Mail Delivery System viestiejä sähköposti täynnä

Mail Delivery System viestejä sähköposti täynnä, siis sähköposti pukkaa noita koko ajan, miten vitussa noista pääsee eroon ? Suomi24 sähköposti ollu käytössä vuodesta 2006, mutta jos ei apua tuohon paskaan löydy niin sitten pakko vaihtaa sähköposti-palvelinta.

Tekniikan epäihmelapsena oikeat neuvot tarpeen, ei vittuilut ja poskensoitot, mitä toki
niitäkin tulee noin niinkuin tämän homman varjopuolena. Todellisille vastaajille KIITOS
ja poskensoittajille, imekää kyrpää ja upottakaa päähänne suohon.

5

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivoapaasuu

Tarkoittaa että itse mailaat johonkin epäpätevään osoitteeseen ja maili palautetaan. Tuskin niitä vitusta tursoo, joten ei niitä sieltä saaha pois vaan normaali alapesu riittää.

• ihme_otus

Sama juttu. Parissa päivässä 3000 viestiä. Missä vika?

• roskapostiasevainon

Kyseessä on ns. email address "spoofing". Joku lähettää osoitteellasi roskapostia käyttämällä sitä "From" kentässä. Et voi tehdä itse mitään, kyseessä on sama tilanne kuin kirjekuoreen kirjoittaisi lähettäjän nimeksi jonkun toisen nimen ja osoitteen.

Sitten kun roskapostirobotti tykittää sitä kaikenlaisiin osoitteisiin, joita ei oikeasti ole olemassakaan mutta domainin takana on kuitenkin sähköpostipalvelin, niin palvelin vastaa nyt sinulle (koska osoitteesi on From kentässä) ettei viestiä voitu toimittaa.

Minullekin tullut nyt muutamia kymmeniä per päivä.

• ihme_otus

mikä tarkoitus lähettäjän nimen väärentämisellä on?

• tarkoitusperäistä
        ihme_otus kirjoitti:

mikä tarkoitus lähettäjän nimen väärentämisellä on?

Saada roskaposti näyttämään siltä että se tulisi joltain todelliselta henkilöltä minkä vastaanottaja mahdollisesti tuntee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe