Mail Delivery System viestejä sähköposti täynnä, siis sähköposti pukkaa noita koko ajan, miten vitussa noista pääsee eroon ? Suomi24 sähköposti ollu käytössä vuodesta 2006, mutta jos ei apua tuohon paskaan löydy niin sitten pakko vaihtaa sähköposti-palvelinta.
Tekniikan epäihmelapsena oikeat neuvot tarpeen, ei vittuilut ja poskensoitot, mitä toki
niitäkin tulee noin niinkuin tämän homman varjopuolena. Todellisille vastaajille KIITOS
ja poskensoittajille, imekää kyrpää ja upottakaa päähänne suohon.
Mail Delivery System viestiejä sähköposti täynnä
5
451
Vastaukset
- siivoapaasuu
Tarkoittaa että itse mailaat johonkin epäpätevään osoitteeseen ja maili palautetaan. Tuskin niitä vitusta tursoo, joten ei niitä sieltä saaha pois vaan normaali alapesu riittää.
- ihme_otus
Sama juttu. Parissa päivässä 3000 viestiä. Missä vika?
- roskapostiasevainon
Kyseessä on ns. email address "spoofing". Joku lähettää osoitteellasi roskapostia käyttämällä sitä "From" kentässä. Et voi tehdä itse mitään, kyseessä on sama tilanne kuin kirjekuoreen kirjoittaisi lähettäjän nimeksi jonkun toisen nimen ja osoitteen.
Sitten kun roskapostirobotti tykittää sitä kaikenlaisiin osoitteisiin, joita ei oikeasti ole olemassakaan mutta domainin takana on kuitenkin sähköpostipalvelin, niin palvelin vastaa nyt sinulle (koska osoitteesi on From kentässä) ettei viestiä voitu toimittaa.
Minullekin tullut nyt muutamia kymmeniä per päivä.- ihme_otus
mikä tarkoitus lähettäjän nimen väärentämisellä on?
- tarkoitusperäistä
ihme_otus kirjoitti:
mikä tarkoitus lähettäjän nimen väärentämisellä on?
Saada roskaposti näyttämään siltä että se tulisi joltain todelliselta henkilöltä minkä vastaanottaja mahdollisesti tuntee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817