Oletteko nähneet ketään pissat housuissa julkisest

pissatfarkuissa

Olen 35v mies ja minulle on sattunut paljon vahinkoja. En viime aikoina ole enää jaksanut niin paljoa välittää ja olen muutaman kerran tullut kyllä huomatuksi, viimeksi eilen kun olin tulossa kotiin ja pissasin farkut märiksi polviin asti ja kaksi tyttöä tuli vastaan, melko noloa kun ne tuijotti suoraan haaroihin ja hihitteli. Oletteko nähneet ketään pissat housuissa tai itse tullut nähdyksi?

4

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvitäjahoida

      Joskus harvoin. Yleensä ihmiset hoitavat sen perussairauden pois tai ainakin lääkitsevät itseään. Lisäksi on käytössä erilaisia vaippoja.
      Eli kannattaa selvittää, mistä asia johtuu ja hoitaa se mahdollisuuksien mukaan. Toisaalta kannattaa muistaa sama kuin pikkulasten kanssa, kotoa lähdettäessä käydään vessassa. Monissa julkisissa tiloissakin on vessoja.
      On tietysti ongelmallisempaa, jos virtsankarkailu liittyy esimerkiksi epilepsiaan, eikä siihen löydy hyvää hoitoa heti.
      Ihan tavallinen virtsatietulehduskin voi aiheuttaa karkailua.
      Suosittelen puhumaan asiasta terveyskeskuksessa.

    • Web-Selaaja
    • kukaseon2

      paljon mahdollista kyllä, pikkusen noloo!

    • eräs--

      Olen aikuisena miehenä joutunut tilanteeseen, jossa olen joutunut olemaan märissä farkuissa tuttujen ihmisten keskellä. En tiedä olisiko pitänyt myöntää pissanneessa housuun, koska joistakin ihmisistä tajusin jälkeenpäin heidän olleen kiusaantuneita tilanteesta ilman asiasta puhumista.

      Erääseen omaan kokemuksen perustuen tiedän olevan itselle todella vaikeaa nousta junassa tarkoituksena mennä vessaan, jos housut ovat johieman kastuneet ennen junaan nousemista.
      Olen sortunut siinä tilanteessa päästämään "hallitusti" hieman vaaleisiin farkuihin peläten samalla vieressä istuneen naisen reagointia asiaan, koska siinä tilanteessa haju ja penkin kastumisen välttely paljastivat asian.
      Virtsan karkaaminen joissakin tilanteissa voi olla tuskallista mikäli asiasta kuuluvalla ääneen puhutaan tai asiasta juoruillaan takanapäin.
      Kerran olen aloittanutt keskustelun erään naisen kanssa, kun tajusin hänen pissanneensa housuun.
      Hän oletti, että ei sitä huomata, jos vaan käyttäytyy normaalisti.
      En siis oikeastaan tiedä onko hyvä vaan olla pissa housussa ja antaa kuivua, koska toiset kokevat kotiin menemisen ja housujen vaihtamisen olevan valttämätöntä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3213
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      24
      2882
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      22
      1965
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1891
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1744
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      118
      1652
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1400
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1193
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1143
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1093
    Aihe