahdollisuus jos tarvitsee. Mutta miten paljon sellainen mahtaa kustantaa itselle? Masentaa niin paljon tämä jokaisen euron laskeminen :'(

    • Nyyyyh

      Mun eka työ ikinä oli ennen joulua. Sain 450e ja loppukuusta tulee vielä vähän lisää. Ahminiseen mennyt ainakin 100e. Pitäs vielä säästää tulevaisuutta varten :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe