Olin tilaamassa yhtä esinettä ja laitoin sen ostoskoriin jonka jälkeen siirryin kassalle ja täytin kaikki laskutustiedot kunnes homma tyssäsi semmoiseen kohtaa kuin yritys?? En ymmärrä mitä siihen pitää laittaa. Auttakaa tietämätöntä.
Kiitos jo etukäteen!
Netistä tilaaminen?!
Tietämätön123
2
314
Vastaukset 2
- 8-16
Oliko se tosiaan pakollinen tieto? Usein noissa nettikaupoissa on kenttä yritystäkin varten, mutta se täytetään vain, jos ostaa yrityksen nimiin. Kehottaisin jättämään sen kentän täyttämättä kokeilla tilata. Yrityksen nimiin tilatessa ei ole voimassa mm. kuluttajalainsäädäntö.
Toinen mahdollisuus on, että nettkauppa oli tarkoitettu vain yrityksille. Näitäkin on tullut esiin, mutta asia selviää jo yleensä muutenkin. - 5ey4w45y
Ei siitä ohi pääse jos tieto on pakollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513